Υγεία : Διατροφή31 ΜΑΡΤΙΟΥ, 2020

15+1 οικονομικά νηστίσιμα γεύματα από τη διαιτολόγο

Νόστιμες και οικονομικές διατροφικές προτάσεις για τη νηστεία, όπως μας τις πρότεινε η ειδικός.

15+1 οικονομικά νηστίσιμα γεύματα από τη διαιτολόγο

Από την Κάλλια Γιαννιτσοπούλου, κλινική διαιτολόγο – διατροφολόγο, MSc, MBA, SRD (www.somaygies.gr).

Η Σαρακοστή είναι μια περίοδος νηστείας και προετοιμασίας για το Πάσχα η οποία διαρκεί έξι εβδομάδες – νηστεία σημαίνει αποχή από τα τρόφιμα ζωικής προέλευσης (κρέας, πουλερικά, γάλα, τυρί, αυγά).

Τα τρόφιμα που καταναλώνονται κατά τη διάρκεια της Σαρακοστής είναι κυρίως μαγειρεμένα και ωμά λαχανικά, τουρσιά, όσπρια, θαλασσινά (χταπόδι, σουπιές, καλαμάρια, και γαρίδες), ελιές, πατάτες, ταραμοσαλάτα και ψωμί (τα ψάρια δεν επιτρέπονται, εκτός από την 25η Μαρτίου).

Επικρατεί η εντύπωση ότι για να νηστεύσεις χρειάζεται να ξοδέψεις πολλά χρήματα για ακριβά και εξειδικευμένα προϊόντα. Κι όμως, θα σου αποδείξουμε πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει, καθώς υπάρχουν πολλές επιλογές νηστίσιμων και οικονομικών γευμάτων – κάποια από αυτά είναι και πανεύκολα να τα φτιάξεις.

Ενδεικτικά, δες 15+1 οικονομικά νηστίσιμα γεύματα που προτείνει η διατροφολόγος:

  • Θράψαλα κοκκινιστά με ρύζι στην κατσαρόλα: Γεύμα πλούσιο σε πρωτεΐνη και χαμηλό σε λιπαρά, ιδανικό μεσημεριανό κατά την περίοδο της νηστείας.
  • Φακές με ρύζι: Ο συνδυασμός των αμινοξέων που παρέχουν οι φακές και το ρύζι μαζί είναι ιδανικός καθώς προσεγγίζει τη ζωική πρωτεΐνη που λείπει από τη διατροφή μας κατά την περίοδο της νηστείας.
  • Ρεβιθοκεφτέδες: Γευστικό μεσημεριανό που μπορεί να καταναλωθεί μέσα σε μια αραβική πίτα με λαχανικά ή μαζί με ρύζι ή μακαρόνια.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network