Υγεία : Διατροφή31 ΙΟΥΛΙΟΥ, 2017

10 τρόποι να κάψεις θερμίδες και λίπος με σωστά σνακ

10 τρόποι να κάψεις θερμίδες & λίπος χωρίς δίαιτα!

πώς να κάψεις θερμίδες και λίπος

Εδώ θα βρεις τρόπους για το πώς μπορείς να ενισχύσεις την καύση του λίπους, από το να φας σούπα μέχρι τα ιδανικά βραδινά σνακ.

1. Φάε πρωινό
Μετά από την ολονύχτια νηστεία, το σώμα σου χρειάζεται καύσιμα για να βάλει μπρος το μεταβολισμό του. Η παράλειψη του πρωινού μπορεί να μειώσει την ικανότητα του οργανισμού σου να καίει λίπος καθώς προσπαθεί να διατηρήσει ενέργεια. Γι’ αυτό μην ξεχνάς να τρως ένα υγιεινό πρωινό μέσα σε μια ώρα από τη στιγμή που ξυπνάς προκειμένου να διατηρήσεις υψηλό το ρυθμό του μεταβολισμού σου.

2. Μην παραλείπεις γεύματα
Μπορεί να νομίζεις πως αν δεν φας δείπνο θα μεταφραστεί σε μια πιο λεπτή μέση, αυτό όμως που θα συμβεί είναι το αντίθετο. Παραλείποντας γεύματα ο οργανισμός σου πιστεύει πως δεν παίρνει αρκετή τροφή, κάτι που το κάνει να κρατά επιπλέον θερμίδες κάθε φορά που τρως. Διατηρώντας σταθερά τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σου θα κάνεις το μεταβολισμό σου να λειτουργεί φυσιολογικά, οπότε μην ξεχνάς να τρως έξι μικρά γεύματα τη μέρα για να έχεις την πείνα υπό έλεγχο.

3. Φάε ένα σνακ πριν το κρεβάτι
Δεν είναι αστείο. Τρώγοντας μερικές ελαφριές μπουκιές πριν ξαπλώσεις μπορεί πράγματι να ενεργοποιηθεί η μεταβολισμός σου. Τα χαμηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα σε αφήνουν με λιγότερη μυική μάζα, που κάνει το μεταβολισμό σου να σέρνεται, οπότε στρώσε τον μεταβολισμό σου στη δουλειά με ένα σνακ των 100-200 θερμίδων πριν τον ύπνο, ώστε να μπορείς να καις θερμίδες όσο κοιμάσαι!

Διάβασε περισσότερα στο shape.gr

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

υγιεινή διατροφή
Διατροφη14 Αυγούστου 2018

15 συμβουλές για να παραμείνεις υγιής στις διακοπές

Το στοίχημα του να είσαι υγιής στις διακοπές θα το κερδίσεις εύκολα με αυτά τα τιπς που σου προτείνουμε. Δοκίμασέ τα.

επίπεδη
Διατροφη12 Αυγούστου 2018

Flat Belly τώρα: 3 συνταγές για επίπεδη κοιλιά (το smoothie, το τοστ, η βρόμη)

Flat Belly: Η διαιτολόγος- διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου ετοιμάζει τρεις συνταγές για επίπεδη κοιλιά.

Διατροφη11 Αυγούστου 2018

7 πράγματα να κάνεις το βράδυ για να χάσεις βάρος

Τι πρέπει να κάνεις πριν κοιμηθείς το βράδυ, για να εξασφαλίσεις καλύτερα αποτελέσματα στη δίαιτά σου

παγωτό
Διατροφη10 Αυγούστου 2018

Πώς θα εντάξεις το παγωτό στη δίαιτα (κι όμως γίνεται λέει η διαιτολόγος)

Δες με ποιο τρόπο μπορείς να εντάξεις το αγαπημένο σου γλύκισμα στο καθημερινό διαιτολόγιο

Διατροφη10 Αυγούστου 2018

9 υγιεινά και νόστιμα σνακ με πρωταγωνιστές τα καλοκαιρινά φρούτα

Πώς να τα συνδυάσεις για ένα πιο νόστιμο και ολοκληρωμένο αποτέλεσμα;

Καφεΐνη για αδυνάτισμα: Τελικά είναι αποτελεσματική για απώλεια βάρους; Όλες οι έρευνες
Διατροφη10 Αυγούστου 2018

Καφεΐνη για αδυνάτισμα: Τελικά είναι αποτελεσματική για απώλεια βάρους; Όλες οι έρευνες

Συστήνουν οι ειδικοί την καφεΐνη για αδυνάτισμα, ποιες οι ιδιότητές της και πώς ισχυρίζεται ότι μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος;

Best of network