Υγεία : Διατροφή23 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ, 2018

Χριστούγεννα και διατροφή | Πόσες θερμίδες «κρύβει» το γιορτινό τραπέζι;

Plus: Δέκα μυστικά για να μην ξεφύγεις στο τραπέζι του ρεβεγιόν

Χριστούγεννα και διατροφή

Τα παρακάτω tips θα σε βοηθήσουν να απολαύσεις ένα υγιεινό εορταστικό τραπέζι, χωρίς στερήσεις αλλά και χωρίς επιπλέον κιλά!

Χριστούγεννα και διατροφή

-Προτίμησε το άσπρο (κοτόπουλο, γαλοπούλα) από το κόκκινο κρέας(μοσχάρι,χοιρινό,αρνί).
-Συνόδευσε πάντα τα γεύματα με σαλάτες λαχανικών χωρίς λιπαρές σως.
-Απόφυγε γλυκά που περιέχουν πολλά λιπαρά (π.χ. πάστες, γλυκά με κρέμες, σοκολάτα).
-Αφαίρεσε το ορατό λίπος και την πέτσα από το κρέας.
-Μην επιβαρύνεις τη γέμιση με επιπλέον θερμίδες και λιπαρά (συκώτι, εντόσθια) αλλά προτίμησε λαχανικά
-Απόφυγε το finger food, μιας και σε κάνει να ξεφεύγεις πολύ εύκολα
-Χρησιμοποίησε μαχαιροπίρουνα και σέρβιρε, από την αρχή στο πιάτο σου, ολόκληρη την ποσότητα του φαγητού που πρόκειται να καταναλώσεις.
-Προτίμησε την κατανάλωση κόκκινου κρασιού που είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες, αντί για άλλα αλκοολούχα ποτά
-Πιες πολύ νερό, τουλάχιστον 8 – 10 ποτήρια ημερησίως.
-Κατά τη διάρκεια των γιορτών, φρόντισε να αυξήσεις την φυσική σου  δραστηριότητα

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ