Υγεία : Διατροφή19 ΙΟΥΛΙΟΥ, 2019

Χριστίνα Μπόμπα | 8 διατροφικά tips που ακολουθεί στην καθημερινότητά της

Αυτά είναι τα μυστικά της τέλειας σιλουέτας της

Χριστίνα Μπόμπα

Η Χριστίνα έχει τέλειες αναλογίες στο σώμα της και αυτό οφείλεται στη συχνή γυμναστική αλλά και το προσεγμένο διατροφικό πρόγραμμα που ακολουθεί. Η ίδια, πριν από λίγους μήνες, μίλησε στο περιοδικό Shape αποκαλύπτωντας, μεταξύ άλλων, τα μυστικά που την διατηρούν σε άψογη φόρμα.

Δες επίσης: Ποια είναι τα διατροφικά tips της Νικολέττας Ράλλη;

Εμείς, τα θυμηθήκαμε ξανά και στα συνοψίζουμε παρακάτω.

Χριστίνα Μπόμπα | 8 διατροφικά tips που ακολουθεί στην καθημερινότητά της:

#1.Δίνει ιδιαίτερη έμφαση σε ένα πλούσιο και υγιεινό πρωινό

«Είναι το μόνο σταθερό γεύμα. Κάθε πρωί φτιάχνω ένα smoothie με φρούτα, λαχανικά, τζίντζερ, γιαούρτι, γενικά ό,τι βρω στο ψυγείο. Αισθάνομαι ότι αυτό μου δίνει boost μέσα στη μέρα. Επίσης, αβγά, αβοκάντο και τυρί ή, τις ημέρες που βιάζομαι, γάλα αμυγδάλου με δημητριακά».

(Δες εδώ 6 ιδέες για υγιεινό πρωινό από τη Χριστίνα Μπόμπα)

#2.Είναι λάτρης της μεσογειακής διατροφής που είναι και μία από τις πιο ολοκληρωμένες και υγιεινές 

«Μου αρέσει η μεσογειακή διατροφή. Τρώω πολύ ψάρι και σαλάτες, έχω περιορίσει το κόκκινο κρέας στη μία φορά την εβδομάδα και μου αρέσουν τα λαδερά, όπως το σπανακόρυζο, που είναι το αγαπημένο μου. Βέβαια, δεν προλαβαίνω πάντα να μαγειρεύω εγώ, και κάποιες φορές ζητάω να μου τα στέλνει η γιαγιά μου! Επίσης, τρελαίνομαι για σούπες». 

#3.Κάνει σωστές επιλογές όταν γευματίζει έξω 

«Μαγειρεύω μία με δύο φορές την εβδομάδα. Τώρα που λείπει ο Σάκης δε μαγειρεύω καθόλου. Ακόμα και έξω όμως, όταν τρώω, κάνω υγιεινές επιλογές. Θα φάω και το σουβλάκι μου, αλλά χωρίς τις πατάτες και με πίτα ολικής». 

#4.Γλυκά και ζάχαρη με μέτρο 

«Προσπαθώ να μην τρώω γλυκά, όχι γιατί δε μου αρέσουν, αλλά γιατί θεωρώ πως η ζάχαρη δεν έχει θρεπτική αξία. Θα απολαύσω κάποιο γλυκό αν το λαχταρίσω, απλώς δε θα υποκύψω σε κάθε μου λιγούρα. Και αν δεν μπορώ να αντισταθώ, θα προτιμήσω μια μαύρη σοκολάτα χωρίς ζάχαρη ή μέλι με γιαούρτι. Το σημαντικότερο… προσπαθώ να μην έχω στο σπίτι γλυκά. Από την άλλη, μου έφεραν χθες ένα γαλακτομπούρεκο, το έχω στο ψυγείο και το μυαλό μου είναι συνέχεια εκεί. Θα φάω λίγο, δε γίνεται, και μετά θα το μοιράσω. Αυτό κάνω πάντα». 

#5.Δεν παραλείπει τα σνακ κατά τη διάρκεια της μέρας 

«Τρώω πάντα ένα πολύ καλό πρωινό και μέσα στη μέρα φροντίζω να έχω μαζί μου ένα καλό σνακ, όπως μια μπάρα δημητριακών χωρίς ζάχαρη ή κάποιο φρούτο – συχνά βρίσκω μπανάνες στις τσέπες των μπουφάν μου– ή ξηρούς καρπούς».

#6.Προσπαθεί να μην ξεφεύγει από τα κιλά της 

«Τα τελευταία χρόνια δεν είχα μεγάλα σκαμπανεβάσματα στα κιλά μου. Ατέλειες όλοι έχουμε και όλοι παρατηρούμε πάνω μας. Υπάρχουν κάπου κάπου φάσεις που μπορεί να παίρνω 1-2 κιλά. Δε με ενοχλεί όμως, αλλά με κινητοποιεί να περιορίσω λίγο το φαγητό και να κάνω λίγο περισσότερη γυμναστική».

#7.Δεν ζυγίζεται τακτικά 

«Το νούμερο στη ζυγαριά με απασχολεί μόνο με την έννοια του φρένου. Γι’ αυτό και δε ζυγίζομαι καθημερινά, αλλά μία φορά στις 2 εβδομάδες περίπου, για να βλέπω πού βρίσκομαι και να κινούμαι αναλόγως».

#8.Φυσικά δεν παραλείπει την συχνή άσκηση 

«Με τη γυμναστική ασχολούμαι από μικρή παίζοντας βόλεϊ. Το γυμναστήριο, συγκεκριμένα, δε μου αρέσει. Μάλιστα, μου έρχεται να βάλω τα κλάματα στην ιδέα ότι πρέπει να πάω! Αγαπώ όμως να γυμνάζομαι με διαφορετικούς τρόπους
και μεγαλώνοντας δοκίμασα CrossFit, beach volley και κολύμβηση. Το τελευταίο διάστημα μου έχει κλέψει την καρδιά η yoga».

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network