Υγεία : Διατροφή28 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ, 2019

Θες φυτική πρωτεΐνη; Η διαιτολόγος προτείνει τις καλύτερες πηγές

Πηγές φυτικής πρωτεΐνης από τη διαιτολόγο Δέσποινα Μαρσέλου.

Πώς να φάω το αβοκάντο

Συνεργάστηκε η Δέσποινα Μαρσέλου, κλινικός διαιτολόγος με ειδίκευση στα αυτοάνοσα νοσήματα, BSc, ΜSc, PgD (www.getactive.grwww.notanordinarymum.gr).

Πηγές φυτικής πρωτεΐνης: Οι ανάγκες σου σε πρωτεΐνη εξαρτώνται από παράγοντες όπως
το σωματικό σου βάρος, τα επίπεδα και το είδος της καθημερινής σου δραστηριότητας,
υπολόγισε όμως πως γενικά το 10-35% από τις καθημερινές σου θερμίδες θα πρέπει να αποτελείται από πρωτεΐνη, αλλά να μην ξεπερνά τα 20-30 γρ. σε κάθε γεύμα.

Τα θρεπτικά συστατικά σ’ αυτές τις φρέσκες πηγές πρωτεΐνης διαθέτουν την ιδανική βιοδιαθεσιμότητα, που σημαίνει τη μέγιστη απορρόφηση από τον οργανισμό σου.

Τυρί κότατζ με χαμηλά λιπαρά (1/2 φλ.)

Πρωτεΐνη: 14 γρ., 81 θερμίδες
Προτίμησέ το για: Την κρεμώδη, παχιά υφή του.

Αμύγδαλα (28 γρ.) ή βούτυρο αμυγδάλου (2 κ.σ.)

Πρωτεΐνη: 6 γρ./ 7 γρ.,160/190 θερμίδες
Προτίμησέ τα για: Τα μονοακόρεστα λιπαρά και τον επιπλέον κορεσμό.

Δες τη συνέχεια στο shape.gr

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network