Υγεία : Διατροφή07 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 2020

6 συνδυασμοί τροφών που θα ανεβάσουν την ποιότητα της διατροφής σου

Πρόσθεσέ τους τώρα κιόλας στη διατροφή σου!

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής

Η βελτιστοποίηση της διατροφής σου μπορεί να γίνει πραγματικότητα, όχι μόνο με υγιεινές τροφές, αλλά και με υγιεινούς συνδυασμούς τροφών που θα στείλουν τη διατροφή σου στο επόμενο επίπεδο!

Πότε ένα combo τροφών είναι επιτυχημένο; Όταν ο συνδυασμός αυτός παράγει ένα αποτέλεσμα (ευεργετικό), μεγαλύτερο από το άθροισμα των ξεχωριστών ευεργετικών ιδιοτήτων της κάθε τροφής ξεχωριστά. Κάθε τροφή, από μόνο της, έχει συγκεκριμένα οφέλη, αλλά τα οφέλη του συνδυασμού της με κάποια άλλη μπορεί να φανεί άκρως ευεργετική για τον οργανισμό σου.

Δες επίσης: Πράσινο smoothie για γρήγορη αποτοξίνωση μετά τις διακοπές

Η Amanda Meixner, nutrition blogger, μοιράζεται μέσα από μια ανάρτηση στο Instagram, 6 νέους και ενδεικτικούς συνδυασμούς που μπορείς να προσθέσεις στη διατροφή σου.

6 συνδυασμοί τροφών που θα ανεβάσουν την ποιότητα της διατροφής σου:

  1. Μπρόκολο + ντομάτα:  Και οι 2 αυτές τροφές βοηθούν στην προστασία κατά του καρκίνου, αλλά ο συνδυασμός τους είναι ακόμα αποτελεσματικότερος!
  2. Αυγό + πεπόνι:  Η πρωτεΐνη από τα αυγά επιβραδύνει την απορρόφηση της γλυκόζης από τους υδατάνθρακες. Αυτό ελαχιστοποιεί τα επίπεδα ινσουλίνης και του σακχάρου στο αίμα, και σε κάνει να αισθάνεσαι χορτάτη.
  3. Κουρκουμάς + μαύρο πιπέρι:  Η κουρκουμίνη είναι αντικαρκινική, αντιφλεγμονώδης και καταπολεμά τον καρκίνο, αλλά έχει χαμηλή βιοδιαθεσιμότητα από μόνη της. Προσθέτοντας μαύρο πιπέρι, βελτιώνεις τη βιοδιαθεσιμότητα της κουρκουμίνης κατά 1.000 φορές!
  4. Κόκκινο Κρέας + Δενδρολίβανο: Τα αντιοξειδωτικά, ροσμαρινικό οξύ και καρνοσικό οξύ, που περιέχονται στο δεντρολίβανο, απορροφούν τις ελεύθερες ρίζες που εμφανίζονται στο κάρβουνο όταν τα κρέατα ψήνονται σε υψηλές θερμοκρασίες.
  5. Λεμόνι + kale: Η βιταμίνη C βοηθά τον σίδηρο φυτικής προέλευσης (που είναι λιγότερο απορροφήσιμος) να απορροφηθεί καλύτερα.
  6. Μήλο + σοκολάτα: Τα μήλα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ένα αντιφλεγμονώδες φλαβονοειδές που ονομάζεται κουρσετίνη. Η σοκολάτα περιέχει την κατεχίνη φλαβονοειδών, που μειώνει τον κίνδυνο για αθηροσκλήρωση και καρκίνο. Ο συνδυασμός τους χαλαρώνει τα συμπαγή αιμοπετάλια, βελτιώνοντας την καρδιαγγειακή υγεία.
View this post on Instagram

I’m all about optimizing your diet, but these healthy food combinations will take your nutrition to the next level! . Love this post by my boyfriend, @chris.rocchio_fit. He breaks down all the benefits below: . Synergy occurs when the interaction of two or more things produces an effect (beneficial in this case) greater than the sum of their separate effects. Certain nutrients work together to create greater health effects. Each food by itself has specific benefits, but the benefits of the combo are greater than the benefits from just adding their individual effects. — 1️⃣Broccoli + Tomatoes: Both have been shown to reduce the growth of tumors, but the combo is even more effective at shrinking the size of prostate-cancer tumors. — 2️⃣Eggs + Cantaloupe: Protein from eggs (or other meats) slows the absorption of glucose from carbs. This minimizes insulin & blood-sugar spikes, which slows the absorption of glucose and makes you feel full. — 3️⃣Turmeric + Black Pepper: The curcumin in turmeric is anticancer, anti-inflammatory, & tumor-fighting, but has low bioavailability on it’s own. Adding black pepper (piperine) to enhances curcumin's bioavailability by 1,000 times. — 4️⃣Red Meat + Rosemary: The antioxidants rosmarinic acid & carnosic acid in rosemary soak up the free radicals that appear in the charred meat when you grill at high temps over an open flame. — 5️⃣Lemon + Kale: Vitamin C helps make plant-based iron more absorbable, as non-heme (plant-based) iron is less absorbable. — 6️⃣Apples + Chocolate: Apples are high in an anti-inflammatory flavonoid called quercetin, which has a litany of benefits. Chocolate contains the flavonoid catechin (antioxidant -reduces risk for atherosclerosis & cancer). The combo loosens clumpy blood platelets, improving Cardiovascular health. — Keep in mind that these synergies are present in more combinations of foods than just the examples listed. — 🏆Make sure to snag a copy of my 101 Healthy Snacks Ebook link in bio (http://www.101healthysnacks.com) 🏆 — #homecooking #foodprep #realfood #cleaneats #healthy #healthyfood #health #recipe #fitfood #cooking #paleofriendly #cleaneating #fitnessmeals #mealprep #mealplan #nutri

A post shared by Amanda (Meixner) Rocchio (@meowmeix) on

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ