Υγεία : Διατροφή01 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, 2019

5 διατροφικά λίπη που δρουν ευεργετικά στο καθημερινό μας διατροφολόγιο

Κάποια λιπαρά προστατεύουν το σώμα χαρίζοντας στον οργανισμό σου ενέργεια και δύναμη

τροφές με καλά λιπαρά

Τα μονοακόρεστα και τα πολυακόρεστα λιπαρά αποτελούν τα «καλά» λίπη γιατί ενταγμένα σε μια ισορροπημένη διατροφή συνδυασμένη με άσκηση, όχι μόνο δεν προκαλούν προβλήματα στον οργανισμό σου αλλά αντιθέτως βοηθούν στην σύνθεση λιπαρών που ο οργανισμός από μόνος του δεν μπορεί να συνθέσει και στη προστασία του από την εμφάνιση διάφορων νοσημάτων.

Αδυνάτισμα χωρίς δίαιτα | Πώς να χάνεις κιλά με 10 απλά κόλπα

Τροφές με καλά λιπαρά | Οι 5 καλύτερες επιλογές:

1. Παρθένο ελαιόλαδο

Αν και έχουμε ακούσει πάρα πολλά θετικά και αρνητικά σχόλια για το ελαιόλαδο, οι διατροφολόγοι συνεχίζουν να υποστηρίζουν πως μια κουταλιά πάνω στο ψάρι ή στα λαχανικά σου κρίνεται απαραίτητη καθημερινά αφού είναι συνώνυμο της καλής υγείας και κάνει θαύματα στην επιδερμίδα και τα μαλλιά σου.

2. Αβοκάντο

5 διατροφικά λίπη που δρουν ευεργετικά στο καθημερινό μας διατροφολόγιο

Σίγουρα θα γνωρίζεις για τα αναρίθμητα οφέλη του συγκεκριμένου φρούτου που το κάνουν σύμμαχο της καθημερινής σου διατροφής και υγείας Το αβοκάντο περιέχει και τα 18 αμινοξέα τα οποία είναι απαραίτητα για τον οργανισμό ώστε να γίνει η σύνθεση μιας ολοκληρωμένης πρωτεΐνης, έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες καθώς και βοηθά στη μείωση της κακής χοληστερόλης και της αρτηριακής πίεσης του αίματος. Παρόλα αυτά, καθημερινά οι ειδικού να προτείνουν να τρως το 1/4 ή να το χρησιμοποιείς ως “βάση” για την αγαπημένη σου σαλάτα όπως στη παραπάνω φωτογραφία.

3. Σολωμός

5 διατροφικά λίπη που δρουν ευεργετικά στο καθημερινό μας διατροφολόγιο

Η φήμη του σολομού ως μια τροφή ιδιαίτερα ωφέλιμη για την υγεία μας, βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην ασυνήθιστη περιεκτικότητά του σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα.Ωστόσο η βοήθεια της συγκεκριμένης τροφής για την υγεία των ματιών, τη προστασία κατά του καρκίνου και τη καρδιαγγειακή υγεία καθώς και οι αναρίθμητες συνταγές που μπορούν να τον συμπεριλάβουν ως γεύση, θέτουν τη συγκεκριμένη τροφή στις top επιλογές των καθημερινών μας διατροφικών επιλογών.

Οι 5 καλύτεροι χυμοί για απώλεια βάρους | Μάθε και εσύ ποιοι είναι αυτοί

4. Μαύρη Σοκολάτα

5 διατροφικά λίπη που δρουν ευεργετικά στο καθημερινό μας διατροφολόγιο

Το ήξερες ότι η λεγόμενη “τροφή των θεών” είναι γεμάτη με οφέλη που τονώνουν τον οργανισμό και τη γραμμή σου? Εκτός από τον αντιοξειδωτικό πλούτο και τη βελτίωση της εγκεφαλικής λειτουργίας, η ένοχη αυτή απόλαυση διαθέτει πάρα πολλά θετικά στοιχεία που ξεπερνούν την ενοχική και αρνητική πλευρά της. Ωστόσο όσο περισσότερη είναι η περιεκτικότητά της σε κακάο (70-80%) τόσο πιο ανέμελα θα μπορέσεις να την απολαύσεις επάνω στο αγαπημένο σου γιαούρτι με φρούτα.

5. Αμύγδαλα

Το καλύτερο σνακ που θα μπορούσες να πάρεις στη δουλειά σου είναι μια χούφτα αμύγδαλα, πρόταση που θα ακούσεις από τη πλειονότητα των γιατρών. Τα αμύγδαλα αποτελούν τη καλύτερη πηγή μαγνησίου, διαθέτουν το 35% της ημερήσιας συνιστώμενης δόσης σε βιταμίνη Ε και μπορούν να συνδυαστούν τέλεια με μέλι και κανέλα. Δεν αρκούν όλα αυτά για να γίνουν το αγαπημένο σου σνακ;

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network