Υγεία : Διατροφή15 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ, 2018

Πώς θα πίνεις 2 λίτρα νερό την ημέρα; Να τι κάνουν οι Shape editors!

4 κορίτσια του Shape σε βάζουν στη δική τους καθημερινότητα. Δες το βίντεο με τις δικές τους προτάσεις

Ξέρεις ότι πρέπει να πίνεις τουλάχιστον 2 λίτρα νερό την ημέρα; Πόσοι από εμάς το κάνουμε όμως;

Δες πώς καταφέρνουμε εμείς να πίνουμε τουλάχιστον 2 λίτρα καθαρό νερό μέσα στη μέρα.

  • Για τη Μυρτώ Μήτσιου είναι η πρώτη κίνησή της το πρωί.
  • Για την Βίκυ Πασχάλη η συνήθεια όταν μπαίνει στο γραφείο.
  • Η Ελένη Δασκαλάκη δεν το ξεχνάει ούτε όταν είναι εκτός γραφείου.
  • Και η Ευμορφία Σαββαΐδη το έχει πάντα μαζί της στις προπονήσεις της.

Γιατί να πίνεις τουλάχιστον 2 λίτρα νερό την ημέρα και πώς θα το κάνεις σωστά

  • Η Ευρωπαϊκή γενική σύσταση πρόσληψης νερού είναι 2 λίτρα για γυναίκες και 2,5 για άντρες.
  • Επιβάλλεται να ξεκινάμε την ημέρα μας με 1-1/2 ποτήρι νερό και να την ολοκληρώνουμε με λίγο λιγότερο καθώς το βράδυ δεν το έχει τόση ανάγκη ο οργανισμός. Κατά τη διάρκεια της ημέρας, πρέπει να πίνουμε κάθε μισή ώρα περίπου μισό ποτήρι νερό.
  • Απόφευγε να πίνεις μεγάλη ποσότητα νερού σε μια στιγμή μόνο. Είναι πιο σωστό να κάνουμε σταδιακή καταναλώση ώστε ο οργανισμός να παραμένει ενυδατωμένος καθόλη τη διάρκεια της ημέρας. Επίσης το σώμα έτσι «προλαβαίνει» να αποδεσμεύσει τοξίνες κατά τη διάρκεια της ημέρας.
  • Απόφυγε κι εσύ τα πλαστικά μπουκάλια νερού μιας χρήσης, για να είσαι μέρος της λύσης του μεγάλου προβλήματος της ρύπανσης των θαλασσών. Πρόφατα και το Ευρωπαΐκό Κοινοβούλιο ψήφισε θετικά στη σταδιακή απαγόρευση των πλαστικών μίας χρήσης.
  • Η καλύτερη λύση είναι ένα παγούρι νερού που μπορείς να έχεις πάντα μαζί σου. Εμείς προτιμήσαμε το Fill&Go Active της Britaπου μειώνει το χλώριο από το νερό της βρύσης με το ανταλλακτικό φίλτρο άνθρακα που διαθέτει.

Δες κι εσύ πώς καταφέρνουν οι Shape editors να πίνουν καθαρό νερό και να φτάνουν τα 2 λίτρα τη μέρα κάθε μέρα!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

tips για γράμμωση στην κοιλιά
Διατροφη18 Νοεμβρίου 2018

Ονειρεύεσαι γραμμωμένους κοιλιακούς; 7 tips για να τους αποκτήσεις ΤΩΡΑ

Πιστεύεις ότι δεν μπορείς να τα καταφέρεις; Μπορεί να απαιτεί λίγο κόπο, αλλά, κυρίως, θέλει τρόπο και εμείς σου τον δείχνουμε

Νούντλς, κινόα, ρύζι, ζυμαρικά: Ποια είναι πιο υγιεινή επιλογή;
Διατροφη15 Νοεμβρίου 2018

Noodles, quinoa, ρύζι, ζυμαρικά: Ποια είναι πιο υγιεινή επιλογή;

Η διατροφολόγος Ξένια Παπαναστασίου βάζει σε τάξη τις απορίες μας.

Διατροφη15 Νοεμβρίου 2018

Πώς θα πίνεις 2 λίτρα νερό την ημέρα; Να τι κάνουν οι Shape editors!

4 κορίτσια του Shape σε βάζουν στη δική τους καθημερινότητα. Δες το βίντεο με τις δικές τους προτάσεις

Χάλασα τη δίαιτα, τι να κάνω; Πόσες φορές μπορείς να χαλάσεις τη δίαιτα την εβδομάδα χωρίς πρόβλημα λέει η διαιτολόγος
Διατροφη15 Νοεμβρίου 2018

Χάλασα τη δίαιτα, τι να κάνω; Πόσες φορές μπορείς να χαλάσεις τη δίαιτα την εβδομάδα χωρίς πρόβλημα

Χάλασες τη δίαιτα;,Θες να μπορείς να τρως 2 και 3 free γεύματα την εβδομάδα; Η διαιτολόγος λέει αν μπορείς.

Οι καλύτερες τροφές: Αυτά είναι τα ΚΟΡΥΦΑΙΑ 20 superfoods που πρέπει να τρως!
Διατροφη13 Νοεμβρίου 2018

Οι καλύτερες τροφές: Αυτά είναι τα ΚΟΡΥΦΑΙΑ 20 superfoods που πρέπει να τρως!

Αυτές είναι οι καλύτερες τροφές που χρειάζεται να τρώμε.

Best of network