Υγεία05 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ, 2021

10 ασκήσεις για καλύτερη στάση του σώματος

Μην αφήνεις μερικές λάθος συνήθειες να καταστρέφουν τους μυς και τα οστά σου

10 ασκήσεις για καλύτερη στάση του σώματος

H ζωή σε ένα γραφείο είναι κατά 90% βαρετή. Αλλά αυτό, ας πούμε ότι συνηθίζεται. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι άλλο: ο τρόπος που κάθεσαι στην καρέκλα. Αναγκασμένος να βρίσκεσαι σε στάση τελικού σίγμα (ς) επί οκτώ ώρες κάθε μέρα, οδηγείς το σώμα σου να υιοθετήσει μια στάση που δημιουργεί σημαντικούς πόνους στα νεύρα και τους τένοντες, κράμπες στους μυς και, μακροπρόθεσμα, σοβαρές αλλοιώσεις στο σκελετό σου.

Τώρα, οι ειδικοί λένε ότι πρέπει να ανησυχείς ιδιαίτερα και με την παράλληλη υπερχρήση smartphones, αφού το σύνδρομο Text-Neck είναι ο υπ’ αριθμόν ένα κίνδυνος για τον αυχένα σε άτομα μεταξύ 14 και 50 ετών. Το διαρκώς σκυμμένο κεφάλι πάνω από την οθόνη του κινητού, εκτός από το χρόνιο πόνο στον αυχένα και την πλάτη, συνδέεται με επιπλέον παθήσεις, όπως πονοκεφάλους, νευρολογικά προβλήματα, κατάθλιψη, δυσκοιλιότητα, ακόμα και καρδιοπάθεια.

Το πρόβλημα με την κακή στάση σώματος μεγεθύνεται όταν επισκέπτεσαι το γυμναστήριο για να εκτελέσεις την τυπική ρουτίνα σου. Με έναν ήδη επιβαρυμένο αυχένα, με σκευρωμένη σπονδυλική στήλη, σφιγμένους ώμους και πιθανούς πόνους στους τένοντες των χεριών και στις αρθρώσεις των καρπών, επιχειρείς πιέσεις στον πάγκο, ημικαθίσματα και πρέσες ποδιών. Οι προπονητές και οι φυσικοθεραπευτές τονίζουν τον σοβαρό κίνδυνο σοβαρού τραυματισμού που διατρέχεις εξαιτίας των σφιγμένων μυών σε όλο το σώμα, της ανεπαρκούς εμβέλειας κίνησης γύρω από τις αρθρώσεις ή της αδυναμίας συγκράτησης μιας βαριάς μπάρας πάνω από το κεφάλι σου.

Δες περισσότερα στο esquire.com.gr

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ