Υγεία : Διατροφή25 ΙΟΥΝΙΟΥ, 2020

Γιατί κάνω δίαιτα αλλά δεν χάνω τα τελευταία κιλά;

Γιατί «κολλάει» η ζυγαριά και δεν χάνεις τα τελευταία κιλά; Πρώτα απ’ όλα, δεν είναι ένα σπάνιο φαινόμενο: συμβαίνει και στους καλύτερους για ένα μικρό χρονικό διάστημα όσο πιστά και αν ακολουθούν μια διατροφή.

Γιατί κάνω δίαιτα αλλά δεν χάνω τα τελευταία κιλά;

Γιατί «κολλάει» η ζυγαριά και δεν χάνεις τα τελευταία κιλά; Πρώτα απ’ όλα, δεν είναι ένα σπάνιο φαινόμενο: συμβαίνει και στους καλύτερους για ένα μικρό χρονικό διάστημα όσο πιστά και αν ακολουθούν μια διατροφή.

Μετράς σωστά τις θερμίδες σου ή μήπως πέφτεις συχνά στην παγίδα του… υγιεινού τσιμπολογήματος;

Για να χάσεις 1/2 έως 1 κιλό θα πρέπει να μειώσεις τις θερμίδες κατά 500 έως 1.000 αντίστοιχα. Το να τσιμπολογάς καθημερινά όμως λίγο παραπάνω παξιμάδι ολικής αλέσεως, φρούτα ή και ξηρούς καρπούς, με τη δικαιολογία ότι τα σνακ αυτά είναι διαίτης, εύκολα μπορεί να κάνει τη ζυγαριά από σύμμαχο εχθρό σου.

Προσπάθησε να πειθαρχήσεις όσο το δυνατόν μπορείς και «τσιμπολόγα» με μέτρο μία με δύο φορές την εβδομάδα. Το σώμα σου θα το διαχειριστεί καλύτερα.

Είχες απότομη πτώση βάρους;

Όλοι θέλουμε με την έναρξη μια δίαιτας να δούμε τη ζυγαριά να πέφτει 3-4 κιλά την εβδομάδα, όμως η συγκεκριμένη πτώση δεν είναι πραγματική. Οφείλεται στην απώλεια υγρών και γλυκογόνου, όποτε και το σώμα στην προσπάθειά του να σε προστατέψει από την αφυδάτωση θα «πεισμώσει». Προσπάθησε να ακολουθήσεις ένα διατροφικά ισορροπημένο διαιτολόγιο με καλή ενυδάτωση και κάνε υπομονή.

Μήπως ξεκίνησες ξαφνικά γυμναστική;

Εάν είχες σταματήσει τη φυσική δραστηριότητα για  διάστημα 6 μηνών και άνω και αποφάσισες να την ξεκινήσεις καθημερινά μένοντας πάνω από μία ώρα στο γυμναστήριο, τότε, δυστυχώς, θα έρθεις αντιμέτωπη με ενδομυϊκή κατακράτηση. Το γλυκογόνο στους μυς μας κατακρατούν έως και 3 φορές περισσότερο νερό και η έντονη άσκηση το επιδεινώνει.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network