Υγεία : Διατροφή09 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ, 2018

Οι διατροφικές και fitness συνήθειες της Adriana Lima αποδεικνύουν ότι το να είσαι «Άγγελος» θέλει θυσίες

Γυμνάζεται σαν επαγγελματίας boxer και ακολουθεί ένα πολύ αυστηρό διατροφικό πλάνο

Οι διατροφικές και fitness συνήθειες της Adriana Lima αποδεικνύουν ότι το να είσαι «Άγγελος» θέλει θυσίες

Το βράδυ της Πέμπτης ήταν ένα από τα πιο ξεχωριστά για την Adriana Lima, καθώς περπάτησε για τελευταία φορά στην πασαρέλα της Victoria’s Secret.

Το φαντασμαγορικό show πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη και από εκεί η Adriana, άκρως συγκινημένη, αποχαιρέτησε το brand που όλα αυτά τα χρόνια τη στήριξε και την πίστεψε.

View this post on Instagram

Son yürüyüş… Yemeden #victoriassecret 'e veda… #adrianalima #victoriassecret #vsfs #victoriasecretfashionshow

A post shared by Baharringo (@baharringo) on

Η Adriana Lima περπάτησε για πρώτη φορά στο catwalk της εταιρείας εσωρούχων το 1999, όταν ήταν 18 ετών. Έκτοτε έχει συμμετάσχει σε πολλά Victoria’s Secret Shows, ενώ το 2012 εντυπωσίασε πραγματικά, καθώς συμμετείχε στο show μόλις δύο μήνες ύστερα από τη γέννηση του παιδιού της. Και ήταν κάπως έτσι:

Φυσικά, το αποτέλεσμα αυτό δεν είναι θέμα (μόνο) γονιδίων, αλλά και μιας πολύ αυστηρής διατροφικής και fitness καθημερινότητας του μοντέλου. Δες παρακάτω αναλυτικά τις συνήθειές της και θα καταλάβεις πως, τελικά, τίποτα δεν είναι τυχαίο.

Ένα ενδεικτικό ημερήσιο διατροφικό πρόγραμμα του μοντέλου:

  • Πρωινό: βρώμη με ξηρούς καρπούς και φρούτα
  • Σνακ: πρωτεϊνικό shake με φρούτα και λαχανικά
  • Μεσημεριανό: στήθος κοτόπουλο, γλυκοπατάτα, κινόα/ρύζι, λαχανικά
  • Σνακ: στικς καρότου και σέλερι με ξηρούς καρπούς
  • Βραδινό: ελαφριά σαλάτα με πρωτεΐνη όπως κοτόπουλο ή ψάρι
  • Σνακ λίγο πριν τον ύπνο: Ρόφημα με γάλα με φαγόπυρο και μέλι

Μερικά διατροφικά μυστικά της:

  • Η Adriana έχει δηλώσει ότι το ρόφημα του φαγόπυρου τη βοηθά στην πέψη και το μεταβολισμό της και ικανοποιεί την επιθυμία της για κάτι γλυκό.
  • Μερικές φορές, αντί για σνακ τρώει μαύρη σοκολάτα, ειδικότερα όταν χρειάζεται έξτρα ενέργεια.
  • Κάθε πρωί πίνει τον καφέ της με μέλι αντί για ζάχαρη.
  • Φυσικά και απολαμβάνει τις αγαπημένες λιχουδιές όταν νιώσει αυτή την επιθυμία. «Λατρεύω το σοκολατένιο cake και κάθε φορά το απολαμβάνω πάρα πολύ. Αμέσως μετά νιώθω λίγες τύψεις γιατί είναι ο τύπος ανθρώπου που θα φάει 2 και 3 κομμάτια. Δεν μπορώ να ελέγξω τον εαυτό μου!», έχει δηλώσει η ίδια.
  • Τέλος, το μοντέλο φροντίζει να κοιμάται 9 (!) ώρες κάθε βράδυ για να έχει ενέργεια και να είναι ανανεωμένη και ξεκούραστη.

H fitness ρουτίνα της: 

Ο personal trainer της, εδώ και περίπου μια δεκαετία, είναι ο διάσημος  Michael Olajide Jr, πρωταθλητής του box. Εκείνος έχει δηλώσει πως την προπονεί σαν να ήταν επαγγελματίας boxer που προετοιμάζεται για κάποιον σημαντικό αγώνα. 

Τι ακριβώς κάνει το διάσημο μοντέλο;

  • Το 80% του προγράμματός της είναι box, καθώς λατρεύει αυτό το είδος άσκησης. Οι προπονήσεις της διαρκούν συνήθως 90 λεπτά και συμπεριλαμβάνουν σχοινάκι, box και ασκήσεις με το βάρος του σώματος.
  • Επίσης, αγαπά το τρέξιμο και το έχει βάλει στο πρόγραμμά της. Δύο φορές την εβδομάδα τρέχει περίπου 5 χιλιόμετρα. «Μου αρέσει να ιδρώνω και μου αρέσουν οι έντονες προπονήσεις, όχι κάτι αργώ», έχει δηλώσει.
  • Είναι απόλυτα αφιερωμένη στη γυμναστική και φροντίζει να γυμνάζεται κατά βάση, 6 φορές την εβδομάδα. Μερικές εβδομάδες γυμνάζεται και κάθε μέρα ή και δύο φορές μέσα στη μέρα (ειδικότερα τις περιόδους που προετοιμάζεται για την πασαρέλα).
  • Κάθε φορά που ταξιδεύει παίρνει μαζί της το σχοινάκι της και κάνει έστω για ένα δεκάλεπτο workout.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network