Υγεία : Διατροφή09 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ, 2019

Αυτά είναι τα καλύτερα σνακ για αδυνάτισμα που θα σε βοηθήσουν στην απώλεια βάρους

Είναι πεντανόστιμα και θρεπτικά, αλλά με λίγες θερμίδες.

10+1 τροφές που ενεργοποιούν το μεταβολισμό και αυξάνουν την καύση θερμίδων

Μπορεί να έχεις αφοσιωθεί στην προσπάθεια για μία υγιεινή διατροφή και απώλεια περιττών κιλών και τα γεύματά σου να αποτελούνται από άκρως διαιτητικά πιάτα, όμως, τι γίνεται αλήθεια με τα ενδιάμεσα σνακ σου; Τα μικρά αυτά γεύματα παίζουν σημαντικό ρόλο στη γρήγορη απώλεια των κιλών, μιας και καταφέρνουν να κρατήσουν σε εγρήγορση τον μεταβολισμό σου. 

Ποια είναι τα καλύτερα σνακ για αδυνάτισμα;

Κάνεις ωστόσο τις σωστές επιλογές σνακ ή γεμίζεις με περιττές θερμίδες, κάνοντας «κενές» επιλογές, που δεν προσφέρουν τα απαραίτητα εφόδια στον οργανισμό σου;

Εδώ θα βρεις τις καλύτερες επιλογές για σνακ, που παρότι φτωχές σε θερμίδες, είναι πλούσιες σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά και σου εξασφαλίζουν ενέργεια και γρήγορη απώλεια βάρους. Τσέκαρε και βρες την ιδανική για σένα επιλογή, που θα σε κάνει να βλέπεις και τις πιο υγιεινές επιλογές με άλλο μάτι!

Τα αγαπημένα μας σνακ για πρωί και απόγευμα που θα κρατήσουν και χορτάτη αν προσπαθείς να χάσεις βάρος

Ανάλατοι ξηροί καρποί: Ένα από τα πιο αγαπημένα και υγιεινά σνακ, που σίγουρα, θα πρέπει να υιοθετήσεις και εσύ. Οι ξηροί καρποί περιέχουν βιταμίνες και καλά λιπαρά, που βοηθούν το μεταβολισμό σου και προκαλούν γρηγορότερη απώλεια βάρους. Συν τοις άλλοις, βοηθούν την καλύτερη λειτουργία της καρδιάς και του εγκεφάλου σου.

Στικς λαχανικών: Τα λαχανικά έχουν ελάχιστες θερμίδες ενώ παράλληλα είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, που βοηθούν τον οργανισμό σου να λειτουργεί σαν... ρολόι. Και όχι, δεν είναι απαραίτητο να τα καταναλώνεις μόνο στα κυρίως γεύματά σου. Είναι εξίσου νόστιμα και ως σνακ, και σε κάνουν να νιώθεις χορτάτη στο πι και φι.

Μπανάνα με φυστικοβούτυρο: Ένα από τα αγαπημένα σνακς των ειδικών για τον ακόλουθο λόγο: καταφέρνει να συνδυάσει τις φυτικές ίνες (από το φρούτο) με την πρωτεΐνη του φυστικοβούτυρου (εναλλακτικά και πιο... ελληνικά, χρησιμοποίησε ταχίνι), συνδυασμός που θα σε γεμίσει με θρεπτικά συστατικά και ενέργεια, και θα σε κρατήσει χορτάτη για ώρες!

Μozzarella στικς: Αν είσαι λάτρης των τυριών και δεν μπορείς να τα αποκλείσεις από τη διατροφή σου, σου έχουμε την πιο υγιεινή εκδοχή τους, που μπορείς να καταναλώσεις ως σνακ. Προτίμησε την mozzarella, που περιέχει χαμηλότερα ποσοστά λιπαρών και αλατιού και συνόδευσέ τα με κάποιο λαχανικό όπως η ντομάτα, που αποτελούν έναν τέλειο συνδυασμό.

Kale chips: Αν είσαι μεγάλη φαν των σνακς όπως τα πατατάκια, μπορεί να φτιάξεις τη δική σου, υγιεινή εκδοχή. Αντικατέστησε την πατάτα με kale και φτιάξε τα μόνη σου στο σπίτι, αποφεύγοντας να προσθέσεις μεγάλες ποσότητες αλατιού και λαδιού, και θα έχεις ένα από τα πιο τραγανά, απολαυστικά αλλά και θρεπτικά σνακ.

Μπάρες δημητριακών: Τα τελευταία χρόνια είναι γεγονός πως οι μπάρες δημητριακών έχουν γίνει ένα από τα τοπ σνακ για δίαιτα. Ωστόσο, πολλές φορές, εκείνες του εμπορίου, ενδεχομένως να περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης και θερμίδων. Αν θέλεις μία ακόμα πιο υγιεινή εκδοχή τους φτιάξε τις δικές σου και αμέσως θα έχεις ένα έτοιμο σνακ για οποιαδήποτε στιγμή.

Guacamole σως: Το αβοκάντο είναι ένας από τους μεγαλύτερους συμμάχους σου στη μάχη ενάντια στα περιττά κιλά. Είναι πλούσιο σε καλά λιπαρά που δίνουν τεράστια ώθηση στην καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού σου. Επομένως, ένα σνακ με βάση αυτό το φρούτο είναι μία από τις καλύτερες επιλογές που θα μπορούσες να κάνεις. Φτιάξε πανεύκολα τη σως guacamole και συνόδευσέ την ιδανικά, με κράκερς ή στικς λαχανικών, για λιγότερες θερμίδες.

Chips κολοκυθιού: Ακριβώς όπως και με τα kale chips, τα chips κολοκυθιού αποτελούν ένα εξίσου τραγανό σνακ που θα αντικαταστήσουν επάξια τα ανθυγιεινά σνακς του εμπορίου, από πατάτα, καλαμπόκι και τα περαιτέρω.  Φτιάξε τα δικά σου πανεύκολα, κόβοντας σε λεπτές φέτες τα κολοκύθια και ψήνοντάς τα με ελάχιστο ελαιόλαδο, μέχρι να γίνουν όσο τραγανά επιθυμείς.

Νερό: Ναι, μπορεί να μην είναι τρόφιμο και ικανό να σε χορτάσει, όμως, είναι βασικό να έχεις υπόψιν σου πως, πολλές φορές, η δίψα «μεταφράζεται» στον εγκέφαλό σου ως πείνα. Γι' αυτό, την επόμενη φορά που θα νιώσεις το στομάχι σου άδειο, καλύτερα να σκεφτείς, αρχικά, αν έχεις πιει την κατάλληλη ποσότητα νερού μέσα στη μέρα σου. Αν όχι, δοκίμασε πρώτα να πιεις ένα ποτήρι νερό και να περιμένεις για λίγη ώρα.

Τέλος, μέτρησε τις ποσότητες: Ακόμα και ένα έξτρα υγιεινό σνακ, όπως όλα τα προηγούμενα, μπορεί να αποβεί... μοιραίο για την πρόοδό σου στην απώλεια βάρους, αν καταναλωθεί σε μεγάλες ποσότητες. Για το λόγο αυτό, φρόντισε να μετρήσεις τη μερίδα που θα καταναλώσεις εξ αρχής και να μην εξωκείλεις, τρώγοντας απευθείας από τις συσκευασίες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network