Υγεία : Διατροφή18 ΑΠΡΙΛΙΟΥ, 2017

Τι πρέπει να τρώω πριν την άσκηση; (και τι να πίνω)

Μένεις νηστική; Ξέχασέ το!

τι πρέπει να τρώω πριν την άσκηση

Υπάρχει debate για το αν πρέπει να τρως ή να πίνεις πριν την άσκηση, αλλά πρόσφατες μελέτες βρήκαν πως αν επιλέγεις έξυπνα τα γεύματα σου, τελικά, μπορείς να ωφεληθείς με ακόμα μεγαλύτερες επιδόσεις.

Τι να πίνω πριν την άσκηση;

Στο όνομα της ενυδάτωσης, το American College of Sports Medicine συστήνει να πίνεις 2-3 φλιτζάνια νερό, λίγες ώρες πριν την προπόνηση σου, ώστε να αυξήσεις τα επίπεδα ενυδάτωσης κατά τη διάρκεια της άσκησης. Η Katie Mack, personal trainer στο Peak Performance της Nέας Υόρκης, λέει πως μπορείς να επιλέξεις εναλλακτικά και ένα φλιτζάνι καφέ. «Η καφεΐνη θα σε βοηθήσει να ωθήσεις το νευρικό σύστημα, το οποίο με τη σειρά του θα ενισχύσει την απόδοση σου» εξηγεί.

Tι πρέπει να τρώω πριν την άσκηση;

Οι υδατάνθρακες και η άπαχη πρωτεΐνη είναι οι καλύτερες επιλογές όταν μιλάμε για το «τι πρέπει να τρώω πριν την άσκηση». Η Mack προτείνει να τρως ένα γεύμα με χαμηλά λιπαρά, 1 ώρα πριν την άσκηση σου. Μερικές από τις αγαπημένες της προτάσεις είναι το κοτόπουλο, το ψάρι ή το στραγγιστό γιαούρτι σε συνδυασμό με υδατάνθρακα, όπως η γλυκοπατάτα, το ρύζι ή τα φασόλια. Σύμφωνα με επιστημονική μελέτη, αυτοί οι υδατάνθρακες πριν την άσκηση, παίζουν σπουδαίο ρόλο για την αντοχή σου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Διατροφη15 Αυγούστου 2018

Πώς θα αντιμετωπίσεις τη ναυτία εναλλακτικά; Το τζίντζερ, ο χυμός, τα βότανα, το άρωμα…

Ναυτία: μπορεί να σε πιάνει όταν ταξιδεύεις ή αν είσαι έγκυος ή απλώς να την νιώθεις συχνά. Σε κάθε περίπτωση, αυτές είναι οι εναλλακτικές θεραπείες για να την αντιμετωπίσεις.

υγιεινή διατροφή
Διατροφη14 Αυγούστου 2018

15 συμβουλές για να παραμείνεις υγιής στις διακοπές

Το στοίχημα του να είσαι υγιής στις διακοπές θα το κερδίσεις εύκολα με αυτά τα τιπς που σου προτείνουμε. Δοκίμασέ τα.

επίπεδη
Διατροφη12 Αυγούστου 2018

Flat Belly τώρα: 3 συνταγές για επίπεδη κοιλιά (το smoothie, το τοστ, η βρόμη)

Flat Belly: Η διαιτολόγος- διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου ετοιμάζει τρεις συνταγές για επίπεδη κοιλιά.

Διατροφη11 Αυγούστου 2018

7 πράγματα να κάνεις το βράδυ για να χάσεις βάρος

Τι πρέπει να κάνεις πριν κοιμηθείς το βράδυ, για να εξασφαλίσεις καλύτερα αποτελέσματα στη δίαιτά σου

παγωτό
Διατροφη10 Αυγούστου 2018

Πώς θα εντάξεις το παγωτό στη δίαιτα (κι όμως γίνεται λέει η διαιτολόγος)

Δες με ποιο τρόπο μπορείς να εντάξεις το αγαπημένο σου γλύκισμα στο καθημερινό διαιτολόγιο

Διατροφη10 Αυγούστου 2018

9 υγιεινά και νόστιμα σνακ με πρωταγωνιστές τα καλοκαιρινά φρούτα

Πώς να τα συνδυάσεις για ένα πιο νόστιμο και ολοκληρωμένο αποτέλεσμα;

Best of network