Υγεία : Διατροφή22 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 2018

Οι 10 «χρυσοί» κανόνες για να διατηρείς τον μεταβολισμό σου ενεργό όλη μέρα

Το κλειδί της επιτυχίας για μία τέλεια σιλουέτα δεν είναι η αυστηρή δίαιτα

μεταβολισμός

Όσο πιο ενεργός είναι ο μεταβολισμός σου, τόσο ευκολότερα χάνεις κιλά ή παραμένεις σε μια σιλουέτα που σου αρέσει. Αυτό είναι κάτι που πια είναι ευρύτερα γνωστό. Πώς όμως θα καταφέρεις να το πετύχεις, αν δε σε βοηθά η κατασκευή του σώματος και ο οργανισμός σου; Υπάρχει τρόπος να «ξυπνήσεις» τον μεταβολισμό σου; Ναι, ακολουθώντας τις παρακάτω 10 τακτικές.

Δες επίσης: 9 άλλες καταστάσεις που συμβαίνουν στο σώμα σου και εσύ τις ερμηνεύεις ως πείνα

Μεταβολισμός: 10 τρόποι για να τον κάνεις να είναι ενεργός όλη μέρα: 

1.Φάε όσο πρέπει

Μην αφήνεις πεινασμένο τον οργανισμό σου για ώρες, καθώς με τον τρόπο αυτό, το μόνο που θα καταφέρεις θα είναι να «κοιμήσεις» τον μεταβολισμό σου. Φρόντισε να κάνεις μικρά και συχνά γεύματα.

2.Ξεκίνα σωστά τη μέρα σου με πρωινό

Δώσε ένα μπουστάρισμα στον μεταβολισμό σου και ενεργοποίησέ τον από το πρωί κιόλας, επιλέγοντας ένα πρωινό γεμάτο ενέργεια και θρεπτικά συστατικά.

Δες εδώ τις καλύτερες επιλογές για πρωινό που μπορείς να κάνεις

3.Πιες τσάι ή καφέ

Μια κούπα καφέ ή τσάι μέσα στη μέρα, μπορεί να αυξήσει τη λειτουργία του μεταβολισμού κατά 5 με 8%. Επέλεξε ο,τι σου αρέσει περισσότερο.

4.Ναι στις φυτικές ίνες

Η κατανάλωση ικανοποιητικών ποσοτήτων φυτικών ινών μέσα στη μέρα μπορεί να σε βοηθήσει να αυξήσεις τον μεταβολισμό σου έως και 30%. Φρόντισε να καταναλώνεις ημερησίως 25 γρ. από αυτές.

5.Πιες νερό

Η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων νερού είναι ένα από τα βασικότερα σημεία για κάθε σωστή λειτουργία του σώματός σου. Και φυσικά, ο μεταβολισμός είναι μια από αυτές. Φρόντισε να πίνεις τουλάχιστον δύο λίτρα νερό ημερησίως.

6.Προτίμησε οργανικές τροφές

Όσο περισσότερο επιλέγεις να τρως οργανικά τρόφιμα, τόσο γρηγορότερα λειτουργεί ο οργανισμός σου. Αυτό οφείλεται στην έλλειψη φυτοφαρμάκων και συντηρητικών που ενδέχεται να υπάρχουν σε μη βιολογικά προϊόντα, μιας και οι τοξίνες αυτές μπορούν να επηρεάσουν την καύση ενέργειας.

7.Πρόσθεσε πρωτεΐνες στη διατροφή σου

Ακόμα και αν είσαι vegan, φρόντισε να βρεις έναν τρόπο να συμπεριλαμβάνεις στη διατροφή σου τις πρωτεΐνες, καθώς αυτές βοηθούν κατά πολύ την αύξηση του μεταβολισμού.

8.Φάε τροφές πλούσιες σε σίδηρο 

Οι μύες σου χρειάζονται οξυγόνο για να κάψουν το λίπος, και ένας τρόπος για να εμπλουτίσεις το σώμα σου με αυτό είναι η κατανάλωση τροφών με σίδηρο. Επιλέγοντας γεύματα που περιέχουν φασόλια, σπανάκι, οστρακοειδή ή κρέας, θα πετύχεις εύκολα τον σκοπό σου.

9.Μείωσε την κατανάλωση αλκοόλ 

Ξέρεις ότι η κατανάλωση δύο ποτών μπορεί να μειώσει το μεταβολικό σου ρυθμό κατά 73%; Αν όχι, μάθε το.

10.Βιταμίνη D

Η βιταμίνη D διαδραματίζει ουσιαστικό ρόλο στη διατήρηση του μεταβολισμού σου σε καλά επίπεδα. Γι΄αυτό φρόντισε να καταναλώνεις τροφές πλούσιες σε αυτή τη βιταμίνη.

Κεντρική φωτογραφία: Istock

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Οι καλύτερες τροφές: Αυτά είναι τα ΚΟΡΥΦΑΙΑ 20 superfoods που πρέπει να τρως!
Διατροφη13 Νοεμβρίου 2018

Οι καλύτερες τροφές: Αυτά είναι τα ΚΟΡΥΦΑΙΑ 20 superfoods που πρέπει να τρως!

Αυτές είναι οι καλύτερες τροφές που χρειάζεται να τρώμε.

Τηγανίτες ολικής άλεσης με παντζάρι – το τέλειο πρωινό και για τα παιδιά!
Διατροφη12 Νοεμβρίου 2018

Τηγανίτες ολικής άλεσης με παντζάρι – το τέλειο πρωινό!

Τηγανίτες παντζαριού με λίγες θερμίδες και με φανταστικό χρώμα.

Διατροφη12 Νοεμβρίου 2018

18 κανόνες που ακολουθώ για να διατηρώ πάντα σταθερό βάρος

Η Σάντυ Κουτσοσταμάτη μάς αποκαλύπτει τα διατροφικά της μυστικά!

ρόδια
Διατροφη11 Νοεμβρίου 2018

Εσύ ξέρεις αυτά τα 10 πράγματα για τα ρόδια;

Το φθινόπωρο είναι η εποχή τους

Διατροφη09 Νοεμβρίου 2018

3 τρόποι για να κάνεις detox στο σπίτι

Πως θα κάνετε μια 24-ωρη αποτοξίνωση στο σπίτι.

6 λόγοι που δεν πρέπει να λιμοκτονείς όταν το παρακάνεις με κάποιο γεύμα
Διατροφη09 Νοεμβρίου 2018

6 λόγοι που δεν πρέπει να λιμοκτονείς όταν το παρακάνεις με κάποιο γεύμα

Γιατί δεν πρέπει ένα επεισόδιο υπερφαγίας να ακολουθείται από αυστηρή δίαιτα;

Best of network