Υγεία : Διατροφή08 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, 2019

Βραδινά σνακ | 7 ιδέες για να κόψεις θερμίδες

Για τις μεταμεσονύκτιες λιγούρες -και όχι μόνο- προτίμησε αυτά τα πιο υγιεινά σνακ διαίτης

Βραδινά σνακ

Πόσες είναι οι φορές που έχεις νιώσει μια “μικρή” λιγούρα κατά τις νυχτερινές ώρες, η οποία δε σε αφήνει να κοιμηθείς και καταφεύγεις σε δελεαστικά σνακ που υπάγονται στην “don’t eat” κατηγορία. Και ενώ προσπαθείς να αφήσεις τέσσερις ώρες κενό μεταξύ του δείπνου και του ύπνου, μερικές φορές κάτι μικρό και εύκολο στην πέψη αποτελεί μια λογική λύση πριν την ώρα ύπνου.

Υγιεινά καλοκαιρινά σνακ | 5 γευστικές ιδέες χωρίς πολλές θερμίδες

Ακολουθούν συμβουλές για να τρεφόμαστε καλύτερα και δίχως τύψεις. Κάνε αυτές τις αλλαγές στις συνήθεις επιλογές σου το βράδυ με αυτά τα πιο γευστικά σνακ:

Βραδινά σνακ: 7 ιδέες για να κόψεις θερμίδες

1) Αντικατάστησε το μεγάλο και υψηλό σε λιπαρά κομμάτι pizza με ένα τοστ με ψωμί ολικής αλέσεως. Υπάρχει το στοιχείο του τυριού, αλλά όχι η ποσότητα που θα κάνει τη διαδικασία της πέψης υπερβολικά άβολη. Επίσης, το τοστ είναι εύκολο και γρήγορο στην πέψη.

2) Αντικατάστησε τα καυτερά πατατάκια με οτιδήποτε λαχανικό σου αρέσει και συνδύασέ το με ένα ντιπ γιαουρτιού ή οποιαδήποτε σος προτιμάς. Μπορείς να φας περισσότερα, είναι υγιεινά και δε θα γεμίσεις θερμίδες

3) Αντικατάστησε την μαύρη σοκολάτα για ένα σπιτικό γλυκό σνακ. Πάρε μερικά κρακεράκια και άπλωσε φυσική μαρμελάδα ή λίγο φυστικοβούτυρο. Μπορεί βέβαια να μην είναι και πολύ φυσικό ή χωρίς ζάχαρη, αλλά ικανοποιεί την ανάγκη για κάτι γλυκό.

4) Αντικατάστησε το φθηνό κινέζικο και άλλα τεχνητά φαγητά με leftovers σπιτικού φαγητού. Ελπίζοντας σε κάποια καλύτερη εναλλακτική ξεκίνησε να καταψύχεις ό,τι μένει από το γεύμα σου, έτσι θα έχεις μια πιο φυσική (και πιο φθηνή) λύση.

5) Αντικατάστησε τα δημητριακά με ζάχαρη, με ολικής άλεσης. Υπάρχουν αρκετά υγιεινά δημητριακά εκεί έξω, τα οποία είναι αρκετά καλά και ικανοποιητικά. Συνόδευσε τα με μερικά φρούτα και μέλι και θα έχεις ένα υγιεινό γεύμα .

6) Ξέχνα τα σουβλάκια και προτίμησε γαλοπούλα ή ζαμπόν. Αν είναι πρωτεΐνη αυτό που θες, το μυστικό είναι να τρως μικρές μερίδες και άπαχα κομμάτια. Άμα το διατηρήσεις light και με λίγα λιπαρά και θα ξυπνήσεις νιώθοντας υπέροχα.

7) Αντικατάστησε την έτοιμη σούπα με μια σπιτική σούπα ή έστω μια οργανική έτοιμη σούπα. Άμα μαγειρεύεις, φτιάξε μεγάλη ποσότητα και στη συνέχεια κατάψυξέ την. Δοκίμασε διαφορετικές συνταγές για να βρεις αυτήν της αρεσκείας σου.

Φρυγανισμένο ψωμί με ροδάκινο και blue cheese για μια εναλλακτική του κλασικού τοστ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network