Υγεία : Διατροφή11 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 2018

9 άλλες καταστάσεις που συμβαίνουν στο σώμα σου και εσύ τις ερμηνεύεις ως πείνα

Γι’ αυτό σκέψου το περισσότερο την επόμενη φορά

Νιώθεις συχνά πείνα

Τα αισθήματα είναι πολλές φορές περίεργα. Τόσο που ακόμα και εμείς οι ίδιοι, πολλές φορές, δεν μπορούμε ξεκάθαρα να αναγνωρίσουμε. Ανάμεσα σε αυτά και το αίσθημα της πείνας. Πολλές φορές νομίζεις πως ισχύει, όμως στην πραγματικότητα, κάτι άλλο συμβαίνει στο σώμα σου και σε μπερδεύει. Εσύ το ερμηνεύεις ως πείνα, με αποτέλεσμα να γεμίζεις τον οργανισμό περιττές θερμίδες.

Δες επίσης: 10 τρόποι να «εκπαιδεύσεις» το μυαλό σου για να τρως υγιεινά

Για να έχεις επίγνωση την επόμενη φορά, σχετικά με το τι άλλο μπορεί να συμβαίνει στο σώμα σου, δες παρακάτω τις 9 καταστάσεις που μπορεί να σε μπερδέψουν και σκέψου και δεύτερη φορά αν όντως τελικά πεινάς.

Νιώθεις συχνά πείνα; 9 άλλες καταστάσεις που συμβαίνουν στο σώμα σου και σου δίνουν – λανθασμένα – την αίσθηση ότι πεινάς:

1.Κούραση

via GIPHY

Έχεις παρατηρήσει πως όσο η μέρα περνά, έχεις όλο και πιο έντονες λιγούρες και πείνα; Στην πραγματικότητα, αυτό οφείλεται στα χαμηλά επίπεδα ενέργειας που έχεις, όσο η μέρα εξελίσσεται. Από το απόγευμα και μετά είσαι πιο κουρασμένη. Αντί να τρως αργά το βράδυ λοιπόν, φρόντισε να φτιάξεις τον κύκλο του ύπνου σου και τις ώρες που κοιμάσαι.

2.Άγχος

via GIPHY

Όταν είσαι αγχωμένη, διαταράσσονται τα επίπεδα αδρεναλίνης και κορτιζόλης στο σώμα σου,  γεγονός που με τη σειρά του ανεβάζει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Έτσι, σου δημιουργείται η διάθεση να φας, ενώ στην πραγματικότητα πρέπει απλά να διαχειριστείς το χρόνιο άγχος σου.

3.Δίψα

via GIPHY

Είναι πολύ συχνό φαινόμενο να μπερδεύεις το αίσθημα της δίψας με εκείνο της πείνας. Προσπάθησε να είσαι σίγουρη για το αν πεινάς όντως ή αν τελικά διψάς. Πώς; Με το να διατηρείς το σώμα σου επαρκώς ενυδατωμένο για να μην νιώθεις έντονη δίψα. Παράλληλα, όποτε νιώσεις πείνα, πιες ένα ποτήρι νερό και περίμενε για 5 με 10 λεπτά. Αν όντως ήταν δίψα, μέσα στα επόμενα λεπτά θα έχεις πάψει να πεινάς.

Δες επίσης: Έχεις «κολλήσει» και δεν μπορείς να χάσεις αυτά τα 3-4 κιλά; Δες αυτά τα tips!

4.Θλίψη

via GIPHY

Όταν τρως φαγητά που σου αρέσουν, το σώμα σου απελευθερώνει ορμόνες ευτυχίας και ευχαρίστησης. Έτσι, όταν είσαι λυπημένη, το σώμα σου προσπαθεί με μηνύματα να σου φτιάξει τη διάθεση και σε «καλεί» να καταναλώσεις κάτι που θα σε κάνει να νιώσεις όμορφα.

5.Ρουτίνα

via GIPHY

Η ρουτίνα σε οδηγεί στην κατανάλωση φαγητού χωρίς στην πραγματικότητα να το θέλεις. Για παράδειγμα, αν έχεις συνδεδεμένη στο μυαλό σου την παρακολούθηση ταινίας με την κατανάλωση ποπ κορν, σίγουρα θα το κάνεις πολλές φορές χωρίς να το θέλεις. Ο λόγος θα είναι απλά πως έχεις κατασκευάσει στο μυαλό σου την αντίστοιχη ρουτίνα.

6.Έχεις τη δυνατότητα να φας; Θα θέλεις να φας!

via GIPHY

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι φορές που εργάζεσαι στο γραφείο σου και δε νιώθεις το παραμικρό αίσθημα πείνας, μέχρι που εμφανίζεται μπροστά σου ένας συνάδελφος κρατώντας ένα κουτί μπισκότα. Εκεί λοιπόν, είναι που αρχίζεις και εσύ να νιώθεις έντονα το αίσθημα πείνας. Όχι γιατί πραγματικά συμβαίνει, αλλά γιατί έχεις παρασυρθεί από τη θέα και μόνο της λιχουδιάς.

7.Φαρμακευτική αγωγή

Αν ακολουθείς κάποια φαρμακευτική αγωγή, είναι πολύ εύκολο να βγεις εκτός προγράμματος στη διατροφή σου. Για τον λόγο αυτό, αν παίρνεις φάρμακα, φρόντισε να μάθεις ποιες ακριβώς είναι οι ενδεχόμενες παρενέργειές τους.

8.Διαταραχή στις ορμόνες σου

Οι ορμονικές διαταραχές είναι πολύ συχνές σε όλα τα στάδια του εμμηνορροϊκού κύκλου και αποτελούν έναν λόγο που, πολλές φορές, έχεις έντονη διάθεση να φας, χωρίς ωστόσο να πεινάς.

9.Νοσταλγία

Μπορεί ξαφνικά να αρχίζεις να σκέφτεσαι εκείνα τα φαγητά και γλυκά που σου θυμίζουν τα παιδικά χρόνια και να τα νοσταλγήσεις. Η λαχτάρα να τα γευτείς εκείνη τη στιγμή είναι μια αναπόληση περισσότερο και όχι πείνα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Βότανα για γρήγορο αδυνάτισμα
Διατροφη09 Δεκεμβρίου 2018

5 βότανα που θα σε βοηθήσουν στη γρήγορη απώλεια βάρους

Πρόσθεσέ τα τώρα στο καθημερινό σου πρόγραμμα

Διατροφη08 Δεκεμβρίου 2018

Αρρωσταίνεις συνέχεια; Ποιες βιταμίνες χρειάζεσαι για δυνατό ανοσοποιητικό

Όταν δε νιώθεις καλά, διάλεξε λαχανικά και φρούτα με άφθονη βιταμίνη C

Πώς θα χάσω κιλά μέχρι τις γιορτές
Διατροφη06 Δεκεμβρίου 2018

Πώς θα χάσω κιλά μέχρι τις γιορτές; Mε αυτά τα εύκολα διατροφικά tips!

Χάσε στο άψε - σβήσε αυτά τα λίγα περιττά κιλά που σε ταλαιπωρούν

Πώς να φάω το μέλι; Ο πιο εύκολος τρόπος να το βάλεις στη διατροφή σου!
Διατροφη05 Δεκεμβρίου 2018

Πώς να φάω το μέλι; Ο πιο εύκολος τρόπος να το βάλεις στη διατροφή σου!

Μπορεί ήδη να πίνεις το τσάι σου με μία κουταλιά μέλι ή να το προσθέτεις στο επιδόρπιό σου, τώρα όμως ήρθε η ώρα να το δοκιμάσεις και έναν ακόμα τρόπο

ΑΒ Βασιλόπουλος
Διατροφη05 Δεκεμβρίου 2018

Η ΑΒ Βασιλόπουλος παρουσιάζει «Το ΑΒητάρι της διατροφής»

Η ΑΒ Βασιλόπουλος συμβάλλει στην εξοικείωση των μαθητών με την υγιεινή διατροφή με το πρωτοποριακό έκθεμα «Το ΑΒητάρι της διατροφής»

Διατροφη04 Δεκεμβρίου 2018

Jennifer Lawrence | Το fitness μυστικό για το υπέροχο κορμί της

Η ηθοποιός αποκαλύπτει το μυστικό που τη βοηθά να παραμένει αδύνατη

Best of network