Υγεία : Διατροφή09 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, 2019

Ποιες τροφές είναι κατά της κυτταρίτιδας; Οι 20 κορυφαίες επιλογές για την καταπολέμηση του φλοιού πορτοκαλιού

Δεν είναι μαγικές, αλλά έχουν ιδιότητες που μπορούν να βοηθήσουν στην εξάλειψη της κυτταρίτιδας

Ποιες τροφές είναι κατά της κυτταρίτιδας

Όχι μόνο φρούτα και σαλάτες αλλά και νόστιμα προϊόντα που έχεις στο σπίτι και αγαπάς να τρως θα σε βοηθήσουν στον αγώνα κατά του αιώνιου εχθρού. Eσύ ξέρεις τα όπλα που κρύβονται στο ντουλάπι σου; Ποιες τροφές είναι κατά της κυτταρίτιδας;

Αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας με φυσικό τρόπο | Οι 6 βασικές κινήσεις που θα βοηθήσουν να μειωθεί

Θα σε στεναχωρήσουμε λίγο αλλά όπως θα έχεις ήδη καταλάβει μαγικές λύσεις για να αδυνατίσεις δεν υπάρχουν. Το golden rule ” πρωτεΐνη – σαλάτα” είναι αποτελεσματικό αλλά μέχρι ένα σημείο. Επιπλέον, αν θέλεις μόνιμο και πραγματικό αποτέλεσμα καλό θα είναι να μείνεις μακριά από “super-γρήγορες”-“θαυματουργές” συνταγές αδυνατίσματος και να δίνεις προσοχή στις μικρές λεπτομέρειες a.k.a. απλούς κανόνες για να πετύχεις το στόχο σου.

Τι προκαλεί την κυτταρίτιδα και ποιες είναι οι κινήσεις – κλειδιά για να την αντιμετωπίσεις;

Στην περίπτωση της κυτταρίτιδας τα πράγματα είναι αρκετά δύσκολα μιας και μιλάμε για τον εχθρό σχεδόν όλων των γυναικών, ανεξαρτήτως αναλογιών. Κι όμως, τα πιο ισχυρά όπλα κρύβονται στο ντουλάπι σου. Υπάρχουν οι σωστές τροφές που θα σε φέρουν ένα βήμα πιο κοντά στα τέλεια πόδια, αρκεί να τις γνωρίζεις και να τις εντάξεις στην καθημερινότητά σου.

Ποιες τροφές είναι κατά της κυτταρίτιδας; Οι 20 κορυφαίες επιλογές για την καταπολέμηση του φλοιού πορτοκαλιού

  • Η μπανάνα έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε κάλλιο. Προωθεί την καλή κυκλοφορία του αίματος (goodbye κυτταρίτιδα) και περιορίζει την κατακράτηση υγρών. Επιπλέον είναι το τέλειο snack. Tip: Μακριά από τα chips μπανάνας, περιέχουν πρόσθετα λίπη και ζάχαρη!
  • Ο ηλιόσπορος έχει βιταμίνες και μέταλλα που είναι απαραίτητα στη σωστή διάσπαση των πρωτεϊνών. Επιπλέον, περιέχει στοιχεία που επιταχύνουν το μεταβολισμό. Προσοχή, εννοούμε φυσικά ανάλατους ηλιόσπορους.
  • Κόκκινη καυτερή πιπεριά: ανεβάζει τη θερμοκρασία του σώματος, ευνοεί την καλή κυκλοφορία του αίματος και η καψαϊκίνη που περιέχει βάζει φωτιά στο μεταβολισμό. Ναι στη salsa και την chilli sauce!
  • Τζίντζερ: Δεν είναι τυχαίο που από την αρχαιότητα κιόλας χρησιμοποιούνταν στη διατροφή πολλών λαών. Τα οφέλη του τζίντζερ είναι αμέτρητα. Μεταξύ άλλων, λειτουργεί ως διεγερτικό που ενεργοποιεί το σώμα και βελτιώνει την πέψη σου, με αποτέλεσμα να μην αισθάνεσαι αίσθημα πείνας.
  • Το ασπράδι του αυγού δεν πρέπει να λείπει ποτέ από καμία δίαιτα. Πολεμά την κυτταρίτιδα λόγω της πρωτεΐνης υψηλής διατροφικής αξίας που περιέχει, συμβάλλοντας στις καύσεις του οργανισμού. Προσοχή: Οι κρόκοι με μέτρο καθώς περιέχουν θερμίδες και λιπαρά.
  • Δενδρολίβανο: Βοηθά στην καλή λειτουργία της λέμφου και απομακρύνει τους ρίπους από το δέρμα, βοηθώντας το να παραμένει καθαρό και λαμπερό.
  • Ανανάς: Έχεις ακούσει πολλά, η αλήθεια είναι οτι σου προσφέρει βιταμίνη C και ενδυναμώνει τα τοιχώματα των κυττάρων, δηλαδή “χτίζει” μια ομοιόμορφα της επιδερμίδα σου. Tip: Το πιο ωφέλιμο κομμάτι του είναι κοντά στη φλούδα και τον πυρήνα του.
  • Aχλάδι: Περιέχει ιώδιο που συνδέεται με την καλή λειτουργία του θηροειδούς άρα με τον έλεγχο της όρεξης. Επιπλέον, συμβάλλει στη γρήγορη αποβολή των τοξινών από τον οργανισμό.
  • Γλυκοπατάτα: Πηγή βιταμινών C και Ε και Β-καροτένης, περιέχει αντιοξειδωτικά και είναι πηγη φυτικών ινών και “καλών” υδατανθράκων. Χρειάζεσαι κι άλλα για να πειστείς; Α, ναι είναι και πεντανόστιμη!
  • Βρώμη: Ένα μπολ βρώμης το πρωί θα απαλλάξει τον οργανισμό σου από τις ουσίες που δε χρειάζεται αλλά και θα σου δώσει ενέργεια και υψηλής διατροφικής αξίας πρωτεϊνη.
  • Αβοκάντο: Τα λιπαρά οξέα που περιέχει δίνουν εξαιρετική ώθηση στη γρήγορη λειτουργία του μεταβολισμού σου, ενώ έχει πολλές αντιοξειδωτικές ιδιότητες, που θα σε βοηθήσουν να αποβάλλεις γρήγορα τις τοξίνες που έχουν συγκεντρωθεί στον οργανισμό σου τις προηγούμενες μέρες.
  • Βατόμουρα: Χρυσή τροφή για όσες πολεμάμε την κυταρρίτιδα, περιέχει αντιοξειδωτικά, βιταμίνη Ε και μεγάλη δρουν ευνοϊκά στη διατήρηση του δικτύου κολλαγόνου στα κύτταρα (βλ. ελαστική και νεανική επιδερμίδα)
  • Κινόα: a.k.a. “το χρυσάφι των ‘Ινκας”. Υπερτροφή από όλες τις απόψεις, περιέχει πρωτεϊνη, βιταμίνες αντιοξειδωτικά, είναι χαμηλό σε λιπαρά και πλούσιο σε φυτικές ίνες που δρουν κατά των ελευθέρων ριζών.
  • Παπάγια: Φρούτο με πολλές βιταμίνες μα πάνω απ’ολα με συστατικά που προλαμβάνουν την καταστροφή των ιστών κάτω από την επιδερμίδα, δρα δηλαδή εις βάθος και ενεργοποιεί την αντιγήρανση του δέρματος.
  • Σπαράγγια: Πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά και με ιδιαίτερα συστατικά που ισχυροποιούν τα τοιχώματα φλεβών και αγγείων (αντίο στις ευρυαγγείες και την ανισομερή κατανομή λίπους).
  • Σκόρδο: Μπορεί να μην το συμπαθείς λόγω αρώματος αλλά μάθε πως έχει την ικανότητα να διασπά τις αποθήκες λίπους του σώματος και να επιταχύνει σημαντικά το μεταβολισμό.
  • Μπρόκολο: Εκτός του οτι είναι τέλεια πηγή βιταμίνης C και βοηθά στη διατήρηση των επιπέδων κολλαγόνου, είναι και η καλύτερη πηγή ασβεστίου γι αυτούς που αποφεύγουν τα γαλακτοκομικά.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network