Follow us

Περάσαμε 48 ώρες στο Μέτσοβο

Ο Γαβριήλ Νικολαΐδης έκανε χειμερινή απόδραση σε ένα από τους πιο αγαπημένους προορισμούς της ορεινής Ελλάδας

Απόγευμα Παρασκευής. Φτάνουμε στο ξενοδοχείο Grand Forest Metsovo Hotel και χαλαρώνουμε δίπλα στο τζάκι ενώ απολαμβάνουμε τη θέα του Μετσόβου που είναι σκαρφαλωμένο στην απέναντι πλαγιά. Μας περιμένει ένα Σαββατοκύριακο εξερεύνησης σε μια από τις πιο ωραίες πόλεις της ηπειρωτικής Ελλάδας.

Η πρώτη γεύση από όσα θα ακολουθήσουν έρχεται από το εστιατόριο του ξενοδοχείου. Την τιμητική τους έχουν φυσικά τα τοπικά προϊόνται και το τυρί "star" της περιοχής που δεν είναι άλλο από το υπέροχο, καπνιστό μετσοβόνε!

Περάσαμε 48 ώρες στο Μέτσοβο - εικόνα 2

O chef μας καλοσωρίζει με την πιο βελούδινη σούπα κολοκύθας που ταιριάζει υπέροχα με το χειμερινό τοπίο!

Περάσαμε 48 ώρες στο Μέτσοβο - εικόνα 3

Περάσαμε 48 ώρες στο Μέτσοβο - εικόνα 4

Το πρωί της επόμενης μέρας, ξεκινάμε για να ανακαλύψουμε τις ομορφιές της πόλης, αν και το δωμάτιο με το αναμένο τζάκι μας καλεί να μείνουμε εκεί όλη την ημέρα απολαμβάνοντας τη θέα της πόλης.

Περάσαμε 48 ώρες στο Μέτσοβο - εικόνα 5

Απολαμβάνουμε το υπέροχο πρωινό του Grand Forest Metsovo Hotel και ξεκινάμε για την πρώτη επίσκεψη στην πόλη!

Περάσαμε 48 ώρες στο Μέτσοβο - εικόνα 6

Η πρώτη στάση είναι στο οινοποιείο Αβέρωφ που μας μυεί στον κόσμο των κρασιών. Μέσα στο μουσείο των κρασιών κρύβεται ένα υπέροχο bar που μας επιτρέπει να δοκιμάσουμε όλες τις διάσημες ετικέτες. Ο επενδεδυμένος με κόκκινες φιάλες τοίχος είναι ιδανικός για φωτογραφίες και φυσικά κάνουμε την απαραίτητη στάση!

Περάσαμε 48 ώρες στο Μέτσοβο - εικόνα 7

Για μεσημεριανό πηγαίνουμε στην πλέον διάσημη ταβέρνα της περιοχής, τον Γαλαξία! Είναι ένα από τα πλεόν ιστορικά σημεία της πόλης και σερβίρει πιάτα τοπικής κουζίνας με πρώτες ύλες από την περιοχή. Ενθουσιάστηκα με τις γεύσεις του γιατί είναι πληθωρικές, γνήσιες ελληνικές, αυτό ακριβώς που περίμενα! Η σάλα του, όπως και το μενού είναι ρουστίκ ενώ το αγαπημένο μου πιάτο δεν είναι άλλο από τους λευκούς γίγαντες με σπανάκι!

Περάσαμε 48 ώρες στο Μέτσοβο - εικόνα 8

Απαραίτητη στάση για το πιο νόστιμο "σουβενίρ" που δεν είναι άλλο από το καπνιστό Μετσοβόνε!

Περάσαμε 48 ώρες στο Μέτσοβο - εικόνα 9

Την επόμενη μέρα το πρόγραμμα περιλαβάνει "Κυνήγι Τρούφας" στις παραδεισένιες πλαγές, λίγα μόνο χιλιόμετρα από το ξενοδοχείο μας!

Συντροφιά με τα ειδικά εκπαιδευμένα σκυλιά, τον Άρη, την Ίρμα και τη Σίσσυ ξεκινάμε μια σπάνια, απολαυστική εμπειρία, να βρούμε τρούφα στις πλαγιέςγύρω από το Μέτσοβο. Και αφού ανεβήκαμε μέχρι την κορυφή του βουνού αποφασίσαμε να στήσουμε το πιο "Κυριακή στο χωριό" πικνίκ μαγειρεύοντας ομελέτες και τραχανάς με τις τρούφες που βρήκαμε!

Περάσαμε 48 ώρες στο Μέτσοβο - εικόνα 10

Επιστροφή και πάλι στο ξενοδοχείο για το καλύτερο σημείο της απολαυστικής εκδρομής! Η εσωτερική πισίνα με θέα τις καταπράσινες βουνοκορφές μας περιμένει για να χαλαρώσουμε πριν επιστρέψουμε στην πόλη!

Περάσαμε 48 ώρες στο Μέτσοβο - εικόνα 11

Περάσαμε 48 ώρες στο Μέτσοβο - εικόνα 12

Τip: Από τα σουβενίρ , αυτό που αξίζει να πάρεις είναι φυσικά ο πλάστης. Από εμπειρία να σου πω ότι στο αεροπλάνο θα το δώσεις στις αποσκευές μαζί με τη βαλίτσα.

Για περισσότερες πληροφορίες κάνε κλικ στο www.grand-forest.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr