Υγεία : Διατροφή09 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ, 2019

Θες να χάσεις κιλά γρήγορα; Βάλε αυτά τα 7 μυστικά της ειδικού στην κάθε μέρα σου

Απόκτησε το σώμα που θέλεις μέσα σε μισό χρόνο.

Θες να χάσεις κιλά γρήγορα;
 

Θες να χάσεις κιλά γρήγορα; Ψάχνεις για μία ρεαλιστική δίαιτα σε λίγο χρόνο; Κάνε καθημερινά αυτές τις κινήσεις που συστήνει η Jen Ator, συγγραφέας του βιβλίου Shape-up Shortcuts, για να αποκτήσεις super σώμα στο μισό χρόνο.

Ποιο είναι το σωστό βραδινό για να αδυνατίσεις; Δες τι επιλέγουν οι διάσημες fit Ελληνίδες

Τι να φάω το μεσημέρι; Δες τι επιλέγουν οι διάσημες fit Ελληνίδες

Θες να χάσεις κιλά γρήγορα; Βάλε αυτά τα 7 μυστικά της ειδικού στην κάθε μέρα σου

Απαγορεύεται το αλκοόλ

Τα αλκοολούχα ποτά όχι μόνο σε αφυδατώνουν και σε γεμίζουν θερμίδες, αλλά κάνουν πολύ δύσκολο να αποφύγεις το τσιμπολόγημα. Έρευνες έχουν δείξει ότι οι γυναίκες καταναλώνουν περισσότερες θερμίδες μετά από αλκοόλ.

Γέμισε φυτικές ίνες

Είναι εύκολο απλά να κόψεις όλους τους υδατάνθρακες, αλλά μην διώξεις και τις φυτικές ίνες – είναι αποδεδειγμένη πηγή κορεσμού που διαρκεί. Ρίξε αμύγδαλα στη σαλάτα ή στο γιαούρτι σου.

Κάψε κι άλλο

Τρώγοντας σταθερά & σταδιακά μέσα στην ημέρα μπορεί να προλάβεις την πείνα – αποφεύγοντας τη στιγμή που θα φας ό,τι βρεις μπροστά σου. Βάλε στόχο 3 μικρά γεύματα (300-350 θερμίδες το καθένα) και 2 σαν (100-150 θερμίδες το καθένα).

Διώξε το φούσκωμα

Τα μπρόκολα, το κρεμμύδι & οι πιπεριές δημιουργούν φούσκωμα. Προτίμησε τρόφιμα με βάση το νερό, όπως αγγούρια, σπανάκι ή σπαράγγια. Τα πλούσια σε κάλιο φρούτα, όπως μπανάνες & πορτοκάλια βοηθούν στην εξάλειξη κατακράτησης υγρών.

Πιες νερό

Τα κύτταρα κρατούν νερό όταν δεν έχουν αρκετό. Προσπάθησε να πίνεις 2 – 3 λίτρα την ημέρα. Πιες αργά ώστε το νερό να περάσει στο κικλοφορικό αντί να φιλτραριστεί κατευθείαν από το συκώτι & να αποφύγεις τις επισκέψεις στην τουαλέτα.

Μάθε την πρωτεΐνη

Ένα υγιεινό πλούσιο σε πρωτεΐνη πρωινό θα σε γεμίσει και θα διώξει κάθε ανάγκη για σνακ που δεν χρειάζεσαι.

Όχι στις επεξεργασμένες τροφές

Ο πρώτος κανόνας είναι: Αν δεν μπορείς να προφέρεις τα συστατικά, μην το φας. Ο δεύτερος; Αν δεν έχει ετικέτα, κάνει καλό. Προχώρα στο διάδρομο με τα φρούτα και λαχανικά και διάλεξε.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network