Υγεία : Διατροφή07 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ, 2021

Ενεργοποίηση μεταβολισμού σε 7 ημέρες μόνο: Το εβδομαδιαίο πλάνο

Πώς μπορεί να καταφέρει κανείς να ενεργοποιήσει τον μεταβολισμό του; Με αυτό το πρόγραμμα.

Ενεργοποίηση μεταβολισμού σε 7 ημέρες μόνο: Το εβδομαδιαίο πλάνο

Σε συνεργασία με την Δέσποινα Μαρσέλου, διαιτολόγο –  διατροφολόγο.

Πώς θα καταφέρεις να κάνεις τον μεταβολισμό σου να τρέχει και να αποκτήσεις σε λίγο καιρό το τέλειο bikini body; Ξεκίνα από τώρα κιόλας την προσπάθεια. Την πρώτη αυτή εβδομάδα έναρξης του προγράμματος, σκοπός μας είναι να εξισορροπηθούν τα επίπεδα γλυκόζης.

Αυτό που κάνουμε είναι το εξής: αυξάνουμε την ποσότητα των τροφών με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη – όσπρια, μούρα και ξηρούς καρπούς, καθώς και άπαχης πρωτεΐνης για εξισορρόπηση επιπέδων σακχάρων αποφεύγοντας έτσι υπερέκκριση ινσουλίνης (και επομένως αποθήκευση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς).

Επίσης, γίνεται παράλληλη ενίσχυση ανοσοποιητικού ώστε να κατευνάσουμε την υπερένταση, τις ημικρανίες καθώς και τις φλεγμονικές αντιδράσεις, προετοιμάζοντας το σώμα να δεχτεί την αποτοξίνωση και την δίαιτα σωστά, χωρίς ανοσοποιητική αντίδραση (κόπωση, έντονα υπερφαγικά επεισόδια).

Ποια είναι η σωστή μερίδα για κάθε κατηγορία τροφίμων;

  • Οι μερίδες για τα μακαρόνια  είναι 100-120 γραμμάρια  (ωμά)
  • Τα λαχανικά είναι άφθονα
  • Τυρί σε ποσότητα 40-60 γρ.
  • Ψάρι σε ποσότητα 150-180 γραμμάρια (μαγειρεμένο) και κρέας 120-150 γραμμάρια
  • Ξηροί καρποί: μια μικρή χούφτα αλλά ανάλατοι πάντα
  • Λάδι: πάντα έξτρα παρθένο σε ποσότητα 1-2 κουταλάκια ημερησίως

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ