Υγεία : Διατροφή04 ΙΟΥΝΙΟΥ, 2019

10 λόγοι που δεν μπορείς να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά

Ποια είναι τα λάθη στον τρόπο ζωής -και διατροφής- σου που διατηρούν το κοιλιακό λίπος;

Επίπεδη κοιλιά

Ένα από τα βασικά σημεία που το λίπος συσσωρεύεται σε κάθε γυναικείο σώμα είναι η κοιλιά. Μπορεί να κάνεις τις προσπάθειές σου για ένα άψογο σώμα και επίπεδη κοιλιά όμως το σημείο αυτό είναι από τα τελευταία που θα δεις το αποτέλεσμα που επιθυμείς.

Δες επίσης: Η χρυσή δεκάδα των σνακ με 150 θερμίδες το πολύ από τη διαιτολόγο!

Τι είναι όμως αυτό που προκαλεί τη συσσώρευση του λίπους στην περιοχή αυτή του σώματός σου; Γνωρίζοντας τις τροφές που σου δίνουν αυτό το αποτέλεσμα, μπορείς να κάνεις μια πιο στοχευμένη διατροφή που θα σε φέρει άμεσα και γρήγορα στον στόχο σου.

Δες επίσης: Γυμναστική στο σπίτι: 6 σετ ασκήσεων (που θα σε ενθουσιάσουν) από την ειδικό

Παρακάτω θα βρεις τους βασικούς λόγους που σε εμποδίζουν να αποκτήσεις την επίπεδη κοιλιά που ονειρεύεσαι.

Επίπεδη κοιλιά: 10 λόγοι που σε εμποδίζουν να πετύχεις τον στόχο σου

Η αυξημένη κατανάλωση ζάχαρης -σε οποιαδήποτε μορφή, αφού ζάχαρη δεν περιλαμβάνεται μόνο στα γλυκά-  μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του σωματικού βάρους αλλά και του κοιλιακού λίπους.

Τα trans λιπαρά έχει αποδειχθεί πως προκαλούν φλεγμονές, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε  καρδιακές παθήσεις καθώς και διάφορες άλλες ασθένειες αλλά και  σε συγκέντρωση υπερβολικού λίπους στην κοιλιά.

Οι μεγάλες ποσότητες αλκοόλ προκαλούν κατακράτηση υγρών και φούσκωμα στην κοιλιά, ενώ σου προσδίδουν πολλές έξτρα κενές θερμίδες και έχουν πολλές ακόμα επιπλοκές στην υγεία σου.

Οι χυμοί φρούτων, και ειδικά οι  προπαρασκευασμένοι, περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης παρόλο που πολύ θεωρούνται υγιεινοί.

Έρευνες έχουν δείξει πως όταν η πρόσληψη πρωτεΐνης είναι χαμηλή στη διατροφή σου, αυξάνονται τα επίπεδα του νευροπεπτιδίου Υ, ορμόνη που οδηγεί σε αυξημένη όρεξη και προάγει την αύξηση του λίπους στην κοιλιά. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που το οι πρωτεϊνούχες τροφές είναι βασικό συστατικό των υγιεινών διατροφών.

Οι δίαιτες που έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες αυξάνουν την όρεξη και την αύξηση του σωματικού βάρους, συμπεριλαμβανομένου και της αύξησης του λίπους στην κοιλιά.

Η ανθυγιεινή ισορροπία της χλωρίδας του εντέρου μπορεί να προκαλέσει την αύξηση βάρους συμπεριλαμβανομένου και του κοιλιακού λίπους, αλλά και φουσκώματα στην κοιλιά και το στομάχι.

Οι μη επαρκείς ώρες και οι διαταραχές ύπνου μπορούν να οδηγήσουν στη μη σωστή λειτουργία του οργανισμού και των ορμονών σου και στην αύξηση βάρους.

Η έλλειψη φυσικής δραστηριότητας και η καθιστική ζωή προάγει την αύξηση του βάρους στην περιοχή της κοιλιάς αλλά και γενικότερα του σώματος.

Η κορτιζόλη, η «ορμόνη του στρες», μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του σωματικού βάρους, ειδικά στην περιοχή της κοιλιάς, όταν παράγεται σε μεγάλες ποσότητες. Παράλληλα, το αυξημένο άγχος, μπορεί να οδηγήσει σε κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων φαγητών (συναισθηματικό φαγητό - δες εδώ πώς θα το αντιμετωπίσεις).

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network