Υγεία : Διατροφή16 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 2016

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής: 5 μυστικά για πιο υγιεινό μαγείρεμα

Μην αποκλείες καμία τροφή από το πρόγραμμά σου, αλλά μαγείρεψέ την σωστά

1.Πρόσθεσε τα σωστά υλικά

Το αλάτι δημιουργεί κατακράτηση υγρών και η υπερβολική κατανάλωσή του δεν είναι υγιεινή για τον οργανισμό σου. Φρόντισε λοιπόν να το αντικαταστήσεις με μπαχαρικά, μυρωδικά και λεμόνι. Έτσι, θα καταφέρεις να διατηρήσεις τη νόστιμη γεύση στα πιάτα σου, αποφεύγοντας το νάτριο.

2.Κάνε -όσο το δυνατόν- πιο υγιεινό τηγάνισμα

Μπορεί να είναι ένας από τους αγαπημένους, αλλά παράλληλα και απαγορευμένους, τρόπους μαγειρέματος, όμως κάποιες φορές είναι αναπόφευκτος. Όταν πρέπει να τον επιλέξεις , τουλάχιστον, φρόντισε να τηγανίζεις τα τρόφιμα σε όσο το δυνατόν χαμηλότερη θερμοκρασία, ενώ επέλεξε πάντοτε ελαιόλαδο (και όχι βούτυρο ή κάποιο άλο λάδι), μιας και είναι το πιο υγιεινό αλλά και το μοναδικό λάδι που δεν αλλοιώνεται πολύ σε υψηλές θερμοκρασίες.

3.Σωστό κόψιμο και καθάρισμα στα λαχανικά και φρούτα

Κόψε τα φρούτα και τα λαχανικά σου σε μεγάλα κομμάτια, ενώ κάνε το λίγη ώρα πριν τα καταναλώσεις, προκειμένου να διατηρήσουν τις θρεπτικές ουσίες και τις βιταμίνες τους. Προτίμησε να τα καταναλώνεις ωμά, ενώ αν θελήσεις να τα μαγειρέψεις, άφησέ τα για λίγη ώρα στον ατμό.

4.Κάνε πιο υγιεινό σοτάρισμα

Αντί να σοτάρεις τα υλικά του μαγειρέματος σε λάδι, προτίμησε να τα αχνίσεις σε λίγο νερό που βράζει. Έτσι τα γεύματά σου θα γίνουν ακόμα πιο υγιεινά και ελαφριά.

5.Μαρίναρε το κρέας για πιο υγιεινό αποτέλεσμα

Φρόντισε να μαρινάρεις για αρκετές ώρες τα κρέατα και τα ψάρια πριν τα ψήσεις. Ο λόγος; Με τον τρόπο αυτό τα ανισχύεις με αντιοξειδωτικές ουσίες, εμποδίζεις την αφυδάτωσή τους κατά τη διάρκεια του ψησίματος και αποφεύγεις της ηψηλές θερμοκρασίες μαγειρέματος.

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής σήμερα και εκμεταλλευόμαστε την ευκαιρία για να αναλύσουμε τα μεγαλύτερα μυστικά για ένα πιο υγιεινό μαγείρεμα.

Η σωστή διατροφή δεν σχετίζεται μονάχα με την επιλογή των κατάλληλων τροφίμων, αλλά εξίσου σημαντικό ρόλο παίζει και ο τρόπος μαγειρέματός τους, για ένα άκρως υγιεινό αποτέλεσμα.

Μάθε παρακάτω τα βασικά σημεία που πρέπει να ακολουθήσεις στο μαγείρεμά σου για να καταφέρεις να έχεις μια σωστή διατροφή.

Και αυτό γιατί ο βασικός στόχος δεν είναι μια αυστηρή και γρήγορη δίαιτα, αλλά η υιοθέτηση των σωστών διατροφικών συνηθειών. Ιδού:

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

διαγωνισμός
Διατροφη24 Σεπτεμβρίου 2018

Ο πιο "healthy" διαγωνισμός με σπιτικούς χυμούς και smoothies ξεκίνησε... και είναι "Approved by Skarmoutsos"

Ανεβάζοντας την αγαπημένη σου συνταγή στο makeithealthy.gr, διεκδικείς πλούσια δώρα που εσύ θα διαλέξεις από τη Philips!

κολοκύθα
Διατροφη23 Σεπτεμβρίου 2018

Κολοκύθα: Ξέρεις ποια είναι τα οφέλη του πιο χαρακτηριστικού λαχανικού του φθινοπώρου;

Plus: Δες τρεις γλυκιές συνταγές που μπορείς να φτιάξεις με αυτή

Διατροφη22 Σεπτεμβρίου 2018

Τι τρώει σε μια μέρα η πιο διάσημη personal trainer, αυτή της Kim Kardashian;

Κάπως έτσι είναι μια διατροφική της ημέρα

φρούτα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη
Διατροφη20 Σεπτεμβρίου 2018

Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη

Για να μειώσεις ακόμα περισσότερο τη συνολική, ημερήσια πρόσληψη ζάχαρης στον οργανισμό σου

Best of network