Υγεία : Διατροφή12 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, 2019

Οι 8 τροφές που καταπολεμούν την κούραση και σε κάνουν να δείχνεις λιγότερο κουρασμένη

Μάθε ποιες τροφές είναι τόσο δυνατές σε θρεπτικά συστατικά που καταπολεμούν την κούραση και σε κάνουν να δείχνεις και πιο φρέσκια

Από τη Μαρία Αθ. Ψωμά M.D. Ph.D. DU ιατρό-βιοπαθολόγο Ιατρική της Παχυσαρκίας διδάκτορα Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρική & Χειρουργική της Παχυσαρκίας (Πανεπιστήμιο Παρισιού VI).

Πόσες φορές ξυπνάς το πρωί, μετά από ξενύχτι και δεν αναγνωρίζεις τον εαυτό σου; Όταν είσαι κουρασμένη οι γραμμές γύρω από τα μάτια σου γίνονται πιο έντονες και το δέρμα πιο θαμπό. Μια μελέτη που έγινε το 2013 έδειξε ότι η έλλειψη ύπνου ενισχύει τις σακούλες των ματιών, τις ρυτίδες γύρω από τα μάτια και το θαμπό δέρμα.

Τα καλά νέα είναι πως αν δεν μπορείς να αλλάξεις τις ώρες που κοιμάσαι, αυτό που θα σε βοηθήσει να δείχνεις πιο ξεκούραστη και το δέρμα σου λαμπερό, κρύβεται στην κουζίνα σου. Καλά διάβασες. Υπάρχουν 8 τροφές που καταπολεμούν την κούραση και σε κάνουν να δείχνεις λιγότερο κουρασμένη.

Αρχικά, θα πρέπει να αποφύγεις τη ζάχαρη, τα γλυκαντικά, το αλκοόλ και τα τηγανιτά. Μπορείς όμως να καταναλώσεις τα παρακάτω τρόφιμα, ώστε να δείχνεις περισσότερο ξεκούραστη.

8 τροφές που καταπολεμούν την κούραση και σε κάνουν να δείχνεις λιγότερο κουρασμένη

Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι δρά σαν φυσική πηγή νεότητας για το δέρμα. Σύμφωνα με μια έρευνα που έγινε, οι πολυφαινόλες που περιέχει το πράσινο τσάι, αναζωογονούν τα κύτταρα του δέρματος, με αποτέλεσμα να μειώνονται οι ρυτίδες και να φαίνεται πιο υγιής η επιδερμίδα.

Επίσης έχει αποδειχθεί πως το πράσινο τσάι αυξάνει τη ροή του αίματος και του οξυγόνου στο δέρμα. Για να επωφεληθείς στο μέγιστο τις αντιγηραντικές του ιδιότητες, στύψε μέσα στο πράσινο τσάι λίγο λεμόνι, καθώς έχει αποδειχθεί ότι τα εσπεριδοειδή αυξάνουν την ποσότητα των αντιοξειδωτικών στον οργανισμό.

Σολωμός

Τα τρόφιμα πλούσια σε Ω3 λιπαρά οξέα όπως είναι ο σολομός, οι σαρδέλες, αλλά και το λινέλαιο έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, οι οποίες βοηθούν στην μείωση των ερεθισμών του δέρματος, ενώ ταυτόχρονα ενυδατώνουν σε βάθος την επιδερμίδα.

Το καροτενοειδές ασταξανθίνη, το οποίο βρέθηκε στο σολομό, έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει την ελαστικότητα του δέρματος, σύμφωνα με μια μελέτη που έγινε το 2012. Επίσης και τα καρύδια, είναι πλούσια σε Ω3 λιπαρά οξέα και περιέχουν και μαγνήσιο, το οποίο βελτιώνει τη ροή του αίματος, δίνοντάς στο δέρμα σου μια υγιή λάμψη.

Βραζιλιάνικα αμύγδαλα

Για να μην δείχνει το δέρμα σου κουρασμένο, αλλά και για να αντιμετωπίσεις την χαλάρωση που τυχόν υπάρχει, θα πρέπει να καταναλώνεις τροφές πλούσιες σε σελήνιο. Καλές πηγές σεληνίου είναι τα καρύδια Βραζιλίας, ο τόνος και τα μανιτάρια. Το σελήνιο βοηθά ώστε να διατηρηθεί η ελαστικότητα του δέρματος και καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες, οι οποίες βλάπτουν τα κύτταρα και επιταχύνουν τη γήρανση του δέρματος.

2 βραζιλιάνικα καρύδια την ημέρα είναι αρκετά.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network