Υγεία : Διατροφή08 ΑΠΡΙΛΙΟΥ, 2019

6 διατροφικά tips για λαμπερό δέρμα

Θέλεις δέρμα καθαρό, λαμπερό, αψεγάδιαστο; Ακολούθησε αυτά τα 6 διατροφικά tips.

tips για λαμπερό δέρμα

Οτιδήποτε καταναλώνεις δεν επηρεάζει μονάχα το βάρος και τη διάθεσή σου αλλά και την υγεία και την εμφάνιση του δέρματός σου! Αν υποφέρεις από ακμή, κοκκινίλες, δερματικές αλλεργίες, κνιδώσεις, έκζεμα και κάθε είδους ευαισθησία, οι παρακάτω 11 συμβουλές μπορούν να σε βοηθήσουν σημαντικά και να μειώσουν δραματικά την ανάγκη σου για φαρμακευτικές αγωγές. Για να δεις την αλλαγή στο δέρμα σου μπορεί να περιμένεις 1-2 μήνες όμως μπορείς να είσαι σίγουρη πως η σωστή διατροφή επιδρά από μέσα προς τα έξω και άρα οι ευεργετικές της ιδιότητες θα αρχίσουν να εμφανίζονται από πολύ πολύ νωρίτερα στην υγεία αλλά και τη διάθεσή σου.

6 διατροφικά tips για λαμπερό δέρμα:

1. Κατανάλωνε συχνά άπαχη ζωική πρωτεΐνη.

Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει ψάρι, μοσχάρι, κοτόπουλο αλλά και αυγά.

2. Προγραμμάτισε τα γεύματά σου.

Όρισε μια συγκεκριμένη ώρα που τρως το πρωινό, το μεσημεριανό και το βραδινό σου και τήρησέ το ακόμα κι αν είσαι στη δουλειά για να αποφύγεις την πτώση της γλυκόζης στο αίμα σου (και άρα τον εκνευρισμό, τις λιγούρες και το χαμηλό μεταβολισμό)

3. Πιες άφθονο νερό και τσάι και όχι συσκευασμένους χυμούς.

Οι συσκευασμένοι χυμοί πολλές φορές περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης με αποτέλεσμα να σε αφυδατώνουν και να μην είναι πολύ υγιεινοί…

4. Μην προσπερνάς το πρωινό.

Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας που καθορίζει κατά πολύ τα επίπεδα ενέργειάς σου και τον μεταβολισμό σου για όλη την υπόλοιπη ημέρα.

5. Φάε το δείπνο σου νωρίς.

Κατά προτίμηση, μην καταναλώσεις τίποτα μετά τις 9 το βράδυ γιατί αυτό θα σου κλέψει ενέργεια από την επόμενη ημέρα και θα σε φορτώσει με θερμίδες.

6. Φάε αργά!

Κάθισε στο τραπέζι με την οικογένεια και τους φίλους σου και απόλαυσε το φαγητό σου αργά, μεταξύ ευχάριστων συζητήσεων.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ