Υγεία : Διατροφή05 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ, 2019

Οι τροφές που θα σου χαρίσουν λαμπερό δέρμα

Οι 5 τροφές που πρέπει να εντάξεις στο διατροφολόγιό σου για τη νέα χρονιά

Το 2019 ήρθε πιο λαμπερό και αστραφτερό από κάθε άλλη χρονιά και σίγουρα με τον ερχομό του, έχεις ετοιμάσει το New Year’s Resolution List σου. Μέσα σε όλα όσα έχεις αποφασίσει να κάνεις για την καινούργια χρονιά, υπάρχει κάτι το οποίο πρέπει σίγουρα να φροντίσεις…και αυτό είναι το δέρμα σου.

Εμείς είμαστε εδώ για να σου δείξουμε τις 5 τροφές που πρέπει να εντάξεις στο διατροφολόγιό σου για να δεις το δέρμα σου να λάμπει!

#1. Μούρα και εσπεριδοειδή

Μπορεί, κατά γενική ομολογία, να ανήκουν στα λίγο πιο όξινα φρούτα, όμως είναι εξαιρετικός αντίπαλος των τοξινών. Τα μούρα και τα εσπεριδοειδή πρέπει να γίνουν το αγαπημένο σου snack, αφού η βιταμίνη C που περιέχουν, θα κάνει το δέρμα σου πιο απαλό λόγω της αυξημένης παραγωγής κολλαγόνου.

#2. Γάλα από αμύγδαλα

Γιατί συγκεκριμένα από αμύγδαλα; Γιατί τα αμύγδαλα θα προστατέψουν το δέρμα σου από τις βλαβερές ακτίνες UV. Μπορείς να το αναμείξεις με φρούτα ή να το χρησιμοποιήσεις όπως το κανονικό γάλα, ακόμα και στον καφέ σου.

#3. Καρύδια και φυστίκια

Οι συγκεκριμένοι ηροί καρποί είναι πλούσιοι σε βιταμίνες Β και Ε που βοηθούν ιδιαίτερα τα κύτταρα του δέρματος. Η βιταμίνη Ε καταπολεμά τη γήρανση του δέρματος, ενώ η Β βοηθάει περισσότερο την κυκλοφορία του αίματος, ώστε να δείχνει το δέρμα σου υγιές και ανανεωμένο.

#4. Μήλα

Ναι, καλά διάβασες. Τα μήλα περιέχουν και αυτά βιταμίνη C που βοηθάει την παραγωγή κολλαγόνου, όπως σου είπαμε παραπάνω, ενώ συγχρόνως προστατεύουν το δέρμα σου από τον ήλιο.

#5. Σπανάκι και λάχανο

Last but not least στη λίστα μας είναι το λάχανο και το σπανάκι. Και τα δύο προστατεύουν εξαιρετικά το δέρμα σου από τις ακτίνες του ήλιου, ενώ βελτιώνουν την ελαστικότητα του. Ιδανικά πρέπει να καταναλώνεις ποσότητα ίση με 3 κούπες. Μπορείς να τα χρησιμοποιείς ως βάση για τη σαλάτα σου ή ως ένα απλό συνοδευτικό.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

διατροφή για επίπεδη κοιλιά
Διατροφη17 Ιανουαρίου 2019

Φάκελος «Επίπεδη Κοιλιά» | 14 κανόνες διατροφής για flat κοιλιακούς

Ξεκίνα ένα - ένα τα βήματα για να αποκτήσεις την τέλεια επίπεδη κοιλιά με μικρά μυστικά δίαιτας

Super σοκολατένια brownies γλυκοπατάτας χωρίς γλουτένη, αλεύρι, γάλα ή λακτόζη
Διατροφη16 Ιανουαρίου 2019

Super σοκολατένια brownies γλυκοπατάτας χωρίς γλουτένη, αλεύρι, γάλα ή λακτόζη

Έχουν μόνο 220 θερμίδες, είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και έχουν ελάχιστη ζάχαρη

6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ για να χάσεις βάρος!
Διατροφη15 Ιανουαρίου 2019

6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ για να χάσεις βάρος!

Το να τρως ανάμεσα στα γεύματα δεν χρειάζεται να είναι κακό για την περιφέρεια της μέσης σου. Ιδού 6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ σου για να χάσεις βάρος

Μαρία Μπεκατώρου
Διατροφη15 Ιανουαρίου 2019

Μαρία Μπεκατώρου | Αυτό είναι το διατροφικό της κόλπο που την κρατά σε φόρμα

Πώς επανέρχεται και πάλι σε φόρμα μετά τις γιορτές;

Διατροφη12 Ιανουαρίου 2019

Τι χρώμα πιάτα να διαλέξεις για να τρως λιγότερο!

Ήρθε η ώρα να αλλάξεις συνήθειες

ΟΛΑ όσα πρέπει να κάνεις στη διατροφή σου όταν μείνεις έγκυος (η διατροφή στην εγκυμοσύνη και το θηλασμό σε 8 βήματα)
Διατροφη11 Ιανουαρίου 2019

Όλα όσα πρέπει να κάνεις στη διατροφή σου όταν μείνεις έγκυος

Διατροφή στην εγκυμοσύνη αλλά και στο θηλασμό

Tι τρώει η Ηλιάνα Παπαγεωργίου
Διατροφη10 Ιανουαρίου 2019

Tι τρώει η Ηλιάνα Παπαγεωργίου; Τα διατροφικά μυστικά που ακολουθεί πιστά

Σου αποκαλύπτουμε τα μυστικά της για τέλειες αναλογίες

Best of network