Υγεία : Διατροφή02 ΑΠΡΙΛΙΟΥ, 2015

Μαγνήσιο και Βιταμίνες Β: Τα πάντα για τα συμπλήρωματα διατροφής

Μετά τα λιπαρά οξέα, η ιατρός βιοπαθόλογος Δρ. Μαρία Ψωμά αναλύει τη σημασία του μαγνησίου και των βιταμινών Β

Μετά τα λιπαρά οξέα, η ιατρός βιοπαθόλογος Δρ. Μαρία Ψωμά αναλύει τη σημασία του μαγνησίου και των βιταμινών Β.

«Δες εδώ το άρθρο της προηγούμενης εβδομάδας για τα Ω3 λιπαρά οξέα

ΜΑΓΝΗΣΙΟ
Οι γιατροί από το πανεπιστήμιο του Παλέρμο, μέτρησαν τα επίπεδα μαγνησίου αίματος σε 1.138 άνδρες και γυναίκες με μέσο όρο ηλικίας 67 ετών. Παράλληλα διεξήγαγαν σε αυτούς αριθμό δοκιμασιών που αξιολογούσαν τη μυϊκή δύναμη και λειτουργικότητα. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα άτομα με ψηλότερα επίπεδα μαγνησίου αίματος είχαν μεγαλύτερη μυϊκή δύναμη στα χέρια και στις κνήμες. Επίσης η έκταση των γονάτων και αστραγάλων σε αυτούς, ήταν ισχυρότερη.

Το μαγνήσιο είναι το τέταρτο πιο άφθονο ανόργανο στοιχείο του ανθρώπινου οργανισμού. Περίπου το 50% του μαγνήσιου του οργανισμού, περιέχεται στα οστά. Το υπόλοιπο βρίσκεται εντός των κυττάρων των ιστών και οργάνων του σώματος. Μόνο 1% του μαγνησίου εντοπίζεται στο αίμα αλλά υπάρχουν μηχανισμοί που διατηρούν τη συγκέντρωση στο αίμα σταθερή.

Έχουν καταγραφεί τουλάχιστον 300 βιοχημικές αντιδράσεις στον ανθρώπινο οργανισμό για τις οποίες το μαγνήσιο είναι απαραίτητο. Μεταξύ άλλων το μαγνήσιο συμβάλλει για τα ακόλουθα:

-Διατήρηση κανονικής μυϊκής και νευρικής λειτουργίας, σύσπαση και χαλάρωση μυών
-Κανονικό ρυθμό καρδίας
-Στήριξη του ανοσολογικού συστήματος του οργανισμού….»

Διάβασε εδώ ολόκληρο το άρθρο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Υπερ-θρεπτικό πρωινό με κινόα, chia, μαύρες σταφίδες, ξηρούς καρπούς και matcha: Να τι τρώει το πρωί η nutrition editor του SHAPE
Διατροφη18 Σεπτεμβρίου 2018

Υπερ-θρεπτικό πρωινό με κινόα, chia, μαύρες σταφίδες, ξηρούς καρπούς και matcha

Ο δικός μου τρόπος για να συνδυάζω στο πρώτο γεύμα δύο υλικά με τεράστια θρεπτική αξία

Διατροφη18 Σεπτεμβρίου 2018

Τα προϊόντα που ήρθαν να αλλάξουν τη διατροφή σου και τον τρόπο που μαγειρεύεις!

Τα προϊόντα Sukrin υπόσχονται να αλλάξουν την διατροφή σου με τον καλύτερο τρόπο

Σία Κοσιώνη
Διατροφη18 Σεπτεμβρίου 2018

Σία Κοσιώνη | Ακολουθεί διατροφή και μας δείχνει την αγαπημένη της σαλάτα

Φροντίζει τη σιλουέτα της μετά τον ερχομό του παιδιού της

Smoothie με μάνγκο: 5 συνδυασμοί για να δοκιμάσεις τώρα
Διατροφη14 Σεπτεμβρίου 2018

Smoothie με μάνγκο: 5 συνδυασμοί για να δοκιμάσεις τώρα

Ποιες είναι οι ευεργετικές ιδιότητες του εξωτικού φρούτου;

Μπορούν 5 ελιές τη μέρα να ρίξουν τη χοληστερίνη;
Διατροφη12 Σεπτεμβρίου 2018

Μπορούν 5 ελιές τη μέρα να ρίξουν τη χοληστερίνη;

Οι μέλετες που έγιναν και οι μελέτες που βρίσκονται σε εξέλιξη δείχνουν πολύ θετικά αποτελέσματα για τις βιολογικές ελιές Καλαμών

Best of network