Υγεία : Διατροφή04 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 2019

Απόκτησε δυνατά και υγιή μαλλιά και νύχια βάζοντας στη διατροφή σου αυτές τις 10 τροφές

Πέτυχε το στόχο σου με τον πιο εύκολο τρόπο!

δυνατά και υγιή μαλλιά και νύχια

Και ποια δεν θα ήθελε να διαθέτει δυνατά και υγιή μαλλιά και νύχια που δεν σπάνε με το παραμικρό; Αναμφίβολα, είναι κάτι που όλες θα επιθυμούσαμε να έχουμε και προσπαθούμε για το αποτέλεσμα αυτό με όλους τους δυνατούς τρόπους.

Μπορεί η χρήση των κατάλληλων καλλυντικών προϊόντων να βοηθά δραστικά στα επιθυμητά αποτελέσματα και η εφαρμογή τους να είναι απαραίτητη στην καθημερινότητά σου, όμως, μπορείς να έχεις ακόμα πιο άμεσα και ορατά αποτελέσματα, εμπλουτίζοντας το καθημερινό σου διατροφολόγιο με τις κατάλληλες τροφές.

5 λόγοι που δεν μακραίνουν τα μαλλιά σου και πώς να το αλλάξεις!

Ποιες είναι αυτές που θα σου εξασφαλίσουν ένα λαμπερό, υγιές και εντυπωσιακό αποτέλεσμα; Δες παρακάτω τις τροφές αυτές και πρόσθεσέ τες στην καθημερινότητά σου από σήμερα κιόλας.

Απόκτησε δυνατά και υγιή μαλλιά και νύχια βάζοντας στη διατροφή σου αυτές τις 10 τροφές

Αυγά

Τα αυγά περιέχουν πρωτεΐνες, κολλαγόνο, κερατίνη, θείο, βιταμίνη Β και βιοτίνη, συστατικά που είναι ευεργετικά για την υγεία των μαλλιών και των νυχιών σου. Επίσης, ο σίδηρος και ο ψευδάργυρος που περιέχουν θα τους προσφέρει στα μαλλιά σου έξτρα λάμψη.

Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα δεν αποτελούν μονάχα μία πλούσια πηγή πρωτεΐνης, αλλά και περιέχουν μεγάλες ποσότητες μαγνησίου επίσης, που είναι συστατικό απαραίτητο για την ανάπτυξη των νυχιών και των μαλλιών σου, αλλά και τη διατήρηση της υγιούς μορφής τους. Για το λόγο αυτό, προτίμησέ τα ως σνακ και κατανάλωσέ τα σε καθημερινή βάση, μιας και τα οφέλη τους δεν περιορίζονται μόνο εκεί.

Γάλα

Αρκετές έρευνες έχουν, μέχρι σήμερα, δείξει μία σύνδεση ανάμεσα στην βιταμίνη D και την απώλεια μαλλιών. Συγκεκριμένα, οι γυναίκες που έχουν χαμηλότερα επίπεδα της βιταμίνης αυτής στον οργανισμό τους, χάνουν μεγαλύτερο μέρος των μαλλιών τους. Επιπλέον, το ασβέστιο αποτελεί την απόλυτη λύση για την απόκτηση υγιών μαλλιών αλλά και νυχιών. Και φυσικά, το γάλα είναι πλούσια πηγή και των δύο συστατικών. Μην το παραλείπεις λοιπόν από το καθημερινό σου διατροφικό πρόγραμμα.

Γλυκοπατάτες

Οι γλυκοπατάτες δεν βοηθούν απλά στην υγιεινή διατροφή που ίσως θέλεις να ακολουθήσεις, αλλά παράλληλα, είναι πλούσιες σε Β-καροτίνη, βιταμίνη που παίζει ζωτικό ρόλο στην ενίσχυση του δέρματος και των μαλλιών σου. Ο οργανισμός μας την λαμβάνει και τη μετατρέπει σε βιταμίνη Α, που είναι υπεύθυνη για την επίτευξη του στόχου σου!

Κόκκινο κρέας

Αν σου αρέσει το κόκκινο κρέας, σου έχουμε έναν ακόμα λόγο για να το συμπεριλαμβάνεις στο διατροφικό σου πρόγραμμα χωρίς τύψεις, αφού είναι πλούσιο σε σίδηρο, συστατικό βασικό για την υγεία των μαλλιών και των νυχιών σου. Φυσικά, φρόντισε να μην το καταναλώνεις σε καθημερινή βάση αλλά και να αποφεύγεις τα μέρη που έχουν μεγάλη ποσότητα λίπους.

Σολομός

Προϋπόθεση για υγιή και γερά μαλλιά και νύχια είναι αναμφίβολα και το υγιές δέρμα. Και φυσικά, στην επίτευξη του στόχου αυτού, βασικό ρόλο παίζει η κατανάλωση λιπαρών ψαριών, ειδικά του σολομού, που είναι πλούσιος σε Ω-3 λιπαρά, πρωτεΐνη και βιοτίνη, συστατικά που συμβάλλουν δραστικά στη λάμψη και την ενδυνάμωση της επιδερμίδας σου.

Βατόμουρα

Τα φρούτα, σε γενικότερη βάση, είναι μία ιδανική επιλογή, αν θέλεις να κάνεις τα μαλλιά και τα νύχια σου να δείχνουν και να είναι πιο υγιή. Σε αυτό, σημαντικό ρόλο παίζουν οι μεγάλες αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες, καθώς σου εξασφαλίζουν την προστασία των κυττάρων σου από τη δημιουργία ελευθέρων ριζών. Οι τελευταίες, με τη σειρά τους, προκαλούν βλάβη στις ορμόνες και αυξάνουν το στρες και τις φλεγμονές, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων στα συγκεκριμένα σημεία του σώματός σου. Τα βατόμουρα είναι από τα φρούτα εκείνα με τις τοπ αντιοξειδωτικές ιδιότητες.

Μπύρα

Αναμφίβολα, δεν θα περίμενες να δεις την μπύρα μέσα στην εν λόγω λίστα, όμως, ναι, είναι γεγονός! Το συγκεκριμένο ποτό είναι από τα λίγα που περιέχουν μεγάλη ποσότητα πυριτίου, συστατικού βασικού για την αύξηση του τριχωτού της κεφαλής αλλά και την απόκτηση γερών νυχιών. Οπότε, παρότι αλκοολούχο έχει κάποια οφέλη για τον οργανισμό σου. Προτίμησέ την λοιπόν από κάποιο άλλο ποτό στις επόμενες εξόδους σου.

Στρείδια

Στρείδια, μύδια αλλά και καβούρια δεν είναι μονάχα αφροδισιακές τροφές, αλλά έχουν μεγάλα οφέλη και στα μαλλιά και τα νύχια σου. Ο λόγος; Είναι πλούσια σε ψευδάργυρο, βασικό συστατικό για να διατηρείς τα επίπεδα ανδρογόνων – ορμόνες που παίζουν βασικό ρόλο στην απώλεια μαλλιών – στα επιτρεπτά όρια. Πρόσθεσέ τα στη διατροφή σου μία με δύο φορές την εβδομάδα.

Καρύδια Bραζιλίας

Τα καρύδια Βραζιλίας μπορεί να μην είναι από τους πιο δημοφιλείς ξηρούς καρπούς, όμως είναι πλούσια σε σελήνιο, συστατικό που παίζει ζωτικό ρόλο στην αντιμετώπιση της τριχοφυΐας και των αραιών τριχών. 6 με 8 από αυτά μπορούν να καλύψουν το… 800% της ημερήσιας ανάγκης του οργανισμού σου σε αυτό το συστατικό, για να πάρεις απόφαση πως πρέπει τώρα κιόλας να τα εντάξεις στη διατροφή σου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network