Υγεία : Διατροφή11 ΙΟΥΛΙΟΥ, 2018

Παντζάρι σαλάτα, σε smoothies, σε κέικ, τηγανίτες, μπιφτέκια και στο πρωινό σου: 12 τρόποι για να το απολαύσεις αλλιώς

Οι εξαιρετικά πολλοί τρόποι για να πρωταγωνιστήσει το υπερ-θρεπτικό παντζάρι στη διατροφή σου!

Παντζάρι σαλάτα, σε smoothies, σε κέικ, τηγανίτες, μπιφτέκια και στο πρωινό σου: 12 τρόποι για να το απολαύσεις αλλιώς

Το παντζάρι είναι ένα από τα ισχυρότερα «φάρμακα» της φύσης και, αναμφίβολα, πρόκειται για ένα λαχανικό που θα πρέπει να έχει βασικό ρόλο στη διατροφή σου. Τα παντζάρια είναι πλούσια σε υδατάνθρακες, νιτρικά άλατα, μαγνήσιο, σίδηρο, κάλιο, νάτριο, βιταμίνη C και φολικό οξύ, ενώ το έντονο χρώμα στη ρίζα τους οφείλεται στη βουλγαξανθίνη που περιέχουν.

Μπορεί ο συνηθέστερος τρόπος που τα καταναλώνουμε να είναι τα βραστά παντζάρια σαλάτα, όμως παρακάτω θα βρεις και άλλες εναλλακτικές για να τα εντάξεις στις διατροφή σου με διαφορετικούς τρόπους.

Παντζάρι σαλάτα, σε smoothies, στο πρωινό σου: 12 τρόποι για να το απολαύσεις αλλιώς:

1.Ωμά σε σαλάτα

Μπορεί να έχεις συνηθίσει να τα τρως βραστά στις σαλάτες σου, όμως ωμά είναι εξίσου (αν όχι περισσότερο) νόστιμα! (Σαλάτα με παντζάρι, φέτα και ρόκα με πολλά καλά λιπαρά και πρωτεΐνη από το διαιτολόγο Μάνο Δημητρούλη)

2.Σαν βασικό συστατικό στους χυμούς σου 

Φτιάξε χυμούς μόνο με παντζάρι ή χρησιμοποίησέ το σαν ένα από τα συστατικά τους. Μερικοί συνδυασμοί που μπορείς να κάνεις είναι:

-παντζάρι, πορτοκάλι και σέλερυ

-παντζάρι, καρότο, πορτοκάλι, μήλο

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

διατροφή για επίπεδη κοιλιά
Διατροφη17 Ιανουαρίου 2019

Φάκελος «Επίπεδη Κοιλιά» | 14 κανόνες διατροφής για flat κοιλιακούς

Ξεκίνα ένα - ένα τα βήματα για να αποκτήσεις την τέλεια επίπεδη κοιλιά με μικρά μυστικά δίαιτας

Super σοκολατένια brownies γλυκοπατάτας χωρίς γλουτένη, αλεύρι, γάλα ή λακτόζη
Διατροφη16 Ιανουαρίου 2019

Super σοκολατένια brownies γλυκοπατάτας χωρίς γλουτένη, αλεύρι, γάλα ή λακτόζη

Έχουν μόνο 220 θερμίδες, είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και έχουν ελάχιστη ζάχαρη

6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ για να χάσεις βάρος!
Διατροφη15 Ιανουαρίου 2019

6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ για να χάσεις βάρος!

Το να τρως ανάμεσα στα γεύματα δεν χρειάζεται να είναι κακό για την περιφέρεια της μέσης σου. Ιδού 6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ σου για να χάσεις βάρος

Μαρία Μπεκατώρου
Διατροφη15 Ιανουαρίου 2019

Μαρία Μπεκατώρου | Αυτό είναι το διατροφικό της κόλπο που την κρατά σε φόρμα

Πώς επανέρχεται και πάλι σε φόρμα μετά τις γιορτές;

Διατροφη12 Ιανουαρίου 2019

Τι χρώμα πιάτα να διαλέξεις για να τρως λιγότερο!

Ήρθε η ώρα να αλλάξεις συνήθειες

ΟΛΑ όσα πρέπει να κάνεις στη διατροφή σου όταν μείνεις έγκυος (η διατροφή στην εγκυμοσύνη και το θηλασμό σε 8 βήματα)
Διατροφη11 Ιανουαρίου 2019

Όλα όσα πρέπει να κάνεις στη διατροφή σου όταν μείνεις έγκυος

Διατροφή στην εγκυμοσύνη αλλά και στο θηλασμό

Tι τρώει η Ηλιάνα Παπαγεωργίου
Διατροφη10 Ιανουαρίου 2019

Tι τρώει η Ηλιάνα Παπαγεωργίου; Τα διατροφικά μυστικά που ακολουθεί πιστά

Σου αποκαλύπτουμε τα μυστικά της για τέλειες αναλογίες

Αποτοξίνωση από τη ζάχαρη με ΑΥΤΟ το πλάνο των 3 ημέρων
Διατροφη10 Ιανουαρίου 2019

Αποτοξίνωση από τη ζάχαρη με αυτό το πλάνο των 3 ημέρων

Είναι «ανώδυνος» ο τρόπος. Δεν σου προτείνουμε να κόψεις μαχαίρι τα γλυκά

Best of network