Υγεία : Διατροφή07 ΜΑΪΟΥ, 2018

Το απόλυτο trick για να μειώσεις τις ποσότητες φαγητού που τρως

Πώς θα καταφέρεις να ΜΗΝ ξεφεύγεις και παίρνεις έξτρα βάρος;

Μπορεί για να χάσεις κιλά η επιλογή υγιεινών τροφών να είναι η νούμερο ένα προτεραιότητα στους διατροφικούς σου στόχους, όμως, εξίσου σημαντική είναι και η μερίδα φαγητού που καταναλώνεις σε κάθε σου γεύμα.

Ομολογουμένως, δεν πρέπει να το παρακάνεις με τις ποσότητες, όμως είναι γεγονός πως πολλές είναι οι φορές που όλοι μας παρασυρόμαστε και αναγάγουμε σε μια πολύ δύσκολη υπόθεση τη διατήρηση των κατάλληλων ποσοτήτων φαγητού στο πιάτο μας. Πόσο μάλλον όταν είσαι πολυάσχολη και τις περισσότερες ώρες της ημέρας είσαι εκτός σπιτιού, με αποτέλεσμα να επιστρέφεις σπίτι σου κουρασμένη και να το παρακάνεις.

Ποιο είναι το πιο έξυπνο tip για να μην καταλήγεις συνεχώς στην  συνήθεια αυτή που σου προσθέτει έξτρα κιλά και δεν είναι υγιεινή για εσένα;

Το να φροντίσεις να μην παραλείπεις ΠΟΤΕ τα σνακ ενδιάμεσα των κύριων γευμάτων σου, που σου χαρίσουν ενέργεια και θα σε κρατήσουν χορτάτη για τις επόμενες ώρες, μέχρι το κυρίως γεύμα σου. 

Το πιο εύκολο, θρεπτικό, άμεσο και εύκολο να κουβαλάς πάντα μαζί σου (έτσι θα μπορείς να απολαμβάνεις το σνακ στην καθημερινότητά σου όπου και αν βρίσκεσαι) είναι οι μπάρες Δημητριακών Nature Valley!

Με Μούσλι με Μέλι

Αποτελούν την πιο πρακτική λύση, είναι super γευστικές και προσφέρουν μια ποικιλία γεύσεων που θα σε κάνει να μην ξέρεις ποια να διαλέξεις!

Mε φιστίκι, με Σοκολάτα, Φιστίκι & Αμύγδαλο, με Μούσλι και Μέλι, με Μούσλι και Κράνμπερι, Πρωτείνης με Φιστίκι και Σοκολάτα

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

διαγωνισμός
Διατροφη24 Σεπτεμβρίου 2018

Ο πιο "healthy" διαγωνισμός με σπιτικούς χυμούς και smoothies ξεκίνησε... και είναι "Approved by Skarmoutsos"

Ανεβάζοντας την αγαπημένη σου συνταγή στο makeithealthy.gr, διεκδικείς πλούσια δώρα που εσύ θα διαλέξεις από τη Philips!

κολοκύθα
Διατροφη23 Σεπτεμβρίου 2018

Κολοκύθα: Ξέρεις ποια είναι τα οφέλη του πιο χαρακτηριστικού λαχανικού του φθινοπώρου;

Plus: Δες τρεις γλυκιές συνταγές που μπορείς να φτιάξεις με αυτή

Διατροφη22 Σεπτεμβρίου 2018

Τι τρώει σε μια μέρα η πιο διάσημη personal trainer, αυτή της Kim Kardashian;

Κάπως έτσι είναι μια διατροφική της ημέρα

φρούτα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη
Διατροφη20 Σεπτεμβρίου 2018

Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη

Για να μειώσεις ακόμα περισσότερο τη συνολική, ημερήσια πρόσληψη ζάχαρης στον οργανισμό σου

Best of network