Υγεία : Διατροφή23 ΙΟΥΝΙΟΥ, 2018

6 tips για απώλεια βάρους χωρίς να κάνεις δίαιτα

Χωρίς να χρειαστεί να ακολουθήσεις αυστηρές δίαιτες

Οι εξορμήσεις στις παραλίες ήδη ξεκίνησαν και εσύ, μπορεί να ξεκινάς τις αυστηρές δίαιτες, ωστόσο οι τελευταίες, τις περισσότερες φορές, δεν σου εγγυώνται μόνιμο αποτέλεσμα.

Για την απώλεια του περιττού βάρους, σημαντικό είναι να υιοθετήσεις έναν υγιεινό τρόπο ζωής, που χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια και άγχος, θα σε οδηγήσει στον στόχο των ιδανικών κιλών. Παρακάτω, θα βρεις 6 τακτικές που, υιοθετώντας τις, θα έρθεις ένα βήμα πιο κοντά στον στόχο σου.

6 tips για απώλεια βάρους χωρίς να κάνεις δίαιτα:

1.Μαγείρεψε στον ατμό 

Ακόμα πιο υγιεινό και από το βράσιμο -και φυσικά από το τηγάνισμα- των φαγητών είναι το μαγείρεμα στον ατμό, που περιορίζει τη χρήση λαδιού και διατηρεί την υγρασία των τροφών. Μαγειρεύοντας φαγητά πλούσια σε θρεπτικά συστατικά στον ατμό, όπως λαχανικά και ψάρια, διατηρείς αυτά τα θρεπτικά συστατικά σε σχέση με το βράσιμο σε νερό.

2.Αν είσαι πολυάσχολη, προετοίμασε τα γεύματά σου 

Η δουλειά και οι προσωπικές υποχρεώσεις και οι δραστηριότητες, πολλές φορές δεν σου αφήνουν περιθώρια για να αφιερώσεις χρόνο στο μαγείρεμά σου και ψάχνεις να βρεις γρήγορες λύσεις, που συνήθως είναι ανθυγιεινά γεύματα, με πολλές θερμίδες και λίγα θρεπτικά συστατικά. Ποια είναι η ιδανική λύση; Αφιέρωσε μία ή δύο φορές την εβδομάδα να μαγειρεύεις για τις επόμενες μέρες και να έχεις έτοιμα τα γεύματά σου, έτσι ώστε να μην χρειάζεται να καταφεύγεις σε ανθυγιεινές λύσεις.

3.Μην ξεφεύγεις με τις ποσότητες

Ακόμα και αν τρέφεσαι υγιεινά, φρόντισε να μην το παρακάνεις με τις ποσότητες. Διάλεξε μη επεξεργασμένες τροφές από όλες τις ομάδες τροφίμων και ακολούθησε τις προτεινόμενες ποσότητες για κάθε μία από αυτές, έτσι ώστε να μην πάρεις έξτρα θερμίδες αλλά να λάβεις και όλα τα συστατικά που χρειάζεσαι.

4.Κάνε πιο υγιεινές επιλογές στα ποτά

Η κατανάλωση αλκοόλ είναι ένα μεγάλο εμπόδιο στην προσπάθειά σου να χάσεις το περιττό βάρος. Αν θέλεις να καταναλώσεις αλκοόλ, βάλε ένα όριο και παρέμεινε σε αυτό. Εναλλακτικά, προτίμησε να πίνεις κάτι άλλο, όπως σόδα, νερό ή κόκκινο κρασί που περιέχει λιγότερες θερμίδες και βοηθά στη διατροφή σου.

5. Μείωσε το φαγητό απέξω

Δεν είναι μόνο οι ανθυγιεινές επιλογές που κάνεις, όταν τρως απέξω. Το φαγητό απέξω συνεπάγεται και μεγαλύτερες ποσότητες, αλλά και μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε συστατικά όπως το νάτριο, η σόδα ή η ζάχαρη. Φρόντισε λοιπόν να μην επιλέγεις το φαγητό απέξω, όσο το δυνατόν περισσότερο μπορείς.

6. Γίνε πιο δραστήρια

Το να ασκείσαι είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να χάσεις βάρος και να μη χάνεις τη φόρμα σου, αλλά και να έχεις υγεία. Αν δεν έχεις χρόνο για καθημερινή γυμναστική, υπάρχει λύση. Φρόντισε να βάλεις στην καθημερινότητά σου άλλες μορφές άσκησης όπως το περπάτημα, το ποδήλατο ή τις σκάλες. Αν κάνεις δουλειά γραφείου, φρόντισε να σηκώνεσαι από αυτό ανά τακτά χρονικά διαστήματα και να κάνεις έναν μικρό περίπατο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

διατροφή για επίπεδη κοιλιά
Διατροφη17 Ιανουαρίου 2019

Φάκελος «Επίπεδη Κοιλιά» | 14 κανόνες διατροφής για flat κοιλιακούς

Ξεκίνα ένα - ένα τα βήματα για να αποκτήσεις την τέλεια επίπεδη κοιλιά με μικρά μυστικά δίαιτας

Super σοκολατένια brownies γλυκοπατάτας χωρίς γλουτένη, αλεύρι, γάλα ή λακτόζη
Διατροφη16 Ιανουαρίου 2019

Super σοκολατένια brownies γλυκοπατάτας χωρίς γλουτένη, αλεύρι, γάλα ή λακτόζη

Έχουν μόνο 220 θερμίδες, είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και έχουν ελάχιστη ζάχαρη

6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ για να χάσεις βάρος!
Διατροφη15 Ιανουαρίου 2019

6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ για να χάσεις βάρος!

Το να τρως ανάμεσα στα γεύματα δεν χρειάζεται να είναι κακό για την περιφέρεια της μέσης σου. Ιδού 6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ σου για να χάσεις βάρος

Μαρία Μπεκατώρου
Διατροφη15 Ιανουαρίου 2019

Μαρία Μπεκατώρου | Αυτό είναι το διατροφικό της κόλπο που την κρατά σε φόρμα

Πώς επανέρχεται και πάλι σε φόρμα μετά τις γιορτές;

Διατροφη12 Ιανουαρίου 2019

Τι χρώμα πιάτα να διαλέξεις για να τρως λιγότερο!

Ήρθε η ώρα να αλλάξεις συνήθειες

ΟΛΑ όσα πρέπει να κάνεις στη διατροφή σου όταν μείνεις έγκυος (η διατροφή στην εγκυμοσύνη και το θηλασμό σε 8 βήματα)
Διατροφη11 Ιανουαρίου 2019

Όλα όσα πρέπει να κάνεις στη διατροφή σου όταν μείνεις έγκυος

Διατροφή στην εγκυμοσύνη αλλά και στο θηλασμό

Tι τρώει η Ηλιάνα Παπαγεωργίου
Διατροφη10 Ιανουαρίου 2019

Tι τρώει η Ηλιάνα Παπαγεωργίου; Τα διατροφικά μυστικά που ακολουθεί πιστά

Σου αποκαλύπτουμε τα μυστικά της για τέλειες αναλογίες

Αποτοξίνωση από τη ζάχαρη με ΑΥΤΟ το πλάνο των 3 ημέρων
Διατροφη10 Ιανουαρίου 2019

Αποτοξίνωση από τη ζάχαρη με αυτό το πλάνο των 3 ημέρων

Είναι «ανώδυνος» ο τρόπος. Δεν σου προτείνουμε να κόψεις μαχαίρι τα γλυκά

Best of network