Υγεία : Διατροφή11 ΜΑΡΤΙΟΥ, 2019

Τα 5+1 λάθη στη δίαιτα και οι επιπτώσεις που μπορεί να έχουν

Δες πώς οι κακές δίαιτες μπορούν να καταστρέψουν τον οργανισμό σου

Από τη Μαρία Αθ. Ψωμά M.D. Ph.D. DU ιατρό-βιοπαθολόγο Ιατρική της Παχυσαρκίας διδάκτορα Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρική & Χειρουργική της Παχυσαρκίας (Πανεπιστήμιο Παρισιού VI).

Μια λάθος δίαιτα μπορεί να έχει τρομερές επιπτώσεις στην υγεία σου, και όταν λέμε λάθος δίαιτα εννοούμε δίαιτες του τύπου «η δίαιτα του ανανά», «δίαιτα 500-600 θερμίδων», «η δίαιτα 123».

Δες εδώ λοιπόν τα λάθη στη δίαιτα που ίσως κάνεις, ώστε να τα σταματήσεις.

Τα 5+1 λάθη στη δίαιτα

1. Όχι μονοφαγία

Ημέρες μόνο με φρούτα, μόνο κρέας, μόνο σαλάτες ή μόνο γαλακτοκομικά.

2. Όχι δίαιτες πείνας

Καταλαβαίνεις και από μόνη σου τις υποθερμιδικές δίαιτες. Είναι ελάχιστες οι ποσότητες και οι θερμίδες δεν ξεπερνούν τις 600.

3. Αν έχεις περίεργα συμπτώματα

Αν νιώθεις εκνευρισμό, ζάλη, έχεις τρέμουλο ή αϋπνία, τότε κάτι λάθος γίνεται.

4. Όχι δίαιτες που δεν έχουν λογική βάση

Π.χ. «Μέχρι 5 το απόγευμα φάε 1 γιαούρτι και μετά ελεύθερα».

5. Ποτέ δίαιτες χωρίς ή περιορισμένες σαλάτες

Είναι ό,τι πιο ωφέλιμο μπορείς να φας.

5+1. Και φυσικά όχι δίαιτες που επιβάλλουν ξηρασία

Δηλαδή περιορίζουν το νερό. Είναι ό,τι πιο καταστροφικό μπορείς να κάνεις στον οργανισμό σου.

Δες τις συνέπειες που δεν φαντάζεσαι από τις λάθος δίαιτες στη σελίδα ii

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network