Υγεία : Διατροφή12 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ, 2020

3 συστατικά που πρέπει να περιλαμβάνει πάντα το πρωινό σου

Βρες πέντε παραδείγματα του συνδυασμού για να ξεκινάς τη μέρα σου σωστά

Πρωινό

Αν έχεις συνηθίσει να ξεκινάς τη μέρα σου πίνοντας έναν καφέ ή τρώγοντας «στο πόδι» κάτι γρήγορο, μάλλον θα πρέπει να αλλάξεις τις διατροφικές σου συνήθειες!

O λόγος; Σύμφωνα με τους ειδικούς διατροφολόγους, το πρώτο γεύμα της μέρας πρέπει να καλύπτει το 20% των ημερήσιων αναγκών του οργανισμού σου προκειμένου να έχεις την απαραίτητη ενέργεια για να ανταποκριθείς σε όσα κάνεις, χωρίς να νιώσεις πείνα ή αδυναμία τις επόμενες ώρες. Αναπόσπαστο κομμάτι αποτελεί και ο σωστός συνδυασμός αλλά και η κατανάλωση των απαραίτητων συστατικών, που σύμφωνα με την διατροφολόγο Kathleen Alleaume, είναι τρία και θα πρέπει να περιλαμβάνονται ΠΑΝΤΑ στο πρωινό σου.

“Ένα υγιεινό και χορταστικό πρωινό θα πρέπει να περιλαμβάνει έναν ισορροπημένο συνδυασμό από σύνθετους υδατάνθρακες, που θα σου χαρίσουν μια γενναία δόση φυτικών ινών, με μια μερίδα πρωτεΐνης και λίγα (καλά) λιπαράαναφέρει η διατροφολόγος.

“Επιλέγοντας ένα πρωινό γεύμα με φυτικές ίνες και πρωτεΐνη είναι σημαντικό γιατί αποτελεί το κλειδί του να νιώσεις χορτάτη για αρκετές ώρες αποφεύγοντας τις λιγούρες και τα τσιμπολογήματα”

12 ιδέες για πρωινό τοστ με αυγό ή φρούτα για σωστή διατροφή από το πρωί

5 λαχταριστές συνταγές για πρωινό από τον Cool Artisan

Πώς να αντιμετωπίσεις το συναισθηματικό φαγητό; 5 δραστηριότητες για να μην υποκύψεις

Πρωινό | Δες εδώ πέντε παραδείγματα του συνδυασμού που μπορείς να υιοθετήσεις στο πρωινό σου γεύμα: 

  1. 1-2 αυγά, μία φέτα πολύσπορο ψωμί και αβοκάντο
  2. 2 μπισκότα πολυδημητριακών, 300 ml γάλα και φράουλες
  3. 1 κούπα κόκκινα φασόλια, 2 φέτες ψωμί του τοστ και 1 κούπα σπανάκι με λίγο ελαιόλαδο
  4. 1 κούπα βρώμη με 1 κούπα γάλα (ή 3/4 κούπας γιαούρτι), 1 κουταλιά της σούπας ξηροί καρποί και 1 ακτινίδιο
  5. Μικρό smoothie με φρούτα: 150 ml γάλα, 2 κουταλιές γιαούρτι, 1 μπανάνα + 1 φέτα ψωμί του τοστ με μια κουταλιά φυστικοβούτυρο

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ