Υγεία : Διατροφή07 ΜΑΪΟΥ, 2018

Το απόλυτο trick για να μειώσεις τις ποσότητες φαγητού που τρως

Πώς θα καταφέρεις να ΜΗΝ ξεφεύγεις και παίρνεις έξτρα βάρος;

Μπορεί για να χάσεις κιλά η επιλογή υγιεινών τροφών να είναι η νούμερο ένα προτεραιότητα στους διατροφικούς σου στόχους, όμως, εξίσου σημαντική είναι και η μερίδα φαγητού που καταναλώνεις σε κάθε σου γεύμα.

Ομολογουμένως, δεν πρέπει να το παρακάνεις με τις ποσότητες, όμως είναι γεγονός πως πολλές είναι οι φορές που όλοι μας παρασυρόμαστε και αναγάγουμε σε μια πολύ δύσκολη υπόθεση τη διατήρηση των κατάλληλων ποσοτήτων φαγητού στο πιάτο μας. Πόσο μάλλον όταν είσαι πολυάσχολη και τις περισσότερες ώρες της ημέρας είσαι εκτός σπιτιού, με αποτέλεσμα να επιστρέφεις σπίτι σου κουρασμένη και να το παρακάνεις.

Ποιο είναι το πιο έξυπνο tip για να μην καταλήγεις συνεχώς στην  συνήθεια αυτή που σου προσθέτει έξτρα κιλά και δεν είναι υγιεινή για εσένα;

Το να φροντίσεις να μην παραλείπεις ΠΟΤΕ τα σνακ ενδιάμεσα των κύριων γευμάτων σου, που σου χαρίσουν ενέργεια και θα σε κρατήσουν χορτάτη για τις επόμενες ώρες, μέχρι το κυρίως γεύμα σου. 

Το πιο εύκολο, θρεπτικό, άμεσο και εύκολο να κουβαλάς πάντα μαζί σου (έτσι θα μπορείς να απολαμβάνεις το σνακ στην καθημερινότητά σου όπου και αν βρίσκεσαι) είναι οι μπάρες Δημητριακών Nature Valley!

Με Μούσλι με Μέλι

Αποτελούν την πιο πρακτική λύση, είναι super γευστικές και προσφέρουν μια ποικιλία γεύσεων που θα σε κάνει να μην ξέρεις ποια να διαλέξεις!

Mε φιστίκι, με Σοκολάτα, Φιστίκι & Αμύγδαλο, με Μούσλι και Μέλι, με Μούσλι και Κράνμπερι, Πρωτείνης με Φιστίκι και Σοκολάτα

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Νούντλς, κινόα, ρύζι, ζυμαρικά: Ποια είναι πιο υγιεινή επιλογή;
Διατροφη15 Νοεμβρίου 2018

Noodles, quinoa, ρύζι, ζυμαρικά: Ποια είναι πιο υγιεινή επιλογή;

Η διατροφολόγος Ξένια Παπαναστασίου βάζει σε τάξη τις απορίες μας.

Διατροφη15 Νοεμβρίου 2018

Πώς θα πίνεις 2 λίτρα νερό την ημέρα; Να τι κάνουν οι Shape editors!

4 κορίτσια του Shape σε βάζουν στη δική τους καθημερινότητα. Δες το βίντεο με τις δικές τους προτάσεις

Χάλασα τη δίαιτα, τι να κάνω; Πόσες φορές μπορείς να χαλάσεις τη δίαιτα την εβδομάδα χωρίς πρόβλημα λέει η διαιτολόγος
Διατροφη15 Νοεμβρίου 2018

Χάλασα τη δίαιτα, τι να κάνω; Πόσες φορές μπορείς να χαλάσεις τη δίαιτα την εβδομάδα χωρίς πρόβλημα

Χάλασες τη δίαιτα;,Θες να μπορείς να τρως 2 και 3 free γεύματα την εβδομάδα; Η διαιτολόγος λέει αν μπορείς.

Οι καλύτερες τροφές: Αυτά είναι τα ΚΟΡΥΦΑΙΑ 20 superfoods που πρέπει να τρως!
Διατροφη13 Νοεμβρίου 2018

Οι καλύτερες τροφές: Αυτά είναι τα ΚΟΡΥΦΑΙΑ 20 superfoods που πρέπει να τρως!

Αυτές είναι οι καλύτερες τροφές που χρειάζεται να τρώμε.

Τηγανίτες ολικής άλεσης με παντζάρι – το τέλειο πρωινό και για τα παιδιά!
Διατροφη12 Νοεμβρίου 2018

Τηγανίτες ολικής άλεσης με παντζάρι – το τέλειο πρωινό!

Τηγανίτες παντζαριού με λίγες θερμίδες και με φανταστικό χρώμα.

Διατροφη12 Νοεμβρίου 2018

18 κανόνες που ακολουθώ για να διατηρώ πάντα σταθερό βάρος

Η Σάντυ Κουτσοσταμάτη μάς αποκαλύπτει τα διατροφικά της μυστικά!

Best of network