Υγεία : Διατροφή16 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 2018

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής: 5 μυστικά για πιο υγιεινό μαγείρεμα

Μην αποκλείες καμία τροφή από το πρόγραμμά σου, αλλά μαγείρεψέ την σωστά

1.Πρόσθεσε τα σωστά υλικά

Το αλάτι δημιουργεί κατακράτηση υγρών και η υπερβολική κατανάλωσή του δεν είναι υγιεινή για τον οργανισμό σου. Φρόντισε λοιπόν να το αντικαταστήσεις με μπαχαρικά, μυρωδικά και λεμόνι. Έτσι, θα καταφέρεις να διατηρήσεις τη νόστιμη γεύση στα πιάτα σου, αποφεύγοντας το νάτριο.

2.Κάνε -όσο το δυνατόν- πιο υγιεινό τηγάνισμα

Μπορεί να είναι ένας από τους αγαπημένους, αλλά παράλληλα και απαγορευμένους, τρόπους μαγειρέματος, όμως κάποιες φορές είναι αναπόφευκτος. Όταν πρέπει να τον επιλέξεις , τουλάχιστον, φρόντισε να τηγανίζεις τα τρόφιμα σε όσο το δυνατόν χαμηλότερη θερμοκρασία, ενώ επέλεξε πάντοτε ελαιόλαδο (και όχι βούτυρο ή κάποιο άλο λάδι), μιας και είναι το πιο υγιεινό αλλά και το μοναδικό λάδι που δεν αλλοιώνεται πολύ σε υψηλές θερμοκρασίες.

3.Σωστό κόψιμο και καθάρισμα στα λαχανικά και φρούτα

Κόψε τα φρούτα και τα λαχανικά σου σε μεγάλα κομμάτια, ενώ κάνε το λίγη ώρα πριν τα καταναλώσεις, προκειμένου να διατηρήσουν τις θρεπτικές ουσίες και τις βιταμίνες τους. Προτίμησε να τα καταναλώνεις ωμά, ενώ αν θελήσεις να τα μαγειρέψεις, άφησέ τα για λίγη ώρα στον ατμό.

4.Κάνε πιο υγιεινό σοτάρισμα

Αντί να σοτάρεις τα υλικά του μαγειρέματος σε λάδι, προτίμησε να τα αχνίσεις σε λίγο νερό που βράζει. Έτσι τα γεύματά σου θα γίνουν ακόμα πιο υγιεινά και ελαφριά.

5.Μαρίναρε το κρέας για πιο υγιεινό αποτέλεσμα

Φρόντισε να μαρινάρεις για αρκετές ώρες τα κρέατα και τα ψάρια πριν τα ψήσεις. Ο λόγος; Με τον τρόπο αυτό τα ανισχύεις με αντιοξειδωτικές ουσίες, εμποδίζεις την αφυδάτωσή τους κατά τη διάρκεια του ψησίματος και αποφεύγεις της ηψηλές θερμοκρασίες μαγειρέματος.

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής σήμερα και εκμεταλλευόμαστε την ευκαιρία για να αναλύσουμε τα μεγαλύτερα μυστικά για ένα πιο υγιεινό μαγείρεμα.

Η σωστή διατροφή δεν σχετίζεται μονάχα με την επιλογή των κατάλληλων τροφίμων, αλλά εξίσου σημαντικό ρόλο παίζει και ο τρόπος μαγειρέματός τους, για ένα άκρως υγιεινό αποτέλεσμα.

Μάθε παρακάτω τα βασικά σημεία που πρέπει να ακολουθήσεις στο μαγείρεμά σου για να καταφέρεις να έχεις μια σωστή διατροφή.

Και αυτό γιατί ο βασικός στόχος δεν είναι μια αυστηρή και γρήγορη δίαιτα, αλλά η υιοθέτηση των σωστών διατροφικών συνηθειών. Ιδού:

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ για να χάσεις βάρος!
Διατροφη15 Ιανουαρίου 2019

6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ για να χάσεις βάρος!

Το να τρως ανάμεσα στα γεύματα δεν χρειάζεται να είναι κακό για την περιφέρεια της μέσης σου. Ιδού 6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ σου για να χάσεις βάρος

Μαρία Μπεκατώρου
Διατροφη15 Ιανουαρίου 2019

Μαρία Μπεκατώρου | Αυτό είναι το διατροφικό της κόλπο που την κρατά σε φόρμα

Πώς επανέρχεται και πάλι σε φόρμα μετά τις γιορτές;

Διατροφη12 Ιανουαρίου 2019

Τι χρώμα πιάτα να διαλέξεις για να τρως λιγότερο!

Ήρθε η ώρα να αλλάξεις συνήθειες

ΟΛΑ όσα πρέπει να κάνεις στη διατροφή σου όταν μείνεις έγκυος (η διατροφή στην εγκυμοσύνη και το θηλασμό σε 8 βήματα)
Διατροφη11 Ιανουαρίου 2019

Όλα όσα πρέπει να κάνεις στη διατροφή σου όταν μείνεις έγκυος

Διατροφή στην εγκυμοσύνη αλλά και στο θηλασμό

Tι τρώει η Ηλιάνα Παπαγεωργίου
Διατροφη10 Ιανουαρίου 2019

Tι τρώει η Ηλιάνα Παπαγεωργίου; Τα διατροφικά μυστικά που ακολουθεί πιστά

Σου αποκαλύπτουμε τα μυστικά της για τέλειες αναλογίες

Αποτοξίνωση από τη ζάχαρη με ΑΥΤΟ το πλάνο των 3 ημέρων
Διατροφη10 Ιανουαρίου 2019

Αποτοξίνωση από τη ζάχαρη με αυτό το πλάνο των 3 ημέρων

Είναι «ανώδυνος» ο τρόπος. Δεν σου προτείνουμε να κόψεις μαχαίρι τα γλυκά

Πώς θα χάσω κιλά τώρα; Κάνε reset μετά τις γιορτές σε 4 βήματα
Διατροφη09 Ιανουαρίου 2019

Πώς θα χάσω κιλά τώρα; Κάνε reset μετά τις γιορτές σε 4 βήματα

Έχουμε 4 βήματα για να διώξουμε ό,τι δεν χρειάζεται

#BestDiet2019: Αυτή είναι η #1 δίαιτα του 2019 σύμφωνα με την επίσημη κατάταξη
Διατροφη08 Ιανουαρίου 2019

#BestDiet2019 | Αυτή είναι η #1 δίαιτα του 2019

H δημοφιλής λίστα του πρακτορείου US News & World Report ανακοινώθηκε και η ελληνική διατροφή βρέθηκε επισήμως στην 1η θέση

Best of network