Υγεία : Διατροφή23 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, 2019

Τροφές που καίνε λίπος από την κοιλιά | Οι καλύτερες επιλογές

Ανακάλυψε τις τροφές που θα σε βοηθήσουν να κάψεις λίπος στην περιοχή της κοιλιάς!

Τροφές που καίνε λίπος

Ανακάλυψε τις τροφές που θα σε βοηθήσουν να κάψεις λίπος στην περιοχή της κοιλιάς και να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά.

Φάκελος «Επίπεδη Κοιλιά» | 14 κανόνες διατροφής για flat κοιλιακούς

Ο καλύτερος τρόπος να αποκτήσεις μια επίπεδη κοιλιά είναι η υγιεινή διατροφή με λίγες θερμίδες και αρκετή άσκηση. Αλλά, αν θες να ενισχύσεις τη διαδικασία προσπάθησε να βάλεις στη διατροφή σου κάποια από αυτά τα τρόφιμα. Όχι μόνο σε απαλλάσσουν από την κατακράτηση υγρών, αλλά βοηθάνε και στην προσπάθειά σου να διώξεις τις λιγούρες, επιταχύνουν το μεταβολισμό σου και σε κάνουν νιώθεις χορτάτη για περισσότερο! Ξεκίνα σήμερα!

Μικρά αλλά θαυματουργά: Με χαμηλή θερμιδική αξία, τα μούρα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και στο αντιοξειδωτικό ανθοκυάνη που επιταχύνει τη δραστηριότητα των κυττάρων λίπους. Συνδύασε τα στο πρωινό σου με γιαούρτι, όπως κάνει το μοντέλο Brooklyn Decker.

Αποτοξίνωση: Μερικές κουταλιές μηλόξυδο στη σαλάτα σου θα βοηθήσουν να αποβάλεις τοξίνες και να αντιμετωπίσεις την κατακράτηση υγρών που προκαλεί φούσκωμα στην περιοχή της κοιλιάς.

Άυξησε το μεταβολισμό σου τρώγοντας καυτερές πιπεριές και κάψε γρηγορότερα λίπος. Είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά, ενώ μια μόνο πιπεριά περιέχει τη συνιστώμενη ημερήσια δόση βιταμίνης C και βήτα-καροτίνης, με ευεργετικά οφέλη για την υγεία του δέρματος.

Όταν η Kate Moss θέλει να “ξεφουσκώσει” γρήγορα, αντικαθιστά το πρωινό της με κινόα. Αποδεδειγμένα καίει το λίπος στην κοιλιά και αυξάνει το μεταβολισμό, ενώ περιέχει βιταμίνη Β, ίνες, πρωτεΐνη και τους “καλούς” σύνθετους υδατάνθρακες.

Τα λιπαρά ψάρια, όπως ο σολωμός, είναι πλούσια σε πρωτείνη, ωμέγα 3 και ωμέγα 6 λιπαρά οξέα, ενώ έχουν πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λίπη. Πρόσθεσε τα στη διατροφή σου 2 φορές την εβδομάδα και θα δεις γρήγορα αποτελέσματα.

Ο ανανάς είναι ένα φρούτο με λίγες θερμίδες και ταυτόχρονα πλούσιο σε βιταμίνες και ενζυμα που βοηθούν στην αντιμετώπιση του “φουσκώματος” στην περιοχή της κοιλιάς. Η υψηλή του περιεκτικότητα σε φυσικά σάκχαρα θα σε κρατήσει μακριά από γλυκά.

Οι σύνθετοι υδατάνθρακες, πλούσιοι σε τροφές όπως το μαύρο ρύζι, βοηθούν στην καύση του λίπους και απελευθερώνουν την ενέργεια με αργό ρυθμό, μειώνοντας τη λιγούρα.

Μια κουταλιά κανέλα την ημέρα θα ελένξει τα ποσοστά σακχάρου στο αίμα και θα ενισχύσει την παραγωγή ινσουλίνης, κάτι που θα κάνει το σώμα σου να κάψει λίπος από τις λιποαποθήκες του.

Με μόνο 20 θερμίδες ανά 5, τα πλούσια σε βιταμίνες σπαράγγια έχουν μεγάλη θρεπτική αξία, ενώ είναι γνωστά για τις διαιτητικές και διουρητικές ιδιότητες τους.

Άλλο ένα λαχανικό με διαιτητικές και διουρητικές ιδιότητες είναι η αγκινάρα. Νόστιμη και πλούσια σε φυτικές ίνες, βοηθά στην καλή λειτουργία του εντέρου, ενώ έχει λίγες θερμίδες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network