Υγεία : Διατροφή06 ΙΟΥΛΙΟΥ, 2019

Φούσκωμα στην κοιλιά και το στομάχι; 10 λόγοι που ίσως το προκαλούν

10 λόγοι που ίσως σου προκαλούν αυτή τη δυσάρεστη κατάσταση.

Φούσκωμα στην κοιλιά και το στομάχι; 10 λόγοι που ίσως το προκαλούν

Υποφέρεις από συχνό φούσκωμα στην κοιλιά και το στομάχι; Από τις τροφές που επιλέγεις να καταναλώσεις μέχρι και τον τρόπο που τρως, οι αιτίες μπορεί να είναι πολλές. Δες παρακάτω 10 βασικούς λόγους που ενδεχομένως να σου προκαλούν αυτή τη δυσάρεστη κατάσταση.

Διάβασε επίσης: Δίαιτα εξπρές 5 ημερών ενάντια στο φούσκωμα

Φούσκωμα στην κοιλιά και το στομάχι; 10 λόγοι που ίσως το προκάλεσαν:

1.Πίνεις ανθρακούχο νερό 

Είναι προφανές πως το ανθρακικό θα γεμίσει αέρια το στομάχι σου και οι φυσαλίδες θα σε κάνουν να έχεις φούσκωμα. Για να το αποφύγεις, προτίμησε να πιεις απλά εμφιαλωμένο νερό και προσπάθησε να μην το πίνεις γρήγορα, καθώς επίσης δεν είναι καλό για το στομάχι και το φούσκωμα.

2.Χρησιμοποιείς καλαμάκι 

Καταπίνεις περισσότερο αέρα όταν πίνεις κάτι με καλαμάκι. Προσπάθησε να το αποφεύγεις, τουλάχιστον στα ποτά σου, που είναι και πιο εύκολα σε σχέση με τον καφέ. Μην ξεχνάς, άλλωστε, πως με τον τρόπο αυτό συμβάλλεις και εσύ στη μείωση της κατανάλωσης πλαστικού στον πλανήτη.

3.Μασάς τσίχλα 

Ακριβώς όπως συμβαίνει και με το καλαμάκι, η τσίχλα σου προκαλεί περισσότερα αέρια όταν τη μασάς. Επιπλέον, η τσίχλα περιέχει αλκοόλες σακχάρου (όπως ξυλιτόλη και σορβιτόλη) που μπορούν επίσης να σας κάνουν να νιώσεις φούσκωμα.

4.Έφαγες για σνακ ένα μήλο

Φυσικά και είναι μια πολύ υγιεινή συνήθεια, αλλά, αν δεν έχεις συνηθίσει το σώμα σου σε τόσο μεγάλη κατανάλωση φυτικών ινών, θα προκληθεί φούσκωμα. Τι να κάνεις; Προσπάθησε βαθμιαία να προσθέσεις περισσότερες φυτικές ίνες στη διατροφή σου καθώς μακροπρόθεσμα (και αφού το σώμα σου συνηθίσει την αλλαγή) βοηθούν στη μείωση του φουσκώματος.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network