Υγεία : Διατροφή18 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ, 2018

Είναι η flexitarian διατροφή, η καλύτερη δίαιτα που μπορείς να κάνεις;

Ο όρος flexitarian, χρησιμοποιείται για τους ανθρώπους που υπό κανονικές συνθήκες ακολουθούν δίαιτα χωρίς κρέας αλλά που περιστασιακά μπορεί να περιλάβουν στη διατροφή τους το ψάρι ή το κρέας.

Είναι η flexιtarian διατροφή, η καλύτερη δίαιτα που μπορείς να κάνεις;

Όταν η vegetarian διατροφή δεν σε καλύπτει πλήρως, κάνεις ένα βήμα προς τα πίσω και γίνεσαι πιο flexible, μια vegetarian διατροφή λίγο πιο ευέλικτη, ειδικά για εκείνους που βλέπουν τις ανάγκες τους να μην καλύπτονται 100% από την χορτοφαγία και που εύκολα υποκύπτουν στη θέα ενός μπέργκερ ή βοδινού μπιφτεκιού.

Ο όρος flexitarian, χρησιμοποιείται για τους ανθρώπους που υπό κανονικές συνθήκες ακολουθούν δίαιτα χωρίς κρέας αλλά που περιστασιακά μπορεί να περιλάβουν στη διατροφή τους το ψάρι ή το κρέας.

Ο Mark Bittman, αρθρογράφος φαγητού στους Times και συγγραφέας του βιβλίου «VB6: Eat Vegan Before 6:00 υπήρξε εξ’αρχής ένθερμος υποστηρικτής της ενώ η διαιτολόγος Dawn Jackson Blatner, έγραψε το βιβλίο «The Flexitarian Diet». Από εκεί, φτάσαμε στο 2018 όπου η διατροφή flexeterian επιλέχθηκε ανάμεσα στα τρία καλύτερα πλάνα διατροφής για να ακολουθήσουμε τη νέα χρονιά.

Η διαιτολόγος διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου εξηγεί πως είμαστε όλοι οι Έλληνες, λίγο ως πολύ flexiterians:

Οι αρχάριοι flexitarians ακολουθούν το πρότυπο της νηστείας (Τετάρτη και Παρασκευή). Στην πραγματικότητα, αν βγάλουμε έναν μέσο όρο, θα λέγαμε ότι η μεσογειακή διατροφή που ακολουθούμε οι περισσότεροι στη χώρα μας, βρίσκεται μεταξύ του αρχάριου και προχωρημένου flexitarian.

Μπορεί να είμαστε όλοι λίγο ως πολύ flexitarians, ανάλογα με τη φάση που είμαστε και ανάλογα με το πόσο ασχολούμαστε με τη διατροφή μας. Αν τρώμε δηλαδή, συνειδητά, προσέχοντας πόσο ψάρι ή κρέας θα καταναλώσουμε μέσα στην εβδομάδα ή αν όλο αυτό είναι τυχαίο.

Η ελληνική οικογένεια τείνει να τρώει όλο και περισσότερο ποιοτικά και σίγουρα η ύπαρξη παιδιών σε ένα σπίτι, οριοθετεί σαφώς καλύτερα την κατάσταση με την προσπάθεια για μαγείρεμα μέσα στην εβδομάδα ενός οσπρίου, ενός λαδερού, ενός ψαριού και ενός ζυμαρικού και των υπολοίπων γευμάτων να περιλαμβάνουν κρέας ή κοτόπουλο».

Αξίζει να δοκιμάσεις την flexitarian;

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Διατροφη15 Αυγούστου 2018

Πώς θα αντιμετωπίσεις τη ναυτία εναλλακτικά; Το τζίντζερ, ο χυμός, τα βότανα, το άρωμα…

Ναυτία: μπορεί να σε πιάνει όταν ταξιδεύεις ή αν είσαι έγκυος ή απλώς να την νιώθεις συχνά. Σε κάθε περίπτωση, αυτές είναι οι εναλλακτικές θεραπείες για να την αντιμετωπίσεις.

υγιεινή διατροφή
Διατροφη14 Αυγούστου 2018

15 συμβουλές για να παραμείνεις υγιής στις διακοπές

Το στοίχημα του να είσαι υγιής στις διακοπές θα το κερδίσεις εύκολα με αυτά τα τιπς που σου προτείνουμε. Δοκίμασέ τα.

επίπεδη
Διατροφη12 Αυγούστου 2018

Flat Belly τώρα: 3 συνταγές για επίπεδη κοιλιά (το smoothie, το τοστ, η βρόμη)

Flat Belly: Η διαιτολόγος- διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου ετοιμάζει τρεις συνταγές για επίπεδη κοιλιά.

Διατροφη11 Αυγούστου 2018

7 πράγματα να κάνεις το βράδυ για να χάσεις βάρος

Τι πρέπει να κάνεις πριν κοιμηθείς το βράδυ, για να εξασφαλίσεις καλύτερα αποτελέσματα στη δίαιτά σου

παγωτό
Διατροφη10 Αυγούστου 2018

Πώς θα εντάξεις το παγωτό στη δίαιτα (κι όμως γίνεται λέει η διαιτολόγος)

Δες με ποιο τρόπο μπορείς να εντάξεις το αγαπημένο σου γλύκισμα στο καθημερινό διαιτολόγιο

Διατροφη10 Αυγούστου 2018

9 υγιεινά και νόστιμα σνακ με πρωταγωνιστές τα καλοκαιρινά φρούτα

Πώς να τα συνδυάσεις για ένα πιο νόστιμο και ολοκληρωμένο αποτέλεσμα;

Best of network