Categories: Διατροφή

6 λιπαρές τροφές που θα σε βοηθήσουν στην απώλεια βάρους

Ναι το λίπος φαίνεται να είναι βασικός παράγοντας για να χάσουμε βάρος

Αβοκάντο: Πλούσιο σε μονοακόρεστα λιπαρά, το αβοκάντο αποτελεί μία από τις καλύτερες επιλογές για την καλύτερη λειτουργία του πεπτικού σου συστήματος. Πρόσθεσέ το στα σάντουιτς, στις σαλάτες, στο φαγητό σου. Είναι μία από τις τροφές που σου δίνουν αμέτρητες επιλογές. more
Αυγά: Έρευνες έχουν αποδείξει πως τα άτομα που καταναλώνουν ένα με δύο αυγά στο πρωινό τους, δεν αισθάνονται το αίσθημα πείνας για περισσότερες ώρες, ενώ παράλληλα, καταναλώνουν έως και 330 θερμίδες λιγότερες μέσα στη μέρα. Τα νούμερα είναι αρκετά για να σε πείσουν πως πρέπει να τα εντάξεις στο καθημερινό σου διαιτολόγιο. more
Καρύδα: Μπορεί να είναι λιπαρή τροφή, όμως δεν είναι καθόλου ανθυγιεινή. Η καρύδα βοηθά στην καλύτερη λειτουργία του καρδιακού σου συστήματος, ενώ παράλληλα, σε βοηθά να χάσεις το περιττό βάρος, προσθέτοντας στη λίστα των τροφίμων που μπορείς να καταναλώσεις, μια ακόμα γευστική επιλογή.more
Λιπαρά ψάρια: Ο σολομός και το σκουμπρί είναι δύο από τις ιδανικότερες επιλογές, καθώς περιέχουν υψηλά ποσοστά Ω3 λιπαρών, που είναι καλά λιπαρά, τα οποία δεν αποθηκεύονται εύκολα από τον οργανισμό σου. Έτσι, οι πιθανότητες το λίπος να συσσωρευτεί στην περιοχή της κοιλιάς σου είναι απλά... μηδενικές.more
Ξηροί καρποί: Μία χούφτα ξηρών καρπών ημερησίως, όχι μόνο δεν θα σου προσθέσει περιττό βάρος, αλλά αντιθέτως, θα επιταχύνει τη διαδικασία απώλειας βάρους. Ο λόγος είναι απλός. Οι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε καλά λιπαρά, φυτικές ίνες αλλά και πρωτείνες. Φυσικά, εξαιρούνται οι αλατισμένοι και καβουρδισμένοι!more
Ελαιόλαδο: Μικρές ποσότητες ελαιόλαδου μπορούν να σε βοηθήσουν να χάσεις το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς, και αυτό, χάρις στο ελαϊκό οξύ που περιέχει. Το τελευταίο είναι μία ουσία που συμβάλει στη διάλυση του λίπους. more

Μπορεί να έχεις στο μυαλό σου τις λιπαρές τροφές ως έναν από τους μέγιστους «εχθρούς» στην προσπάθειά σου να χάσεις τα περιττά κιλά σου, όμως, μάλλον έφτασε η ώρα να επαναπροσδιορίσεις όλα όσα έχεις στο μυαλό σου για τα λιπαρά που περιέχονται στις τροφές που καταναλώνεις.

Ο λόγος; Μα φυσικά το γεγονός, ότι τα λίπη διαχωρίζονται σε δύο μεγάλες κατηγορίες, τα μονοακόρεστα και τα πολυακόρεστα, με τα πρώτα να είναι όντως απαγορευμένα για εσένα, που θέλεις να ακολουθήσεις ένα υγιεινό πρόγραμμα διατροφής, και τα δεύτερα να σε βοηθούν να φτάσεις στο στόχο σου ακόμα πιο γρήγορα και εύκολα, μιας και, εντασσόμενα σε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής, σε βοηθούν να βελτιώσεις αναρίθμητες λειτουργίες του οργανισμού σου, όπως την ρύθμιση των σωστών επιπέδων της χοληστερίνης, τη σωστή λειτουργία του εγκεφάλου και πολλές ακόμα.

Share
ΓΡΑΦΕΙ
Κωνσταντίνα Μερκούρη

FRESH NEWS

Αλίκη Βουγιουκλάκη – Δημήτρης Παπαμιχαήλ | Οι μπομπονιέρες από τον γάμο τους στους Δελφούς, 56 χρόνια πριν

Πριν από 56 χρόνια παντρεύτηκε το πιο εμβληματικό ζευγάρι του ελληνικού κινηματογράφου Read More

19 Ιανουαρίου, 2021

Skinboosters | Πώς να αποκτήσεις εμφανώς πιο νεανική επιδερμίδα σε 15 λεπτά

Η δερματολόγος Ιωάννα Πανουτσοπούλου εξηγεί πώς θα αποκτήσουμε πιο ελαστική και σφριγηλή επιδερμίδα σε πρόσωπο,… Read More

19 Ιανουαρίου, 2021

Διστάζεις να φορέσεις χρώμα; Αυτές οι Influencers θα σε πείσουν να προσθέσεις ροζ στις εμφανίσεις σου

O εγκλεισμός στο σπίτι αποτελεί την καλύτερη στιγμή για να πειραματιστείς Read More

19 Ιανουαρίου, 2021

Πολύ δύσκολες ώρες για διάσημο μοντέλο | «Έφυγε» από τη ζωή ο 24χρονος γιος της

Η εξάρτηση από τα ναρκωτικά και η ανακοίνωση της οικογένειας Read More

19 Ιανουαρίου, 2021

Το MissBloom.gr χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Σε περίπτωση που θέλετε να τα απενεργοποιήσετε δείτε πώς

εδώ