Υγεία : Διατροφή11 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ, 2019

Όλα όσα πρέπει να κάνεις στη διατροφή σου όταν μείνεις έγκυος

Διατροφή στην εγκυμοσύνη αλλά και στο θηλασμό

ΟΛΑ όσα πρέπει να κάνεις στη διατροφή σου όταν μείνεις έγκυος (η διατροφή στην εγκυμοσύνη και το θηλασμό σε 8 βήματα)

Μπορεί να περίμενες πολύ καιρό αυτό το θετικό αποτέλεσμα του τεστ εγκυμοσύνης ή ίσως να πιάστηκες απροετοίμαστη γι΄αυτή τη στιγμή. Σε οποιαδήποτε περίπτωση όμως η εγκυμοσύνη είναι μια απο τις ωραιότερες στιγμές μιας γυναίκας.

Η εγκυμοσύνη διαρκεί 40 εβδομάδες, αρχίζοντας απο την πρώτη μέρα της τελευταίας περιόδου. Στο σώμα σου θα συμβαίνουν πολλές αλλαγές που αφορούν σε συστήματα του οργανισμού και οι αλλαγές αυτές αποσκοπούν στην ρύθμιση του μεταβολισμού σου, στην ανάπτυξη του εμβρύου και στην προετοιμασία της μητέρας για τον τοκετό και τον θηλασμό. Η διατροφή κατέχει κυριάρχο ρόλο τόσο κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης, όσο και κατά την διάρκεια του θηλασμού.

Σε μια φυσιολογική κύηση η αύξηση βάρους κυμαίνεται απο 9-12 kg εκ των οποίων το 1,5kg είναι το 1ο τρίμηνο και για το 2ο και 3ο τρίμηνο υπάρχει μια αύξηση της τάξεως των 1- 1,5kg το μήνα. Οι ενεργειακές σου ανάγκες αυξάνονται κατά 300 θερμίδες την ημέρα το 2ο και 3ο τρίμηνο.

Υδατάνθρακες

Σε όλη την διάρκεια της εγκυμοσύνης, θα πρέπει να λαμβάνεις επαρκής ποσότητες υδατανθράκων, τουλάχιστον 100γρ. ημερησίως, δίνοντας έμφαση στα προϊόντα ολικής αλέσεως και στα φρούτα, που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και δρούν ευεργετικά στον οργανισμό, αλλά επίσης βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου.

Πρωτεϊνη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Αδυνάτισμα χωρίς δίαιτα
Διατροφη19 Ιανουαρίου 2019

Αδυνάτισμα χωρίς δίαιτα | Πώς να χάνεις κιλά με 10 απλά κόλπα

Τα 10 καλύτερα διατροφικά tips για αδυνάτισμα χωρίς δίαιτα

διατροφή για επίπεδη κοιλιά
Διατροφη17 Ιανουαρίου 2019

Φάκελος «Επίπεδη Κοιλιά» | 14 κανόνες διατροφής για flat κοιλιακούς

Ξεκίνα ένα - ένα τα βήματα για να αποκτήσεις την τέλεια επίπεδη κοιλιά με μικρά μυστικά δίαιτας

Super σοκολατένια brownies γλυκοπατάτας χωρίς γλουτένη, αλεύρι, γάλα ή λακτόζη
Διατροφη16 Ιανουαρίου 2019

Super σοκολατένια brownies γλυκοπατάτας χωρίς γλουτένη, αλεύρι, γάλα ή λακτόζη

Έχουν μόνο 220 θερμίδες, είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και έχουν ελάχιστη ζάχαρη

6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ για να χάσεις βάρος!
Διατροφη15 Ιανουαρίου 2019

6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ για να χάσεις βάρος!

Το να τρως ανάμεσα στα γεύματα δεν χρειάζεται να είναι κακό για την περιφέρεια της μέσης σου. Ιδού 6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ σου για να χάσεις βάρος

Μαρία Μπεκατώρου
Διατροφη15 Ιανουαρίου 2019

Μαρία Μπεκατώρου | Αυτό είναι το διατροφικό της κόλπο που την κρατά σε φόρμα

Πώς επανέρχεται και πάλι σε φόρμα μετά τις γιορτές;

Διατροφη12 Ιανουαρίου 2019

Τι χρώμα πιάτα να διαλέξεις για να τρως λιγότερο!

Ήρθε η ώρα να αλλάξεις συνήθειες

Best of network