Υγεία : Διατροφή14 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, 2019

Συνταγές με αυγά έτοιμες σε 5 μόλις λεπτά: Τέλειες για πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό

Οι βασικές ιδιότητες και τα οφέλη των αβγών στη διατροφή μας και υπέροχη τρόποι να τα τρως

Συνταγές με αυγά έτοιμες σε 5 μόλις λεπτά: Τέλειες για πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό

Τα αυγά είναι από τα πιο θρεπτικά αλλά και γρήγορα γεύματα που μπορείς να κάνεις. Ειδικά αν είσαι πολυάσχολη, είναι σίγουρα ένα φαγητό που θα πρέπει να υπάρχει πάντα στην κουζίνα σου. Δες αναλυτικά παρακάτω τα οφέλη αυτής της ευεργετικής τροφής αλλά και συνταγές με αυγά έτοιμες σε μόλις 5 λεπτά!

Τα οφέλη του αυγού 

  • Ενδείκνυται για όσους προσέχουν το βάρος τους. Έχει λίγες θερμίδες (70-80 kcal), και προκαλεί αίσθημα κορεσμού. Ταυτόχρονα είναι προσιτό σε όλους λόγω της χαμηλής του τιμής.
  • Η υψηλή του περιεκτικότητά σε λουτεΐνη, προφυλάσσει τα μάτια από τον καταρράκτη και την εκφύλιση της ωχράς κηλίδας (ασθένεια που μπορεί να οδηγήσει στην τύφλωση).
  • Παρέχει πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας και είναι μία πολύ καλή πηγή σεληνίου, ιωδίου και βιταμίνης Β2, βιταμίνη Β12, παντοθενικού οξεώς και βιταμίνης D.
  • Είναι ιδιαίτερα μαλακό και ενδείκνυται για βρέφη, παιδιά, για άτομα με προβλήματα μάσησης αλλά και για ηλικιωμένους.
  • Η μεγάλη του περιεκτικότητα σε χοληστερίνη (ο κρόκος του αυγού περιέχει 215 mg χοληστερίνης, τη στιγμή που η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη είναι τα 300 mg). Μπορείς όμως να τα καταναλώνεις άφοβα εφόσον η συνολική σου διατροφή είναι ισορροπημένη και χαμηλή σε κορεσμένα λιπαρά.

Συνταγές με αυγά έτοιμες σε 5 μόλις λεπτά

Αυτές οι συνταγές είναι οι αγαπημένες των αντρών, των φοιτητών, των γυναικών που δεν ξέρουν τι να ετοιμάσουν και αυτό το μεσημέρι, αλλά και όλων των βιαστικών.

Ντομάτες και αυγά

  • Ξεφλουδίζεις ντομάτες και τις κόβεις κομματάκια
  • Καις λάδι σ’ ένα τηγάνι και ρίχνεις τις ντομάτες σε συνδυασμό με λίγο αλάτι και πιπέρι
  • Προσθέτεις και τα αυγά. Ανακατεύεις μέχρι να γίνουν και είσαι έτοιμη!

Ομελέτα

  • Χτυπάς αυγά σε ένα μπολ, προσθέτεις αλάτι και πιπέρι
  • Σε ένα τηγάνι ρίχνεις λίγο λάδι και τα αυγά
  • Προσθέτεις ότι υλικά έχουν ξεμείνει στο ψυγείο, από ντομάτες, πιπεριές, ζαμπόν ή ότι επιθυμείς!
  • Ψήνεις για 2 λεπτά, γυρνάς την ομελέτα από την ανάποδη και σε ένα λεπτάκι είσαι πανέτοιμη!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network