Υγεία : Διατροφή23 ΙΟΥΛΙΟΥ, 2020

Πώς να αδυνατίσω; 6 τρικ για δίαιτα που σίγουρα δεν ήξερες μέχρι τώρα

Μικρές αλλαγές στις καθημερινές σου συνήθειες που θα κάνουν τη διαδικασία της δίαιτας ευκολότερη

tricks για αδυνάτισμα

Η δίαιτα δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση και εμείς εδώ στο Missbloom, που αγαπάμε το φαγητό, το γνωρίζουμε πολύ καλά. Έτσι, ψάξαμε για εσένα μερικά έξυπνα tricks για αδυνάτισμα που σίγουρα θα κάνουν τη διαδικασία της απώλειας κιλών πιο εύκολη υπόθεση.

Δες επίσης: 8 συνδυασμοί τροφών που θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος άμεσα

tricks για αδυνάτισμα

Πώς να αδυνατίσω; Ο βασικός στόχος να είναι η ακολούθηση μιας σωστής διατροφής, αλλά εξίσου σημαντική είναι και η υιοθέτηση καλών συνηθειών που θα σε βοηθήσουν να πετύχεις πιο γρήγορα και εύκολα το στόχο σου.

Δες επίσης: 8 σνακ με λίγες θερμίδες για την καταπολέμηση κάθε λιγούρας από άγχος

Βρες τα 6 ασυνήθιστα τρικ για δίαιτα που θα σε βοηθήσουν στο αποτέλεσμα:

Στις εξόδους σου διάλεξε πιάτα με μικρές μερίδες:
Αν αποφασίσεις να το κάνεις το παραστράτημα και να απολαύσεις το βραδινό σου σε εστιατόριο, χωρίς περιορισμούς στο τι θα επιλέξεις να δοκιμάσεις, φρόντισε τουλάχιστον να διαλέξεις ένα πιάτο που θα περιέχει σχετικά μικρή ποσότητα φαγητού και να μην φορτώσεις τον οργανισμό σου με πολλές θερμίδες. 

Γίνε αισιόδοξη και εκφράσου αντίστοιχα:
Μην εκφράζεσαι με προτάσεις που έχουν αρνητικό νόημα, καθώς αυτό επηρεάζει την ψυχολογία σου. Αντί λοιπόν να πεις «Δεν πρέπει να φάω», προτίμησε να χρησιμοποιείς εκφράσεις όπως «Μπορώ να φάω μόνο αυτή τη μερίδα φαγητού», «Μπορώ να πω όχι σε αυτό το γλυκό», «Έχασα μισό κιλό! Αυτό είναι τέλειο». Η θετική σκέψη θα φτιάξει τη διάθεσή σου και θα σού δώσει δύναμη να συνεχίσεις. 

Αν πεινάς... μύρισε μια μπανάνα:
Μπορεί να ακούγεται τρελό, όμως, έχει αποδειχθεί πως αν μυρίσεις τροφές όπως η μπανάνα, η μέντα ή το μήλο, όταν πεινάς, θα καταφέρεις εύκολα να διώξεις το αίσθημα αυτό. 

Είναι προτιμότερο να τρως μόνη σου παρά με παρέα:Όταν ξεκινάς να κάνεις αλλαγές στη διατροφή σου, συνήθως περιμένεις φίλοι και οικογένεια να σε βοηθήσουν στην προσπάθειά σου αυτή. Όμως, όχι όταν γευματίζεις μαζί τους, καθώς έρευνες έχουν αποδείξει πως οι άνθρωποι που το κάνουν μαζί με άλλους, καταλήγουν να καταναλώνουν μεγαλύτερες ποσότητες φαγητού. Αυτό συμβαίνει γιατί σπαταλάς περισσότερο χρόνο στο τραπέζι και είναι πολύ πιο δύσκολο να κοντρολάρεις τις ποσότητες φαγητού που τρως. 

Κάνε το μπλε το αγαπημένο σου χρώμα:Κάνε βάση της διακόσμησης στην κουζίνα σου το μπλε χρώμα. Ο λόγος; Πρόσφατη έρευνα έχει αποδείξει πως το μπλε είναι το χρώμα που μειώνει την όρεξη. Προτίμησε λοιπόν τα πιάτα σου, το τραπεζομάντηλο, ακόμα και τα ποτήρια σου να κυμαίνονται σε αυτόν τον χρωματισμό. 

Φάε μπροστά στον... καθρέφτη:Μπορεί να σού ακούγεται αστείο, όμως έχει αποδειχθεί πως αν κοιτάς τον εαυτό σου όσο τρως, καταλήγεις να τρως έως και 1/3 μικρότερες ποσότητες φαγητού κατά το γεύμα σου!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ