Υγεία : Διατροφή07 ΜΑΪΟΥ, 2018

Το απόλυτο trick για να μειώσεις τις ποσότητες φαγητού που τρως

Πώς θα καταφέρεις να ΜΗΝ ξεφεύγεις και παίρνεις έξτρα βάρος;

Μπορεί για να χάσεις κιλά η επιλογή υγιεινών τροφών να είναι η νούμερο ένα προτεραιότητα στους διατροφικούς σου στόχους, όμως, εξίσου σημαντική είναι και η μερίδα φαγητού που καταναλώνεις σε κάθε σου γεύμα.

Ομολογουμένως, δεν πρέπει να το παρακάνεις με τις ποσότητες, όμως είναι γεγονός πως πολλές είναι οι φορές που όλοι μας παρασυρόμαστε και αναγάγουμε σε μια πολύ δύσκολη υπόθεση τη διατήρηση των κατάλληλων ποσοτήτων φαγητού στο πιάτο μας. Πόσο μάλλον όταν είσαι πολυάσχολη και τις περισσότερες ώρες της ημέρας είσαι εκτός σπιτιού, με αποτέλεσμα να επιστρέφεις σπίτι σου κουρασμένη και να το παρακάνεις.

Ποιο είναι το πιο έξυπνο tip για να μην καταλήγεις συνεχώς στην  συνήθεια αυτή που σου προσθέτει έξτρα κιλά και δεν είναι υγιεινή για εσένα;

Το να φροντίσεις να μην παραλείπεις ΠΟΤΕ τα σνακ ενδιάμεσα των κύριων γευμάτων σου, που σου χαρίσουν ενέργεια και θα σε κρατήσουν χορτάτη για τις επόμενες ώρες, μέχρι το κυρίως γεύμα σου. 

Το πιο εύκολο, θρεπτικό, άμεσο και εύκολο να κουβαλάς πάντα μαζί σου (έτσι θα μπορείς να απολαμβάνεις το σνακ στην καθημερινότητά σου όπου και αν βρίσκεσαι) είναι οι μπάρες Δημητριακών Nature Valley!

Με Μούσλι με Μέλι

Αποτελούν την πιο πρακτική λύση, είναι super γευστικές και προσφέρουν μια ποικιλία γεύσεων που θα σε κάνει να μην ξέρεις ποια να διαλέξεις!

Mε φιστίκι, με Σοκολάτα, Φιστίκι & Αμύγδαλο, με Μούσλι και Μέλι, με Μούσλι και Κράνμπερι, Πρωτείνης με Φιστίκι και Σοκολάτα

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ για να χάσεις βάρος!
Διατροφη15 Ιανουαρίου 2019

6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ για να χάσεις βάρος!

Το να τρως ανάμεσα στα γεύματα δεν χρειάζεται να είναι κακό για την περιφέρεια της μέσης σου. Ιδού 6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ σου για να χάσεις βάρος

Μαρία Μπεκατώρου
Διατροφη15 Ιανουαρίου 2019

Μαρία Μπεκατώρου | Αυτό είναι το διατροφικό της κόλπο που την κρατά σε φόρμα

Πώς επανέρχεται και πάλι σε φόρμα μετά τις γιορτές;

Διατροφη12 Ιανουαρίου 2019

Τι χρώμα πιάτα να διαλέξεις για να τρως λιγότερο!

Ήρθε η ώρα να αλλάξεις συνήθειες

ΟΛΑ όσα πρέπει να κάνεις στη διατροφή σου όταν μείνεις έγκυος (η διατροφή στην εγκυμοσύνη και το θηλασμό σε 8 βήματα)
Διατροφη11 Ιανουαρίου 2019

Όλα όσα πρέπει να κάνεις στη διατροφή σου όταν μείνεις έγκυος

Διατροφή στην εγκυμοσύνη αλλά και στο θηλασμό

Tι τρώει η Ηλιάνα Παπαγεωργίου
Διατροφη10 Ιανουαρίου 2019

Tι τρώει η Ηλιάνα Παπαγεωργίου; Τα διατροφικά μυστικά που ακολουθεί πιστά

Σου αποκαλύπτουμε τα μυστικά της για τέλειες αναλογίες

Αποτοξίνωση από τη ζάχαρη με ΑΥΤΟ το πλάνο των 3 ημέρων
Διατροφη10 Ιανουαρίου 2019

Αποτοξίνωση από τη ζάχαρη με αυτό το πλάνο των 3 ημέρων

Είναι «ανώδυνος» ο τρόπος. Δεν σου προτείνουμε να κόψεις μαχαίρι τα γλυκά

Πώς θα χάσω κιλά τώρα; Κάνε reset μετά τις γιορτές σε 4 βήματα
Διατροφη09 Ιανουαρίου 2019

Πώς θα χάσω κιλά τώρα; Κάνε reset μετά τις γιορτές σε 4 βήματα

Έχουμε 4 βήματα για να διώξουμε ό,τι δεν χρειάζεται

#BestDiet2019: Αυτή είναι η #1 δίαιτα του 2019 σύμφωνα με την επίσημη κατάταξη
Διατροφη08 Ιανουαρίου 2019

#BestDiet2019 | Αυτή είναι η #1 δίαιτα του 2019

H δημοφιλής λίστα του πρακτορείου US News & World Report ανακοινώθηκε και η ελληνική διατροφή βρέθηκε επισήμως στην 1η θέση

Best of network