Υγεία : Διατροφή15 ΜΑΪΟΥ, 2019

Οι 19 τροφές που καίνε το λίπος και βοηθούν στην απώλεια βάρους

Μάθε τις 19 τροφές που καίνε λίπος και σε βοηθούν στο αδυνάτισμα, όπως εξηγεί η δρ Μαρία Ψωμά.

αποτοξίνωση

#6. Αβοκάντο

Το αβοκάντο περιέχει μονοακόρεστα λιπαρά που καίγονται εύκολα ως καύσιμο κατά την άσκηση, ενώ ενισχύουν την καύση του λίπους, και β- σιτοστερόλης, η οποία βοηθά στη μείωση της χοληστερίνης. Επίσης, περιέχει έναν πολύ σημαντικό υδατάνθρακα, σάκχαρο, τη μανοεπτουλόλη (mannohephulose), το οποίο μειώνει την έκκριση ινσουλίνης και αυξάνει την απορρόφηση του ασβεστίου.

Από μελέτες έχει αποδειχθεί πως το αβοκάντο ενισχύει την έκκριση λεπτίνης – μια ορμόνη που στέλνει μήνυμα στον εγκέφαλο ότι είσαι πλήρης, έτσι ώστε να σταματήσεις να τρως.

#7. Φιστικοβούτυρο

Το φιστικοβούτυρο είναι πλούσιο σε μονοακόρεστα. Επίσης, περιέχει μαγνήσιο, βιταμίνη Ε, κάλιο και Β16. 2 κουταλιές της σούπας ημερησίως αρκούν.

#8. Γκρέιπφρουτ

Από όλα τα τρόφιμα που φημολογούνται ότι ενισχύουν την απώλεια βάρους, το γκρέιπφρουτ είναι πιθανόν το πιο διάσημο. Μια έρευνα επιβεβαιώνει ότι αυτή η φήμη είναι και πραγματικότητα. Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι τα άτομα τρώγοντας ½ γκρέιπφρουτ ή 80 ml χυμό γκρέιπφρουτ, τρεις φορές την ημέρα, διατηρώντας την ίδια διατροφή έχασαν 2-4 κιλά σε σύντομο χρονικό διάστημα. Αυτό οφείλεται στην ιδιότητα του γκρέιπφρουτ να χαμηλώνει τα επίπεδα της ινσουλίνης και τη ναριγκίνη, που εμποδίζει το λίπος να αποθηκευτεί.

#9. Μανιτάρια

Αν θέλεις να δοκιμάσεις ένα εύκολο και νόστιμο κόλπο για να αποφύγεις περίσσιες θερμίδες, τότε αντικατέστησε το κρέας με μανιτάρια. Θα περιορίσεις αυτόματα περίπου 420 θερμίδες από ένα γεύμα, και θα αποφύγεις και τα κορεσμένα λιπαρά που περιέχονται στο κρέας.

#10. Μαύρη σοκολάτα

Περιέχει αντιοξειδωτικά που προστατεύουν από καρδιακά προβλήματα, διαβήτη, εγκεφαλικό και καρκίνο.

#11. Φρούτα

Τα φρούτα, όπως τα μήλα περιέχουν 5 γρ. φυτικών ινών και 85% νερό, με αποτέλεσμα να αποφεύγονται οι λιγούρες. Επίσης, οι μπανάνες περιέχουν κάλιο, το οποίο βοηθάει στη μείωση του νατρίου από το σώμα και αποτρέπει το φούσκωμα.

#12. Λιναρόσπορος

Περιέχει το απαραίτητο Ω3 λιπαρό οξύ, α-λινολαϊκό. Αυτό βρέθηκε να ενεργοποιεί γονίδια που πυροδοτούν την καύση λίπους και απενεργοποιούν γονίδια που οδηγούν στη συσσώρευση λίπους.

Συνέχεια στη σελίδα 3

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network