Υγεία : Διατροφή25 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ, 2020

Τι να φάω το μεσημέρι; 9 διατροφολόγοι δίνουν ιδέες για υγιεινό μεσημεριανό

Inspo για υγιεινά γεύματα το μεσημέρι

υγιεινά τρόφιμα

Tι επιλέγουν για υγιεινά μεσημεριανά γεύματα εκείνοι που ξέρουν καλύτερα από τον καθένα, δηλαδή οι διατροφολόγοι; Τα Instagram accounts τους είναι για εμάς μια ατελείωτη πηγή έμπνευσης για το επόμενο γεύμα. Τσέκαρε τι τρώνε οι διατροφολόγοι σήμερα, μέσα από τα παρακάτω 9 posts, και πάρε ιδέες για το δικό σου διατροφικό πλάνο!

Τι να τρώω όταν βγαίνω έξω ή παίρνω delivery; Ρωτήσαμε 10 διαιτολόγους τι προτιμούν

Υγιεινά μεσημεριανά γεύματα: Τι επιλέγει μια διατροφολόγος;

Ιωάννα Μανδηλάρη –  @threpsisnutrition

“Πίτσα” με ροζ χούμους, σπόρους κάνναβης και αβοκάντο

View this post on Instagram

“Πίτσα” με ροζ χούμους, σπόρους κάνναβης και αβοκάντο! 😎 Ναι ή μήπως όχι?🤔 . Η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν θα αντικαταστούσε μια πίτσα, αλλά θα αποτελούσε την τέλεια ιδέα για σούπερ θρεπτικό βραδινό! . Υλικά για ροζ χούμους •1 κούπα ρεβίθια βρασμένα •1/2 βολβό παντζάρι βρασμένο •3/4 κούπας ταχίνι •2 κ.σ. ελαιόλαδο •χυμο από 1/2 λεμόνι •1τσιμπια αλάτι •1/4 κούπας ζουμί από παντζάρια/νερό (μπορεί να χρειαστεί παραπάνω) . Προσθέτουμε στο blender όλα τα υλικά έως ότου έχουμε μια σχετικά ομοιογενή κρέμα . Για την “πίτσα” Βάζουμε σαν βάση μια τορτίγια και προσθέτουμε τα υπόλοιπα υλικά . . 😘😘😘Να έχετε μια υπέροχη Κυριακή!

A post shared by Ioanna Mandilari | Dietitian (@threpsisnutrition) on

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ