Υγεία : Διατροφή01 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, 2018

Ποια είναι τα συστατικά που πρέπει να περιέχει ένα ολοκληρωμένο vegan γεύμα;

Τι θα πρέπει να προτιμήσεις να προσθέσεις στα πιάτα σου;

Ποια είναι τα συστατικά που πρέπει να περιέχει ένα ολοκληρωμένο vegan γεύμα;

Όλο και πιο δημοφιλής γίνεται η vegan διατροφή. Ωστόσο, αν αποφασίσεις να αποκλείσεις το κρέας από το πρόγραμμά σου, θα πρέπει να σιγουρευτείς πως εξακολουθείς να παίρνεις τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά από τα γεύματά σου.

Κάθε γεύμα, για να είναι ισορροπημένο θα πρέπει να περιέχει το τρίπτυχο: πρωτεΐνες – υδατάνθρακες – λαχανικά, όπως και μια μικρή ποσότητα καλών λιπαρών (όπως είναι το ελαιόλαδο ή το αβοκάντο). Δες παρακάτω, αναλυτικά, τι θα πρέπει να προτιμήσεις σε κάθε κατηγορία, αν θέλεις να ακολουθήσεις vegan διατροφή.

Vegan γεύμα: Ποια συστατικά πρέπει να περιέχει για να είναι ολοκληρωμένο;

  1. Πρωτεΐνες

Οι πρωτεΐνες είναι το κλειδί για την υγεία και την ανάπτυξη των μυών. Γι’ αυτό και αποτελούν ένα βασικό συστατικό που πρέπει να περιέχεται σε κάθε γεύμα σου. Ένα vegan πιάτο, αντί κρέατος, μπορεί να περιέχει αυγά και γαλακτοκομικά, αν τα έχεις διατηρήσει στο διατροφολόγιο σου. Διαφορετικά, μπορείς να προσθέσεις όσπρια (όπως ρεβίθια, φακές και φασόλια),  tofu ή ξηρούς καρπούς και σπόρους.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network