Υγεία : Διατροφή02 ΑΠΡΙΛΙΟΥ, 2015

Μαγνήσιο και Βιταμίνες Β: Τα πάντα για τα συμπλήρωματα διατροφής

Μετά τα λιπαρά οξέα, η ιατρός βιοπαθόλογος Δρ. Μαρία Ψωμά αναλύει τη σημασία του μαγνησίου και των βιταμινών Β

Μετά τα λιπαρά οξέα, η ιατρός βιοπαθόλογος Δρ. Μαρία Ψωμά αναλύει τη σημασία του μαγνησίου και των βιταμινών Β.

«Δες εδώ το άρθρο της προηγούμενης εβδομάδας για τα Ω3 λιπαρά οξέα

ΜΑΓΝΗΣΙΟ
Οι γιατροί από το πανεπιστήμιο του Παλέρμο, μέτρησαν τα επίπεδα μαγνησίου αίματος σε 1.138 άνδρες και γυναίκες με μέσο όρο ηλικίας 67 ετών. Παράλληλα διεξήγαγαν σε αυτούς αριθμό δοκιμασιών που αξιολογούσαν τη μυϊκή δύναμη και λειτουργικότητα. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα άτομα με ψηλότερα επίπεδα μαγνησίου αίματος είχαν μεγαλύτερη μυϊκή δύναμη στα χέρια και στις κνήμες. Επίσης η έκταση των γονάτων και αστραγάλων σε αυτούς, ήταν ισχυρότερη.

Το μαγνήσιο είναι το τέταρτο πιο άφθονο ανόργανο στοιχείο του ανθρώπινου οργανισμού. Περίπου το 50% του μαγνήσιου του οργανισμού, περιέχεται στα οστά. Το υπόλοιπο βρίσκεται εντός των κυττάρων των ιστών και οργάνων του σώματος. Μόνο 1% του μαγνησίου εντοπίζεται στο αίμα αλλά υπάρχουν μηχανισμοί που διατηρούν τη συγκέντρωση στο αίμα σταθερή.

Έχουν καταγραφεί τουλάχιστον 300 βιοχημικές αντιδράσεις στον ανθρώπινο οργανισμό για τις οποίες το μαγνήσιο είναι απαραίτητο. Μεταξύ άλλων το μαγνήσιο συμβάλλει για τα ακόλουθα:

-Διατήρηση κανονικής μυϊκής και νευρικής λειτουργίας, σύσπαση και χαλάρωση μυών
-Κανονικό ρυθμό καρδίας
-Στήριξη του ανοσολογικού συστήματος του οργανισμού….»

Διάβασε εδώ ολόκληρο το άρθρο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network