Υγεία : Διατροφή04 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ, 2019

Πώς θα ενεργοποιήσω τον μεταβολισμό μου; Τα tips για να το πετύχεις

Ο όρος «μεταβολισμός» είναι το Σύνολο της Ημερήσιας Ενεργειακής Δαπάνης και αντικατοπτρίζει το σύνολο των θερμίδων που χρειάζεται ο οργανισμός για να καλύψει τις ανάγκες του

Πώς θα ενεργοποιήσω τον μεταβολισμό μου; Τα tips για να το πετύχεις

Ο μεταβολισμός δεν είναι σταθερός, άρα και οι θερμίδες αυτές δεν είναι σταθερές. Αλλάζουν καθημερινά και εξαρτώνται από διάφορους παράγοντες.

Τι είναι ο μεταβολισμός; 

Γενικά, μεταβολισμός είναι άθροισμα το οποίο αποτελείται από:

• Τις θερμίδες που απαιτούνται για βασικό μεταβολισμό (ΒΜ), δηλαδή την ενέργεια που δαπανά ο οργανισμός για τις ζωτικές λειτουργίες του σε συνθήκες πλήρους ηρεμίας και καλύπτει 60-75% των
συνολικών θερμίδων.

• Τις θερμίδες που δαπανώνται από τη φυσική δραστηριότητα.

• Τις θερμίδες που καίμε όταν μεταβολίζουμε τις τροφές που καταναλώνουμε.

Ο μεταβολισμός μεταβάλλεται, επίσης, ανάλογα με το μέγεθος και τη σύσταση του σώματος, το φύλο, την ηλικία, τα γονίδια, τις ορμόνες και τις διατροφικές επιλογές.

Δεν είσαι ευχαριστημένη με το μεταβολισμό σου; Αυτές οι στρατηγικές θα σε βοηθήσουν να του δώσεις ώθηση.

Πώς θα ενεργοποιήσω τον μεταβολισμό μου; Τα tips για να το πετύχεις:

1.Προτίμησε πρωτεΐνες: «Είναι τα δομικά στοιχεία των μυών» λέει η ειδικός. «Όσο πιο άπαχη μυϊκή μάζα έχεις τόσο περισσότερες θερμίδες καις».Οι μύες μπορούν να χρησιμοποιήσουν μόνο 30 γραμμ. πρωτεΐνες κάθε φορά, σημειώνεται σε μελέτη στην επιθεώρηση Journal of the American Dietetic Association. Οτιδήποτε πέρα από αυτό αποθηκεύεται ως λίπος.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ