Υγεία : Διατροφή19 ΙΟΥΝΙΟΥ, 2013

Aντηλιακή προστασία & φυσικό μαύρισμα με τις σωστές τροφές!

Έξυπνες παρεμβάσεις στο καθημερινό διαιτολόγιό σου για απολαύσεις φέτος τον ήλιο με περισσότερη ασφάλεια.

Aντηλιακή προστασία & φυσικό μαύρισμα με τις σωστές τροφές!


Έξυπνες παρεμβάσεις στο καθημερινό διαιτολόγιό σου για απολαύσεις φέτος τον ήλιο με περισσότερη ασφάλεια.

Δε σου προσφέρουμε δικαιολογία για να ξεχνάς το αντηλιακό ή τους κανόνες της «ασφαλούς» συμπεριφοράς στον ήλιο, ωστόσο με μερικές έξυπνες παρεμβάσεις στο καθημερινό διαιτολόγιό σου, που προτείνει η Ελένη Σιδερίδου, διατροφολόγος-διαιτολόγος, θα απολαύσεις φέτος τον ήλιο με περισσότερη ασφάλεια.

Προτίμησε:

*Καρότο, σπανάκι, βερίκοκο, μάνγκο, γλυκοπατάτα: Λόγω του βήτα-καροτένιου που περιέχουν, σου παρέχουν διπλή προστασία. Η συγκεκριμένη ουσία, από τη μία, συμμετέχει στη διαδικασία παραγωγής μελανίνης, ενώ, από την άλλη, μειώνει τη βλάβη που ο ήλιος προκαλεί στην επιδερμίδα.

Aντηλιακή προστασία… εκ των έσω

*Τομάτα, καρπούζι, κόκκινο γκρέιπφρουτ: Το λυκοπένιο, ουσία που χαρίζει στα παραπάνω φρούτα το έντονο κόκκινο χρώμα τους, συμβάλλει στην προστασία των κυττάρων από τις βλαβερές UV ακτίνες. Καταναλώνοντας την τομάτα ζεστή σε σάλτσα, θα αυξήσεις ακόμη περισσότερο την πρόσληψή του.

Aντηλιακή προστασία… εκ των έσω

*Σπανάκι, καλαμπόκι, κρόκος αβγού: Περιέχουν λουτένη, ισχυρό αντιοξειδωτικό που προστατεύει το ανθρώπινο μάτι από τις βλαβερές ηλιακές UV ακτίνες.

Aντηλιακή προστασία… εκ των έσω

*Κόκκινη και κίτρινη πιπεριά, φράουλα, ακτινίδιο (πηγές βιταμίνης C), ηλιόσπορος, αμύγδαλο, φιστίκι (πηγές βιταμίνης Ε): Και οι δύο βιταμίνες δρουν ενάντια στις ελεύθερες ρίζες και προστατεύουν την επιδερμίδα από τις βλάβες που οι τελευταίες προκαλούν. Μάλιστα, υπάρχουν νέες μελέτες που προσδιορίζουν τα 2 γραμμ. και τα 1.000 IU ως τις καθημερινές ποσότητες των βιταμινών C και Ε αντίστοιχα που προστατεύουν από τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου.

Πηγή: Περιοδικό Shape

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network