Υγεία : Διατροφή17 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ, 2020

Φρούτα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη: Ποια να προτιμήσεις;

Για να μειώσεις ακόμα περισσότερο τη συνολική, ημερήσια πρόσληψη ζάχαρης στον οργανισμό σου

φρούτα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη

Γεμάτα με βιταμίνες, μέταλλα και φυτικές ίνες, αλλά και φτωχά σε θερμίδες, τα φρούτα είναι μια τέλεια επιλογή για να απολαύσεις κάτι γλυκό, χωρίς τύψεις.  Ωστόσο, δεν έχουν όλα τον ίδιο γλυκαιμικό δείκτη.

Δες επίσης: Ποια είναι τα φρούτα με Βιταμίνη C; Πώς να χρησιμοποιήσεις ολόκληρο το φρούτο, από τη φλούδα μέχρι το χυμό του

Αν προσπαθείς να διατηρείς την ημερήσια πρόσληψη σακχάρου σε πολύ χαμηλά επίπεδα θα πρέπει να προτιμήσεις αντίστοιχα φρούτα, που έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.

Παρακάτω, θα βρεις 9 φρούτα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη που μπορείς να προτιμήσεις τις περιόδους που ακολουθείς μια πιο αυστηρή διατροφική καθημερινότητα.

Δες παρακάτω 9 φρούτα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη:

View this post on Instagram

Who doesn’t love mother nature’s candy? 🍓 . Fruit is not the enemy! Packed with vitamins, minerals and fiber, fruit is a great low calorie way to satisfy your sweet tooth.. . These low sugar fruits can be especially beneficial when trying to keep your overall sugar intake lower because your liver can only process so much fructose at once and excess fructose gets stored as fat. . While you won’t gain weight if you’re not eating in a calorie surplus, having the right amount of fruit in your day can help you maintain a leaner look and keep your overall insulin levels remain more even. . Personally, I’m a huge fan of berries and watermelon. What’s your favorite? More details below: . 1 cup strawberries (whole) = 47 calories, 11g carbs, 2.9g fiber, 7g sugar 1 kiwi (69g) = 42 calories, 10g carbs, 2.1g fiber, 6g sugar 1 cup watermelon (diced) = 46 calories, 11g carbs, .6g fiber, 9g sugar 1 cup raspberries = 65 calories, 15g carbs, 8g fiber, 5g sugar 1 avocado (200g) = 322 calories, 17g carbs, 13g fiber, 1.3g sugar 1 cup blackberries = 62 calories, 14g carbs, 8g fiber 7g sugar 1 orange (medium) = 62 calories, 15g carbs, 3.1g fiber, 12g sugar 1 lemon (large 84g) = 24 calories, 8g carbs, 2.4g fiber, 2.1g sugar 1/2 grapefruit (123g) = 52 calories, 13g carbs, 2g fiber, 8g sugar . Inspired by @fitwomeneat low sugar fruit post. . . . . . #cleaneating #berries #healthyfood #healthyeating #nutrition #cleaneats #paleo #mealprep #fruit #foodprep #fruits #smoothie #fitfood #protein #weightloss #mealplan #paleo #hclf #avocado #foodinstagram #watermelon #mealprepmonday #healthychoices #mealprepsunday

A post shared by Amanda (Meixner) Rocchio (@meowmeix) on

Αναλυτικά, τα συστατικά που περιέχουν: 

Δες επίσης: Πόσα φρούτα αποτελούν μια σωστή μερίδα για τα σνακ σου;

  • 1 κούπα φράουλες = 47 θερμίδες, 11g υδατάνθρακες, 2.9g φυτικές ίνες, 7g σάκχαρα
  • 1 ακτινίδιο (69g) = 42 θερμίδες, 10g υδατάνθρακες, 2.1g φυτικές ίνες, 6g σάκχαρα
  • 1 κούπα καρπούζι = 46 θερμίδες, 11g υδατάνθρακες, 6g φυτικές ίνες, 9g σάκχαρα
  • 1 κούπα σμέουρα = 65 θερμίδες, 15g υδατάνθρακες, 8g φυτικές ίνες, 5g σάκχαρα
  • 1 αβοκάντο (200g) = 322 θερμίδες, 17g υδατάνθρακες, 13g φυτικές ίνες, 1,3g σάκχαρα
  • 1 κούπα βατόμουρα = 62 θερμίδες, 14g υδατάνθρακες, 8g φυτικές ίνες, 7g σάκχαρα
  • 1 μέτριο πορτοκάλι = 62 θερμίδες, 15g υδατάνθρακες, 3.1g φυτικές ίνες, 12g σάκχαρα
  • 1 μεγάλο λεμόνι = 24 θερμίδες, 8g υδατάνθρακες, 2.4g φυτικές ίνες, 2,1g σάκχαρα
  • 1/2 γκρέιπφρουτ  = 52 θερμίδες, 13g υδατάνθρακες, 2g φυτικές ίνες, 8g σάκχαρα

Κεντρική φωτογραφία: Istock

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ