Υγεία : Διατροφή12 ΜΑΡΤΙΟΥ, 2019

10 υγιεινά σνακ για πρωινό και απεριόριστη κατανάλωση από την δρ Μαρία Ψωμά

Πώς να φτιάξεις μόνη σου τα πιο υγιεινά σνακ για πρωινό, που μπορείς να τρως άφοβα

Γιαούρτι - Το γιαούρτι αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή για σνακ καθώς είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη. Ιδανικά μπορείς να το αφήσεις να παγώσει και να το συνοδεύσεις με παγωμένα μούρα δίνοντας την αίσθηση παγωτού.
Ποπ κορν - Τα ποπκόρν παρασκευάζονται εύκολα και γρήγορα στο σπίτι. Πασπάλισέ τα με αλατοπίπερο, αλλά μπορείς να προσθέσεις ακόμα και κανέλα με λίγη ζάχαρη.
Τσάι - Το τσάι δεν αποτελεί σνακ αλλά μπορεί να συνοδεύσει το δεκατιανό ή απογευματινό σου σνακ. Λειτουργεί ακριβώς όπως ο καφές. Συχνά, αρκετά άτομα κάνουν το λάθος να εκλαμβάνουν την δίψα ως πείνα. Το τσάι αποτελεί ιδανική επιλογή επιταχύνοντας τον μεταβολισμό και δίνοντας στο στομάχι μια αίσθηση πληρότητας.
Ραπανάκια - Έχεις πολλούς λόγους να επιλέξεις ραπανάκια, αφού στηρίζουν την υγιή λειτουργία του ήπατος, συμβάλουν στην αποτοξίνωση του οργανισμού, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C και αποτελούν πολύ καλή πηγή μαγνησίου.
Κουνουπίδι - Γευστικά, όταν το κουνουπίδι ψηθεί είναι παρόμοιο με τη γλυκοπατάτα. Παίρνουμε ένα φρέσκο κουνουπίδι και το πασπαλίζουμε με μια γενναιόδωρη ποσότητα από θαλασσινό αλάτι. Στην συνέχεια ψήνουμε στους 140 βαθμούς για σαράντα λεπτά.
Ντομάτες με βαλσάμικο ξύδι - Η ντομάτα αποτελεί μια υγιεινή επιλογή. Ραντίζουμε τις ντομάτες με βαλσάμικο ξύδι και έτσι εύκολα και γρήγορα έχουμε ένα υπέροχο υγιεινό σνακ στο πιάτο μας.

Ασπράδια - Τα αγαπημένα μας αυγά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και χαμηλή σε θερμίδες. Μια λεπτή κρέπα κατασκευασμένη από ασπράδι αυγού, πασπαλισμένη με ψιλοκομμένο κρεμμυδάκι και λίγη ζάχαρη θα σε ενθουσιάσει! Δοκίμασέ το!
Καρότα - Τα καρότα αποτελούν ένα ιδανικό σνακ, αφού έχουν μια φυσική γλυκιά γεύση. Ξεφλουδίζουμε τα καρότα και στην συνέχεια τα κόβουμε σε μεγάλα κομμάτια. Φυλάσσονται εύκολα σε ταξιδιωτικά δοχεία και είναι βολικά έτσι ώστε να τα έχεις μαζί σου κατά την διάρκεια της ημέρας. Αποτελούν ιδανικό σνακ για ανθρώπους που βρίσκονται διαρκώς εν κινήσει.
Ζωμό σούπας - Μείνετε μακριά από αδιαφανείς γαλακτώδεις ζωμούς από κρέμα γάλακτος. Βράσε ένα ολόκληρο κοτόπουλο, προσθέστε τζίντζερ, σκόρδο και λευκό κρεμμύδι και άφησέ το να βράσει για 1 ώρα. Σύντομα θα έχεις έναν γευστικό ζωμό χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά.
“Kale chips” - Το kale (κέιλ) είναι μια ποικιλία σγουρής λαχανίδας με υψηλή διατροφική αξία. Πολύ πλούσιο σε φυτικές ίνες, σε πρωτεΐνες και με αξιόλογη περιεκτικότητα βιταμίνης C (πέντε φορές μεγαλύτερη από το σπανάκι!), ασβεστίου και βιταμίνης Α. Παρότι αποτελεί ιδανικό σνακ το κατσαρό λάχανο απαιτεί μια προετοιμασία, οπότε αφιέρωσε λίγο χρόνο και ψέκασέ το με λάδι ελιάς και θαλασσινό αλάτι. Στη συνέχεια βάλ'το σε προθερμασμένο φούρνο για 10-15 λεπτά στους 35 βαθμούς!

Από τη Μαρία Αθ. Ψωμά, M.D., Ph.D., DU, ιατρό-βιοπαθολόγο, Ιατρική της Παχυσαρκίας, διδάκτορος Πανεπιστημίου Αθηνών, Ιατρική & Χειρουργική της Παχυσαρκίας (Πανεπιστήμιο Παρισιού VI).

Η σωστή διατροφή είναι το κλειδί για να επιτύχεις τους στόχους σου. Αν θέλεις να χάσεις βάρος υπάρχουν κάποια υγιεινά σνακ για πρωινό, που μπορείς να φτιάξεις μόνη σου και να τρως απεριόριστα. Το βασικό μυστικό είναι να καταναλώνεις 4-5 γεύματα, 2 εκ των οποίων να είναι σνακ.

Σνακ απολαμβάνουμε καθημερινά σχεδόν όλοι. Ο καθένας μάλιστα, έχει μια λίστα με τα αγαπημένα του σνακ, είτε για τη γρήγορη επαναφόρτιση ενέργειας, είτε για την ανακούφιση της πείνας. Με άλλα λόγια, τα σνακ είναι μέρος της καθημερινότητας μας. Ωστόσο, οι βιομηχανίες σήμερα δίνουν λιγότερη έμφαση στα ωφέλιμα θρεπτικά συστατικά που προσφέρουν στον οργανισμό μας τα προϊόντα τους. Παρακάτω θα δούμε 10 από τα πιο υγιεινά σνακ που μπορούμε να προετοιμάσουμε μόνες μας.

Δες ακόμα: Τα top μπαχαρικά που αδυνατίζουν και καίνε το λίπος

Επίλεξε υγιεινά σνακ για την προώθηση της ευεξίας σου. Ενσωμάτωσε την παραπάνω λίστα στα σνακ της επόμενης εβδομάδας.

10 υγιεινά σνακ για πρωινό και απεριόριστη κατανάλωση

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network