Υγεία : Διατροφή04 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ, 2018

Jennifer Lawrence | Το fitness μυστικό για το υπέροχο κορμί της

Η ηθοποιός αποκαλύπτει το μυστικό που τη βοηθά να παραμένει αδύνατη

Η Jennifer Lawrence είναι μια από τις παρουσίες του Hollywood που έχει ξεχωρίσει τόσο για το ταλέντο της όσο και για την ομορφιά της. Είναι επίσης μία από τις celebrities που έχει ξεκαθαρίσει ότι δεν υποστηρίζει τις εξαντλητικές δίαιτες και τα skinny πρότυπα. Στηρίζει τα υγιή σώματα και προσπαθεί να διατηρεί ένα όμορφο και υγιές σώμα, χωρίς να καταφεύγει σε διατροφικές ακρότητες.

Διάβασε ακόμα: Η Jennifer Lawrence «καρφώνει» τους celebrities: «Όλοι κάνουν δίαιτα»

Έτσι μίλησε για το διατροφικό πρόγραμμα που ακολουθεί,και αποκάλυψε το fitness μυστικό της. Χαρακτηριστικά έχει δηλώσει ότι προτιμάει να βγει στην οθόνη με λίγα παραπάνω κιλά, παρά να είναι υπερβολικά αδύνατη.

Όταν λοιπόν νιώθει ότι θέλει να χάσει κάποια κιλά, είτε για προσωπικούς λόγους είτε για τις ανάγκες κάποιου ρόλου, προτιμάει τη διαλείπουσα νηστεία. Για πέντε ημέρες την εβδομάδα δηλαδή, τρώει κανονικά χωρίς να σκέφτεται τις θερμίδες (δεν κάνει ακρότητες ούτε εδώ όπως προείπαμε) και τις υπόλοιπες δυο ημέρες μειώνει την πρόσληψη θερμίδων στο ένα τέταρτο των ημερήσιων αναγκών της. Αυτό αντιστοιχεί περίπου σε 500 με 600 θερμίδες την ημέρα.

Η Jennifer Lawrence επιλέγει να τις μοιράζει τρώγοντας 3 φρούτα, ένα ποτήρι γάλα, ένα toast με τυρί και μια σαλάτα. Φυσικά η ηθοποιός δεν παραλείπει την άσκηση.

Δες επίσης: Οι 4+1 έξυπνοι και εύκολοι τρόποι να κάψεις 100 θερμίδες

Με λίγα λόγια η  αγαπημένη μας Jennifer Lawrence δεν ακολουθεί κάποιο σταθερό πρόγραμμα διατροφής, ενώ έχει βάλει στην καθημερινότητά της την άσκηση.

Αναφορικά με τη διαλείπουσα νηστεία, οι έρευνες για την αποτελεσματικότητα της βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο. Αν θελήσεις να την δοκιμάσεις, καλό θα ήταν να το κάνεις με την επίβλεψη του διατροφολόγου σου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Διατροφη13 Δεκεμβρίου 2018

Αυτή είναι η κορυφαία δίαιτα για το 2019 σύμφωνα με το Pinterest

Paleo + Vegan = Pegan. Η αλήθεια πίσω από την δίαιτα

Διατροφη13 Δεκεμβρίου 2018

Μελομακάρονο, κουραμπιές ή δίπλες; Ποιο γλυκό είναι πιο υγιεινό;

Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, υπάρχει το ίδιο δίλημμα, «Να φάω μελομακάρονο, κουραμπιέ ή δίπλα;». Τι να επιλέξεις σύμφωνα με την ειδικό

Βρώμη από το βράδυ χωρίς μαγείρεμα ή overnight oats που θυμίζει γλυκιά πίτα με μύρτιλλα
Διατροφη12 Δεκεμβρίου 2018

Βρώμη ή overnight oats που θυμίζει γλυκιά πίτα με μύρτιλλα

Βρώμη από το βράδυ, φτιαγμένη με γάλα, που δεν χρειάζεται μαγείρεμα που που θα λατρέψεις τη γλυκιά γεύση από τα μύρτιλλα

τι να φάω για πρωινό
Διατροφη11 Δεκεμβρίου 2018

Τι να φάω για πρωινό; Η τέλεια και θρεπτική συνταγή αν θέλεις κάτι γλυκό

Αν θέλεις να ξεκινήσεις τη μέρα σου με κάτι γλυκό

Συνταγή για salsa verde και ψητό αβοκάντο για vegan ψητά
Διατροφη10 Δεκεμβρίου 2018

Συνταγή για salsa verde και ψητό αβοκάντο για vegan ψητά

Γεμάτο θρεπτικά συστατικά και καλά λιπαρά

Best of network