Υγεία : Διατροφή11 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 2018

9 άλλες καταστάσεις που συμβαίνουν στο σώμα σου και εσύ τις ερμηνεύεις ως πείνα

Γι’ αυτό σκέψου το περισσότερο την επόμενη φορά

Νιώθεις συχνά πείνα

Τα αισθήματα είναι πολλές φορές περίεργα. Τόσο που ακόμα και εμείς οι ίδιοι, πολλές φορές, δεν μπορούμε ξεκάθαρα να αναγνωρίσουμε. Ανάμεσα σε αυτά και το αίσθημα της πείνας. Πολλές φορές νομίζεις πως ισχύει, όμως στην πραγματικότητα, κάτι άλλο συμβαίνει στο σώμα σου και σε μπερδεύει. Εσύ το ερμηνεύεις ως πείνα, με αποτέλεσμα να γεμίζεις τον οργανισμό περιττές θερμίδες.

Δες επίσης: 10 τρόποι να «εκπαιδεύσεις» το μυαλό σου για να τρως υγιεινά

Για να έχεις επίγνωση την επόμενη φορά, σχετικά με το τι άλλο μπορεί να συμβαίνει στο σώμα σου, δες παρακάτω τις 9 καταστάσεις που μπορεί να σε μπερδέψουν και σκέψου και δεύτερη φορά αν όντως τελικά πεινάς.

Νιώθεις συχνά πείνα; 9 άλλες καταστάσεις που συμβαίνουν στο σώμα σου και σου δίνουν – λανθασμένα – την αίσθηση ότι πεινάς:

1.Κούραση

via GIPHY

Έχεις παρατηρήσει πως όσο η μέρα περνά, έχεις όλο και πιο έντονες λιγούρες και πείνα; Στην πραγματικότητα, αυτό οφείλεται στα χαμηλά επίπεδα ενέργειας που έχεις, όσο η μέρα εξελίσσεται. Από το απόγευμα και μετά είσαι πιο κουρασμένη. Αντί να τρως αργά το βράδυ λοιπόν, φρόντισε να φτιάξεις τον κύκλο του ύπνου σου και τις ώρες που κοιμάσαι.

2.Άγχος

via GIPHY

Όταν είσαι αγχωμένη, διαταράσσονται τα επίπεδα αδρεναλίνης και κορτιζόλης στο σώμα σου,  γεγονός που με τη σειρά του ανεβάζει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Έτσι, σου δημιουργείται η διάθεση να φας, ενώ στην πραγματικότητα πρέπει απλά να διαχειριστείς το χρόνιο άγχος σου.

3.Δίψα

via GIPHY

Είναι πολύ συχνό φαινόμενο να μπερδεύεις το αίσθημα της δίψας με εκείνο της πείνας. Προσπάθησε να είσαι σίγουρη για το αν πεινάς όντως ή αν τελικά διψάς. Πώς; Με το να διατηρείς το σώμα σου επαρκώς ενυδατωμένο για να μην νιώθεις έντονη δίψα. Παράλληλα, όποτε νιώσεις πείνα, πιες ένα ποτήρι νερό και περίμενε για 5 με 10 λεπτά. Αν όντως ήταν δίψα, μέσα στα επόμενα λεπτά θα έχεις πάψει να πεινάς.

Δες επίσης: Έχεις «κολλήσει» και δεν μπορείς να χάσεις αυτά τα 3-4 κιλά; Δες αυτά τα tips!

4.Θλίψη

via GIPHY

Όταν τρως φαγητά που σου αρέσουν, το σώμα σου απελευθερώνει ορμόνες ευτυχίας και ευχαρίστησης. Έτσι, όταν είσαι λυπημένη, το σώμα σου προσπαθεί με μηνύματα να σου φτιάξει τη διάθεση και σε «καλεί» να καταναλώσεις κάτι που θα σε κάνει να νιώσεις όμορφα.

5.Ρουτίνα

via GIPHY

Η ρουτίνα σε οδηγεί στην κατανάλωση φαγητού χωρίς στην πραγματικότητα να το θέλεις. Για παράδειγμα, αν έχεις συνδεδεμένη στο μυαλό σου την παρακολούθηση ταινίας με την κατανάλωση ποπ κορν, σίγουρα θα το κάνεις πολλές φορές χωρίς να το θέλεις. Ο λόγος θα είναι απλά πως έχεις κατασκευάσει στο μυαλό σου την αντίστοιχη ρουτίνα.

6.Έχεις τη δυνατότητα να φας; Θα θέλεις να φας!

via GIPHY

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι φορές που εργάζεσαι στο γραφείο σου και δε νιώθεις το παραμικρό αίσθημα πείνας, μέχρι που εμφανίζεται μπροστά σου ένας συνάδελφος κρατώντας ένα κουτί μπισκότα. Εκεί λοιπόν, είναι που αρχίζεις και εσύ να νιώθεις έντονα το αίσθημα πείνας. Όχι γιατί πραγματικά συμβαίνει, αλλά γιατί έχεις παρασυρθεί από τη θέα και μόνο της λιχουδιάς.

7.Φαρμακευτική αγωγή

Αν ακολουθείς κάποια φαρμακευτική αγωγή, είναι πολύ εύκολο να βγεις εκτός προγράμματος στη διατροφή σου. Για τον λόγο αυτό, αν παίρνεις φάρμακα, φρόντισε να μάθεις ποιες ακριβώς είναι οι ενδεχόμενες παρενέργειές τους.

8.Διαταραχή στις ορμόνες σου

Οι ορμονικές διαταραχές είναι πολύ συχνές σε όλα τα στάδια του εμμηνορροϊκού κύκλου και αποτελούν έναν λόγο που, πολλές φορές, έχεις έντονη διάθεση να φας, χωρίς ωστόσο να πεινάς.

9.Νοσταλγία

Μπορεί ξαφνικά να αρχίζεις να σκέφτεσαι εκείνα τα φαγητά και γλυκά που σου θυμίζουν τα παιδικά χρόνια και να τα νοσταλγήσεις. Η λαχτάρα να τα γευτείς εκείνη τη στιγμή είναι μια αναπόληση περισσότερο και όχι πείνα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

11 τροφές που κάνουν καλό σε μαλλιά, νύχια και δέρμα
Διατροφη19 Οκτωβρίου 2018

11 τροφές που κάνουν καλό σε μαλλιά, νύχια και δέρμα

Περιέχουν ένα σημαντικό συστατικό που πρέπει να γνωρίζεις

Είναι το ιχθυέλαιο το ισχυρότερο superfood για το 2019;
Διατροφη19 Οκτωβρίου 2018

Είναι το ιχθυέλαιο το ισχυρότερο superfood για το 2019;

Υπάρχει κάτι που δεν μπορεί να κάνει το ιχθυέλαιο; Όπως δείχνουν μελέτες, φροντίζει την καρδιά, προφυλάσσει από την άνοια, μειώνει τα συμπτώματα της αρθρίτιδας και συμβάλλει στην απώλεια κιλών.

Αμυλούχα λαχανικά: Ποια είναι και γιατί πρέπει να τα καταναλώνεις με μέτρο;
Διατροφη16 Οκτωβρίου 2018

Αμυλούχα λαχανικά: Ποια είναι και γιατί πρέπει να τα καταναλώνεις με μέτρο;

Τελικά προσθέτουν έξτρα θερμίδες τα λαχανικά ή όχι;

Διατροφη16 Οκτωβρίου 2018

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής: 5 μυστικά για πιο υγιεινό μαγείρεμα

Μην αποκλείες καμία τροφή από το πρόγραμμά σου, αλλά μαγείρεψέ την σωστά

Μεσογειακή διατροφή για γερή καρδιά: Αυτές είναι οι καλύτερες τροφές που πρέπει όλοι να τρώμε
Διατροφη15 Οκτωβρίου 2018

Μεσογειακή διατροφή για γερή καρδιά: Αυτές είναι οι καλύτερες τροφές που πρέπει όλοι να τρώμε

Θεωρείται το μυστικό για την μακροζωία λόγω του ότι οι καρδιολογικές παθήσεις μπορούν να αντιμετωπιστούν πιο αποτελεσματικά με τη μεσογειακή διατροφή.

Best of network