Υγεία : Διατροφή02 ΑΠΡΙΛΙΟΥ, 2015

Μαγνήσιο και Βιταμίνες Β: Τα πάντα για τα συμπλήρωματα διατροφής

Μετά τα λιπαρά οξέα, η ιατρός βιοπαθόλογος Δρ. Μαρία Ψωμά αναλύει τη σημασία του μαγνησίου και των βιταμινών Β

Μετά τα λιπαρά οξέα, η ιατρός βιοπαθόλογος Δρ. Μαρία Ψωμά αναλύει τη σημασία του μαγνησίου και των βιταμινών Β.

«Δες εδώ το άρθρο της προηγούμενης εβδομάδας για τα Ω3 λιπαρά οξέα

ΜΑΓΝΗΣΙΟ
Οι γιατροί από το πανεπιστήμιο του Παλέρμο, μέτρησαν τα επίπεδα μαγνησίου αίματος σε 1.138 άνδρες και γυναίκες με μέσο όρο ηλικίας 67 ετών. Παράλληλα διεξήγαγαν σε αυτούς αριθμό δοκιμασιών που αξιολογούσαν τη μυϊκή δύναμη και λειτουργικότητα. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα άτομα με ψηλότερα επίπεδα μαγνησίου αίματος είχαν μεγαλύτερη μυϊκή δύναμη στα χέρια και στις κνήμες. Επίσης η έκταση των γονάτων και αστραγάλων σε αυτούς, ήταν ισχυρότερη.

Το μαγνήσιο είναι το τέταρτο πιο άφθονο ανόργανο στοιχείο του ανθρώπινου οργανισμού. Περίπου το 50% του μαγνήσιου του οργανισμού, περιέχεται στα οστά. Το υπόλοιπο βρίσκεται εντός των κυττάρων των ιστών και οργάνων του σώματος. Μόνο 1% του μαγνησίου εντοπίζεται στο αίμα αλλά υπάρχουν μηχανισμοί που διατηρούν τη συγκέντρωση στο αίμα σταθερή.

Έχουν καταγραφεί τουλάχιστον 300 βιοχημικές αντιδράσεις στον ανθρώπινο οργανισμό για τις οποίες το μαγνήσιο είναι απαραίτητο. Μεταξύ άλλων το μαγνήσιο συμβάλλει για τα ακόλουθα:

-Διατήρηση κανονικής μυϊκής και νευρικής λειτουργίας, σύσπαση και χαλάρωση μυών
-Κανονικό ρυθμό καρδίας
-Στήριξη του ανοσολογικού συστήματος του οργανισμού….»

Διάβασε εδώ ολόκληρο το άρθρο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Νούντλς, κινόα, ρύζι, ζυμαρικά: Ποια είναι πιο υγιεινή επιλογή;
Διατροφη15 Νοεμβρίου 2018

Noodles, quinoa, ρύζι, ζυμαρικά: Ποια είναι πιο υγιεινή επιλογή;

Η διατροφολόγος Ξένια Παπαναστασίου βάζει σε τάξη τις απορίες μας.

Διατροφη15 Νοεμβρίου 2018

Πώς θα πίνεις 2 λίτρα νερό την ημέρα; Να τι κάνουν οι Shape editors!

4 κορίτσια του Shape σε βάζουν στη δική τους καθημερινότητα. Δες το βίντεο με τις δικές τους προτάσεις

Χάλασα τη δίαιτα, τι να κάνω; Πόσες φορές μπορείς να χαλάσεις τη δίαιτα την εβδομάδα χωρίς πρόβλημα λέει η διαιτολόγος
Διατροφη15 Νοεμβρίου 2018

Χάλασα τη δίαιτα, τι να κάνω; Πόσες φορές μπορείς να χαλάσεις τη δίαιτα την εβδομάδα χωρίς πρόβλημα

Χάλασες τη δίαιτα;,Θες να μπορείς να τρως 2 και 3 free γεύματα την εβδομάδα; Η διαιτολόγος λέει αν μπορείς.

Οι καλύτερες τροφές: Αυτά είναι τα ΚΟΡΥΦΑΙΑ 20 superfoods που πρέπει να τρως!
Διατροφη13 Νοεμβρίου 2018

Οι καλύτερες τροφές: Αυτά είναι τα ΚΟΡΥΦΑΙΑ 20 superfoods που πρέπει να τρως!

Αυτές είναι οι καλύτερες τροφές που χρειάζεται να τρώμε.

Τηγανίτες ολικής άλεσης με παντζάρι – το τέλειο πρωινό και για τα παιδιά!
Διατροφη12 Νοεμβρίου 2018

Τηγανίτες ολικής άλεσης με παντζάρι – το τέλειο πρωινό!

Τηγανίτες παντζαριού με λίγες θερμίδες και με φανταστικό χρώμα.

Διατροφη12 Νοεμβρίου 2018

18 κανόνες που ακολουθώ για να διατηρώ πάντα σταθερό βάρος

Η Σάντυ Κουτσοσταμάτη μάς αποκαλύπτει τα διατροφικά της μυστικά!

Best of network