Υγεία : Διατροφή16 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ, 2018

Τα 4 υγιεινά musthave snacks που χρειάζεσαι στο γραφείο

Χαμηλά σε θερμίδες και εύκολα στην κατανάλωσή τους

Τα 4 υγιεινά musthave snacks που χρειάζεσαι στο γραφείο

Είτε περνάς πολλές ώρες στο γραφείο είτε έχεις μία έντονη καθημερινότητα, το κλειδί για να αισθάνεσαι πάντα δυνατή και συγκεντρωμένη σε ό,τι κάνεις είναι να έχεις μαζί σου υγιεινά snack. Ένα μικρό και σωστό snack θα σε βοηθήσει να κρατήσεις την ενέργειά σου σε υψηλά επίπεδα.

Ένα έξυπνο κόλπο για να τα έχεις μαζί σου καθ’όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, είναι να τα ετοιμάζεις από το Σαββατοκύριακο και να τα αφήνεις στον χώρο της δουλειάς σου. Με αυτό τον τρόπο θα είναι πάντα διαθέσιμα και εσύ δεν θα μπαίνεις στον πειρασμό να τσιμπολογίσεις κάτι ανθυγιεινό.

Τα snack που θα σου προτίνουμε έχουν λιγότερες από 200 θερμίδες και περιέχουν πρωτεΐνες και φυτικές ίνες, οι οποίες θα σε κρατήσουν μέχρι το επόμενό σου γεύμα.

Bonus: Είναι νόστιμα και φυσικά κατάλληλα για να σου δώσουν το boost που αναζητάς!

#1. Crackers

Τα 4 υγιεινά musthave snacks που χρειάζεσαι στο γραφείο

Τα crackers θα καλύψουν την όρεξή σου ενδιάμεσα από τα κύρια γεύματα, ενώ είναι πολύ πιο υγιεινά από τα ψωμάκια ή τα μπισκότα. Να θυμάσαι όσο λιγότερο έχουν επεξεργαστεί, τόσο το καλύτερο. Ψάξε αυτά που είναι 100% ολικής άλεσης, που δεν περιέχουν κορεσμένα λιπαρά και δεν είναι πλήρως αλατισμένα.

#2. Trail Mix

Τα 4 υγιεινά musthave snacks που χρειάζεσαι στο γραφείοΤο trail mix συνδυάζει τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες, υγιεινά λίπη και πρωτεΐνες, όλα μαζί μέσα σε ένα σακουλάκι. Συνήθως αυτό αποτελείται από granola, αποξηραμένα φρούτα και ξηρούς καρπούς. Ένα snack το οποίο μπορείς να το κουβαλήσεις παντού μαζί σου και είναι αρκετά νόστιμο και πολύ θρεπτικό.

#3. Φρέσκα Φρούτα ή Αποξηραμένα

Τα 4 υγιεινά musthave snacks που χρειάζεσαι στο γραφείοΤα φρούτα είναι τέλεια για το γραφείο, επειδή και αυτά είναι εύκολα στη μεταφορά τους. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να ρίξεις στη τσάντα σου το αγαπημένο σου φρούτο. Να επιλέγεις πάντα όσα είναι της εποχής. Αν νιώθεις ότι θέλεις να φας κάτι διαφορετικό, μπορείς να βρεις τα αμέτρητα είδη αποξηραμένων φρούτων -όπως μάνγκο, παπάγια και λάιμ.

#4. Μπάρες δημητριακών

Τα 4 υγιεινά musthave snacks που χρειάζεσαι στο γραφείοΑποτελούν ουσιαστικά ένα γευστικό snack, περιορισμένο σε ποσότητα και θερμίδες, το οποίο μπορεί να σε “κρατήσει” για αρκετές ώρες. Βρες όσες έχουν βάση τα δημητριακά και τη βρώμη, που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και προτίμησε αυτές με αποξηραμένα φρούτα, όπως cranberries.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network