Υγεία : Διατροφή16 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 2018

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής: 5 μυστικά για πιο υγιεινό μαγείρεμα

Μην αποκλείες καμία τροφή από το πρόγραμμά σου, αλλά μαγείρεψέ την σωστά

1.Πρόσθεσε τα σωστά υλικά

Το αλάτι δημιουργεί κατακράτηση υγρών και η υπερβολική κατανάλωσή του δεν είναι υγιεινή για τον οργανισμό σου. Φρόντισε λοιπόν να το αντικαταστήσεις με μπαχαρικά, μυρωδικά και λεμόνι. Έτσι, θα καταφέρεις να διατηρήσεις τη νόστιμη γεύση στα πιάτα σου, αποφεύγοντας το νάτριο.

2.Κάνε -όσο το δυνατόν- πιο υγιεινό τηγάνισμα

Μπορεί να είναι ένας από τους αγαπημένους, αλλά παράλληλα και απαγορευμένους, τρόπους μαγειρέματος, όμως κάποιες φορές είναι αναπόφευκτος. Όταν πρέπει να τον επιλέξεις , τουλάχιστον, φρόντισε να τηγανίζεις τα τρόφιμα σε όσο το δυνατόν χαμηλότερη θερμοκρασία, ενώ επέλεξε πάντοτε ελαιόλαδο (και όχι βούτυρο ή κάποιο άλο λάδι), μιας και είναι το πιο υγιεινό αλλά και το μοναδικό λάδι που δεν αλλοιώνεται πολύ σε υψηλές θερμοκρασίες.

3.Σωστό κόψιμο και καθάρισμα στα λαχανικά και φρούτα

Κόψε τα φρούτα και τα λαχανικά σου σε μεγάλα κομμάτια, ενώ κάνε το λίγη ώρα πριν τα καταναλώσεις, προκειμένου να διατηρήσουν τις θρεπτικές ουσίες και τις βιταμίνες τους. Προτίμησε να τα καταναλώνεις ωμά, ενώ αν θελήσεις να τα μαγειρέψεις, άφησέ τα για λίγη ώρα στον ατμό.

4.Κάνε πιο υγιεινό σοτάρισμα

Αντί να σοτάρεις τα υλικά του μαγειρέματος σε λάδι, προτίμησε να τα αχνίσεις σε λίγο νερό που βράζει. Έτσι τα γεύματά σου θα γίνουν ακόμα πιο υγιεινά και ελαφριά.

5.Μαρίναρε το κρέας για πιο υγιεινό αποτέλεσμα

Φρόντισε να μαρινάρεις για αρκετές ώρες τα κρέατα και τα ψάρια πριν τα ψήσεις. Ο λόγος; Με τον τρόπο αυτό τα ανισχύεις με αντιοξειδωτικές ουσίες, εμποδίζεις την αφυδάτωσή τους κατά τη διάρκεια του ψησίματος και αποφεύγεις της ηψηλές θερμοκρασίες μαγειρέματος.

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής σήμερα και εκμεταλλευόμαστε την ευκαιρία για να αναλύσουμε τα μεγαλύτερα μυστικά για ένα πιο υγιεινό μαγείρεμα.

Η σωστή διατροφή δεν σχετίζεται μονάχα με την επιλογή των κατάλληλων τροφίμων, αλλά εξίσου σημαντικό ρόλο παίζει και ο τρόπος μαγειρέματός τους, για ένα άκρως υγιεινό αποτέλεσμα.

Μάθε παρακάτω τα βασικά σημεία που πρέπει να ακολουθήσεις στο μαγείρεμά σου για να καταφέρεις να έχεις μια σωστή διατροφή.

Και αυτό γιατί ο βασικός στόχος δεν είναι μια αυστηρή και γρήγορη δίαιτα, αλλά η υιοθέτηση των σωστών διατροφικών συνηθειών. Ιδού:

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Νούντλς, κινόα, ρύζι, ζυμαρικά: Ποια είναι πιο υγιεινή επιλογή;
Διατροφη15 Νοεμβρίου 2018

Noodles, quinoa, ρύζι, ζυμαρικά: Ποια είναι πιο υγιεινή επιλογή;

Η διατροφολόγος Ξένια Παπαναστασίου βάζει σε τάξη τις απορίες μας.

Διατροφη15 Νοεμβρίου 2018

Πώς θα πίνεις 2 λίτρα νερό την ημέρα; Να τι κάνουν οι Shape editors!

4 κορίτσια του Shape σε βάζουν στη δική τους καθημερινότητα. Δες το βίντεο με τις δικές τους προτάσεις

Χάλασα τη δίαιτα, τι να κάνω; Πόσες φορές μπορείς να χαλάσεις τη δίαιτα την εβδομάδα χωρίς πρόβλημα λέει η διαιτολόγος
Διατροφη15 Νοεμβρίου 2018

Χάλασα τη δίαιτα, τι να κάνω; Πόσες φορές μπορείς να χαλάσεις τη δίαιτα την εβδομάδα χωρίς πρόβλημα

Χάλασες τη δίαιτα;,Θες να μπορείς να τρως 2 και 3 free γεύματα την εβδομάδα; Η διαιτολόγος λέει αν μπορείς.

Οι καλύτερες τροφές: Αυτά είναι τα ΚΟΡΥΦΑΙΑ 20 superfoods που πρέπει να τρως!
Διατροφη13 Νοεμβρίου 2018

Οι καλύτερες τροφές: Αυτά είναι τα ΚΟΡΥΦΑΙΑ 20 superfoods που πρέπει να τρως!

Αυτές είναι οι καλύτερες τροφές που χρειάζεται να τρώμε.

Τηγανίτες ολικής άλεσης με παντζάρι – το τέλειο πρωινό και για τα παιδιά!
Διατροφη12 Νοεμβρίου 2018

Τηγανίτες ολικής άλεσης με παντζάρι – το τέλειο πρωινό!

Τηγανίτες παντζαριού με λίγες θερμίδες και με φανταστικό χρώμα.

Διατροφη12 Νοεμβρίου 2018

18 κανόνες που ακολουθώ για να διατηρώ πάντα σταθερό βάρος

Η Σάντυ Κουτσοσταμάτη μάς αποκαλύπτει τα διατροφικά της μυστικά!

Best of network