Υγεία : Διατροφή15 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ, 2017

Πώς να μην πάρεις κιλά σαν πρωτοετής φοιτήτρια; Η διαιτολόγος προτείνει!

Η διαιτολόγος Βιργινία Σκουλίδη προτείνει έξυπνα μυστικά για τους πρωτοετείς φοιτητές που έχουν την τάση να παχαίνουν στο Πανεπιστήμιο.

Από τη Βιργινία Σκουλίδη, Κλινική Διαιτολόγο – Διατροφολόγο

Η Εθνική Ένωση Διατροφικών Διαταραχών σημειώνει ότι ένας πρωτοετής φοιτητής παίρνει κατά μέσο όρο 2 κιλά κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους φοίτησης, ενώ το 25% – 32% θα βρεθούν αντιμέτωποι με διατροφικές διαταραχές.
Τα λεφτά που διαθέτει, καθώς επίσης, ο χρόνος αλλά και οι δεξιότητες του στην μαγειρική, είναι οι βασικότεροι παράγοντες που καθιστούν δύσκολο ένας νέος φοιτητής να ακολουθήσει μία ισορροπημένη διατροφή.

Συνέπεια στα γεύματα

Μην παραλείπεις γεύματα, ιδίως το πρωινό. Κατά κανόνα, τα παραλειπόμενα γεύματα, οδηγούν αργότερα σε μία λαίμαργη συμπεριφορά, οδηγώντας σε κακές επιλογές τροφίμων (συνήθως γλυκά και λιπαρά τρόφιμα) αλλά και σε υπερκατανάλωση τροφής.

Η τήρηση ενός συνεπούς προγράμματος διατροφής, με τακτικά γεύματα, θα διατηρήσει την όρεξη σου χωρίς ξαφνικές λιγούρες, κάνοντας πιο εύκολο το να επιλέξεις υγιεινά τρόφιμα.

Στη λέσχη

Η μεγάλη ποικιλία στα φαγητά του εστιατορίου αποτελεί ταυτόχρονα πλεονέκτημα αλλά και μειονέκτημα. Οι περισσότερες λέσχες των πανεπιστημίων, σερβίρουν αρκετά λιπαρά φαγητά αλλά και πιο υγιεινά. Προτίμησε όποτε είναι αυτό εφικτό, το δεύτερο.

Προτίμησε, επίσης, να γεμίσεις ένα μεγάλο μέρος του πιάτου σου με λαχανικά, άπαχη πρωτεΐνη όπως κοτόπουλο και στο τέλος κάποιο αμυλούχο τρόφιμο κατά προτίμηση πλούσιο σε φυτικές ίνες. Για το τέλος, απέφυγε κάποιο γλυκό που μπορεί αν προσφέρεται πλούσιο σε ζάχαρη και κορεσμένο λίπος και επέλεξε κάποιο φρούτο εποχής.

Διάβασε περισσότερα στο shape.gr

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

κολοκύθα
Διατροφη23 Σεπτεμβρίου 2018

Κολοκύθα: Ξέρεις ποια είναι τα οφέλη του πιο χαρακτηριστικού λαχανικού του φθινοπώρου;

Plus: Δες τρεις γλυκιές συνταγές που μπορείς να φτιάξεις με αυτή

Διατροφη22 Σεπτεμβρίου 2018

Τι τρώει σε μια μέρα η πιο διάσημη personal trainer, αυτή της Kim Kardashian;

Κάπως έτσι είναι μια διατροφική της ημέρα

φρούτα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη
Διατροφη20 Σεπτεμβρίου 2018

Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη

Για να μειώσεις ακόμα περισσότερο τη συνολική, ημερήσια πρόσληψη ζάχαρης στον οργανισμό σου

8 τροφές που θα φας σήμερα για να πέσει η πρησμένη κοιλιά μέχρι αύριο
Διατροφη20 Σεπτεμβρίου 2018

8 τροφές που θα φας σήμερα για να πέσει η πρησμένη κοιλιά μέχρι αύριο

Τρέφεσαι σωστά και γυμνάζεις τους κοιλιακούς σου κάθε μέρα. Αλλά για κάποιο λόγο σήμερα, ξύπνησες με πρησμένη κοιλίτσα.

Best of network