Blogs : Ανάλυσέ Το : Υγεία : Διατροφή24 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 2019

18 κανόνες που ακολουθώ για να διατηρώ πάντα σταθερό βάρος

Η Σάντυ Κουτσοσταμάτη μάς αποκαλύπτει τα διατροφικά της μυστικά!

18 κανόνες που ακολουθώ για να διατηρώ πάντα σταθερό βάρος

Τελευταία παίρνω πάρα πολλά μηνύματά σας, όχι μόνο σχετικά με τη δουλειά μου αλλά και σχετικά με τη διατροφή που ακολουθώ και είμαι σταθερή στα κιλά μου, ανεξάρτητα από τις εγκυμοσύνες.

Γυμνάζομαι, αλλά όχι φανατικά. Φανατικά γυμναζόμουν πριν αποκτήσω παιδιά. Πλέον έχω τόσο περιορισμένο χρόνο και δυσκολεύομαι πολύ.

View this post on Instagram

Πάντα να βρίσκεις χρόνο για τον εαυτό σου. Είσαι ότι πιο πολύτιμο έχεις 😉 Thank you @fitnesstogethergr ✌🏻 • • • #ItsNotSelfish #ItsTheOnlyWay #LoveYourself #StayHealthy 🙏🏻 #StayStrong 💪🏻

A post shared by Sandy Koutsostamati (@sandy_koutsostamati) on

Ωστόσο, όταν γυμναστώ θα κάνω pilates, ή βάρη καθώς το δικό μου σώμα τα χρειάζεται.

Αυτό που με έχει κρατήσει σταθερή στα κιλά μου, είναι η διατροφή.

Και φυσικά αποφάσισα να σας αποκαλύψω όλα τα διατροφικά μυστικά μου:

  1. Τρώω κάθε 3-4 ώρες, δεν αφήνω ποτέ να περάσει περισσότερος χρόνος.
    Πριν το φαγητό πίνω πάντα ένα ποτήρι νερό.
  2. Το βράδυ βάζω στο ψυγείο 2 λίτρα νερό και το αναμιγνύω με ένα αγγούρι ξεφλουδισμένο σε φέτες, ένα κουταλάκι του γλυκού τζιντζερ , ένα λεμόνι κομμένο σε φέτες και 10 φύλλα δυόσμου. Τα αφήνω όλη νύχτα στο ψυγείο, το πρωί τα σουρώνω και πίνω αυτό το νερό όλη την ημέρα.
  3. Τρώω το πρωινό μου μετά από μια ώρα από τη στιγμή που θα σηκωθώ από το κρεβάτι γιατί η διατροφολόγος μου μου έχει πει ότι διαφορετικά θα έχω τυμπανισμούς όλη την ημέρα.
  4. Τα ενδιάμεσα γεύματα από τα 3 κυρίως γεύματα είναι ένα φρούτο με ξηρούς καρπούς, ή γιαούρτι με δημητριακά και ξηρούς καρπούς και φρούτο, ή μπάρα με φρούτο και ξηρούς καρπούς,
  5. Στο βραδινό προσπαθώ να μην φάω υδατάνθρακα (ψωμί, ρύζι, καλαμπόκι, πατάτα, δημητριακά, κινόα, κλπ), ή έστω, θα φάω μικρή ποσότητα.
  6. Σε όλα τα γεύματα προσέχω το συνδυασμό. Δηλαδή θα φάω σαλάτα, πρωτεΐνη και υδατάνθρακα. Δεν θα μπερδέψω όμως τους υδατάνθρακες. Δεν θα φάω δηλαδή ρύζι μαζί με πατάτα ή καλαμπόκι και ψωμί ή μακαρόνι με ρύζι. Τρώω ένα είδος τη φορά.
  7. Δεν πίνω καθόλου αναψυκτικά και αλκοόλ. Το πρώτο από επιλογή, το δεύτερο επειδή δεν μου αρέσει. Μπορεί να πιω σπάνια κρασί.
  8. Πίνω πολύ συχνά πράσινο τσάι.
  9. Αποφεύγω τη ζάχαρη. Δηλαδή πίνω τον καφέ μου σκέτο.
  10. Τον καφέ τον πίνω πάντα μετά το φαγητό. Εάν βάλω γάλα στον καφέ, θα είναι γάλα αμυγδάλου.
  11. Στα κεικ βάζω αλεύρι ολικής ή βρώμης ή φαγόπυρου και ζάχαρη καρύδας ή μέλι.
  12. Τρώω όσο πεινάω. Δεν μετράω ποτέ ποσότητες και θερμίδες.
  13. Επίσης δεν ζυγίζομαι ποτέ. Δηλαδή η τελευταία φορά που ζυγίστηκα ήταν πριν ενάμιση χρόνο νομίζω.
  14. Τρώω σπάνια κρέας και από γαλακτοκομικά μόνο κατσικίσιο γιαουρτι ή τυρί φέτα με κάποια λαδερά φαγητά.
  15. Στις σούπες βάζω κουρκουμά.
  16. Όταν τρώω μακαρόνια, προτιμώ από τα βιολογικά τα μακαρόνια με αλεύρι kamut ή ολικής άλεσης.
  17. Τους χειμερινούς μήνες παίρνω βιταμίνη D3. Επίσης κατά διαστήματα παίρνω προβιοτικά και μαγνήσιο πριν κοιμηθώ. Κάποιες ημέρες του μήνα παίρνω σίδηρο.
  18. Το βασικό μου μυστικό είναι ότι δε στερούμαι κάτι που μπορεί να θελήσω, αν νιώθω ότι το θέλω πολύ. Επίσης ότι ακούω το στομάχι μου. Δηλαδή μια μέρα μπορεί να φάω δυο πιάτα φαγητό και κάποια άλλη μισό.

Φυσικά δεν είμαι διατροφολόγος, ο κάθε οργανισμός έχει εξιδανικευμένες ανάγκες. Όμως σου δίνω κάποιες ιδέες και κάποια tips. Η διατροφή για μένα είναι μια φιλοσοφία ζωής, μια πεποίθηση ότι φροντίζω το σώμα μου και τον οργανισμό μου, αφού είναι το πιο πολύτιμό μου εργαλείο και επηρεάζει την ψυχική μου κατάσταση, τη σκέψη μου, τη διάθεση μου και τις αντοχές μου.

Να είσαι καλά!
Σ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΝΑΛΥΣΕ ΤΟ

Best of network